Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

@Ivo2003davaji stále do pronájmu, ale lze koupit i vlastní já má třeba vlastní  gigaset a spokojenost ,

typy telefonu mají snad na webovkach https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/pevna-linka/navody-ke-stolnim-telefonum/

V případě, že se rozhodnete pro vlastní telefonní přístroj, ujistěte se nejprve v jeho technické specifikaci, zda je v ní uvedeno prohlášení o shodě – jedná se o dokument nebo odkaz na něj, kterým výrobce dokladuje, že správně posoudil shodu výrobku s požadavky příslušných nařízení vlády/EU (na výrobku je uvedena značka „CE“). Nedoporučuje se používat zařízení dovezená ze zemí mimo EU.

Přístroj by měl být opatřen koncovkou RJ11, aby ho bylo možno zapojit do telefonní zdířky na kabelovém modemu (schéma připojení uvádíme v tomto návodu). 

Maximální vzdálenost od modemu nesmí přesáhnout 300 metrů, pro jeho připojení k telefonu používejte kroucený (telefonní) dvoulinkový kabel. Telefonní zařízení by měla používat prostřední 2 piny RJ11 konektoru pro připojení k telefonním portům modemu, v opačném případě bude nutné kabel upravit v odborném servisu nebo prodejně s telekomunikačním příslušenstvím.

Všechny telefony musí být nastaveny na DTMF vytáčení – tónovou volbu, starší přístroje, které touto možností nedisponují, nebo nastavená pulsní volba nejsou v síti podporovány a odchozí hovor ze stanice nebude možné uskutečnit.

Přístroje, které si uživatel pořídí sám u jiného poskytovatele, nemůžeme servisovat ani nelze garantovat jejich bezproblémovou funkčnost na naší síti, v případě jejich zjevné závady je potřeba obrátit se nejprve na technickou podporu výrobce nebo odbornou opravnu, případně lze využít pronájem našeho telefonu za poplatek dle platného Ceníku.

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
Siemens Gigaset DECT a není co řešit. Tedy za předpokladu, že je pevná linka funkční, což osobně při kombinaci Compal v režimu modem a pevné od VF bohužel nemohu potvrdit, protože pevná je nepoužitelná (výpadky hovoru na druhé straně do té míry, že jsou hovory naprosto o ničem). Ale je zajímavé, že jak se Compal přepne do režimu router, tak jako zázrakem začne pevná linka fungovat zcela bez závad. Naštěstí v době neomezených mobilních tarifů a VoIP za pár kaček už ta pevná není tak zásadní, aby se jí člověk zabýval...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

A také už funguje pevná linka na Vodafone Station u 1Gb/s

Upraveno uživatelem kautskym

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community