Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím...

Již je to víc jak 14 dnů, co jsem se začal potýkat s DDoS útokama.

Modem mám Compal, nicméně nemám za to připojenej žádnej vlastní router.

Napadla mě možnost, že bych si za to připojil vlastní zařízení, a následně si nastavil nějakou ochranu.

V compalu jsem neviděl možnost, jak se proti tomu bránit.

Jedná po většinu času o stránky, například https://instant-stresser.com/, kde stačí zadat IP protivníka a zaútočit. A je to zcela zdarma.

Vůbec nevím, jak se proti tomu bránit. Ocenil bych tedy nějakou radu či návod jak tomu zabránit.

 

Odesláno

@Starkon Modem Compal má jen základní uživatelské nastavení, pokud potřebuješ pokročilé musíš zainvestovat do vlastního routeru. 

A už prosím neposílej soukromé zprávy, nemá smysl řešit tyhle obecné dotazy soukromou cestou. 

Profil ti následně na tvoji žádost bude smazán. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@tomus V pořádku. Profil, bych ještě prosil, nemazat.

Ještě něco řeším, tak jakmile to dořeším tak už ho potřebovat nebudu a napíšu.

 

Odesláno

Ok, jinak tím že připojíš za modem vlastní router, se ti zároveň změní veřejná IP adresa, což možná vyřeší tvůj problém (tedy za předpokladu, že máš IPv4 a přepneš modem do režimu Bridge).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pokud na tebe někdo útočí, tak ti žádné nastavování nepomůže. Útočník ti prostě ucpe linku ještě před tvými prvky, takže s tím neuděláš vůbec nic..

Odesláno

Nejde se nějak bránit útokům ve spolupráci s providerem? Nemá nějaké nástroje?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Toto může řešit jedině provider, proto jsem taky napsal, že je to nesmysl (se snažit svépomocí).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Operátor má snad monitoring provozu a toto musí automaticky zjistit sám. Každopádně celý dotaz zavání trollingem a ještě od jedného úchyla jménem Jaivan (JanMan, Jan Hora, Ivan z Kolína a pár dalších jmen, co kde používá), alespoň dle stylu jím zaslané soukromé zprávy. Možná se ale pletu...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community