Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, asi to bude trochu triviální dotaz a je dost možné, že se tu už někde vyskytuje, ale.. Včera nám technik přivezl CA modul s programovou kartou od UPC. Hráli jsme si na velké frajery, že si to všechno zvládneme nainstalovat sami, abychom samozřejmě ušetřili. Po nějaké té době rozčilování jsme došli k tomu, že jsme nainstalovali všechny kanály, které programová karta nabízí. Jediný problém je v tom, že minimálně polovina z nich hlásí zablokovaný signál a to se týče i těch, které se předtím se STB dali bezproblémově sledovat (jedná se především o slovenské programy). Naši si koupili televizor Samsung UE46ES6300S a ani jeden s ním neumí, takže mi většinu problémů hází na hlavu a já si zrovna s tímhle nějak nevím rady. :D

Odesláno

karta si musi načíst predplatné, nech to vysilat na nejakem nekodovanem kanale (bez $) napr. CT1 a do pul hodiny by se to melo nacist, pokud ne zkontroluj zasunuti karty a celeho modulu do televize a pote opakuj prvni bod

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Já bych nejdříve zkontroloval to správné zasunutí modulu a karty, pak čekej cca tu 1/2 hodiny.

 

V menu TV je někde položka, u Samsungu většinou pojmenovaná, "Běžné rozhraní", tam pak najdi "Stav předplatného" (Subscription Status) a tam musíš mít pod datumem 1.3.2013 - 31.3.2013 něco jako 01FFFFFF. Pokud to takhle budeš mít, tak čekej na "spárování" modulu a karty. Pokud to do 1 hodiny nenaběhne volej KC

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Na novú kartu by mala po spárovaní karty a CAM nabehnúť "10 dňovka" (freepreview) od dátumu spustenia s volnym vysielanim vsetkych programov na 10 dní s kódom 01FFFFF a celý prislušný mesiac s kodom objednanej služby.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community