Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

V okamžiku výpadku se podívat do TP-Linku, jestli dostane od Compalu IP adresu na WAN nebo ne. Pokud je IP adresa dle smlouvy s UPC/VF pevná (business tarif), tak se s tím nepárat a rovnou ji v nastavení TP-Linku dát.
A i když by to s tím souviset nemělo, tak preventivně ještě nastavit v TP-Linku primární DNS na Google 8.8.8.8, sekundární pak může zůstat UPC/VF.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  V 11. 5. 2020 v 12:05, Prexik napsal:

Zdravím chci se zeptat na jednu věc.

Nedávno jsem přišel na možnost že router compal který dodává UPC má možnost bridge modu a můžu si tak napojit za to na přímo svůj router. (Kůli směrování portů a podobně.)

Všechno šlape jak má ale třeba po půl dni se Compal jak kdyby zasekne a nejde se do něj dostat ani přes IP adresu 192.168.100.1 jak uvádí v manuálu.  Vypadne kompletně celé spojení. Musím tedy compal restartovat a potom zase vše šlape. Nevím co to způsobuje log compalu se vymaže a v podstatě nevím co se děje. Za compalem je router TP link Arch 6 v2.

Když jse compal v router módu tak to nedělá jen v bridge modu. A v router modu ho nechci z více důvudo bridge mode je pro mě lepší. 

Stalo se to i někomu z vás ? 

Chci se pridat do tohoto vlakna, nebot posledni mesic bojuji s UPLNE STEJNYM problem jako vy az na to, ze misto TP Linku pouzivam Linuxovy server s Fedorou 32. UPC Modem v bridge modu a mym vlastnim routerem mi bez problemu fungoval min. 5 let a vami popsany problem se poprve objevil pred cca. 1 mesicem (duben 2020). Uz jsem volal asi 10x na UPC support, byl u me 5x technik, vymena modemu Compal a stale nic, po 20h se modem zahlti, na 192.168.100.1 se nedostanu, jedinym lekem reset modemu a pak vse zase cca den jede. Je u vas nejaky pokrok?

  • po měsících...
Odesláno

Prave resim uplne stejny problem. Compal v rezimu Bridge, za nim TP-Link Archer C6 s nejnovejsim firmware. Po case vypadne internet, Compal sviti zelene, Archer se chvili tvari, ze ma z DHCP IP adresu, ale ta mu po case vyprsi. Na administraci do Compalu se v ten okamzik neda dostat. Pomaha pouze restart Compalu.

Napadlo me, jestli jste nekdo zkouseli, resp. jak mate nastave, NAT Boost? U TP-Linku je do schovane v Advanced -> System Tools -> System Parameters

Rikam si, jestli nejaka optimalizace provozu nemuze "nejak" zahltit Compal a dostat ho do zamrzleho stavu (A tim rikam, ze je to chyba Compalu!)

Odesláno

"NAT Boost" by mel byt "hardwarovy NAT", coz rozhodne nemuze nijak zahltit Compal, protoze se to deje pouze uvnitr routeru, tj. to s Compalem nema nic spolecneho.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community