Přejít na obsah

Centrio vs. UPC?


Doporučené příspěvky

Zcela prostě - jak píšu výše, při výpočtu "něco/čas" hodnoty "něco" a "čas" vstupují do výpočtu s určitou přesností, která je dána např. způsobem zaokrouhlování takže s určitým rozptylem hodnot je ve výsledku potřeba počítat a to zejména při tak velkých přenosových rychlostech. Dejme tomu, že výpočet je zatížen chybou +/-1%, potom tedy můžeme počítat s tím, že spodní mez skutečné rychlosti je např. 997 Mbps.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3809-centrio-vs-upc/page/12/#findComment-74957
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
steam / origin / battlenet / torrent

http://screenshot.cz/T72VF/steam.png

jinak trochu sem zkoušel i torrent, ale u celkem stabilní rychlosti lehce přes 200 Mb/s sem si všimnul, že má router CPU na 100%, stejně tak u tunelování IPv6 :? u torrentu by to chtělo asi líp nastavit (omezit) maximální počet spojení, jenomže míň lidí by zase posílalo menší rychlostí, tunelování je vždycky hodně náročný, s tim asi nic udělat nepude... holt je to jenom jednojádro na 0,5 GHz a obávám se, že v těhlech případech bych se gigabitu nedočkal ani s dvoujádrem na 1 GHz - to je to nejvýkonnější, co Asus dělá :( naštěstí z torrentu stahuju jenom v krajní nouzi jednou za 100 let a s IPv6 budu muset počkat až na nativní způsob :) ale kdyby měl někdo náhodou tip na router, co zvládne torrentovat a tunelovat gigabitovou rychlostí, sem s nim 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3809-centrio-vs-upc/page/12/#findComment-75312
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mám, jako router mám PC, ten zvládne hodně, navíc Torrent klient může běžet přímo na něm, takže se stahuje nonstop a nemusí to procházet NATem.

 

A pokud tady házíš jádry a frekvencemi, tak to moc neříká, ono totiž není jádro jako jádro.

 

A jsou i jiní výrobci než Asus.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3809-centrio-vs-upc/page/12/#findComment-75333
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Ahoj všichni stávající i potenciální klienti Centrio,

momentálně neřeším ceny, ale funkčnost, takže připojím pár zkušeností s Centrio:

- též mne přemluvili, vyřídili výpověď u O2 a UPC, jen jsem podepsal jimi připravené výpovědi a získal od nich Internet, televizi a pevnou telef. linku

- od té doby když to funguje, tak super a když ne, což je velmi často - viz další odrážky

- na jejich telefon se těžko dovolávám - obsazeno, prý toho mají moc. Když už se dovolám, tak jsem automatem upozorněn, že je po pracovních hodinách

- nějaká tzv. hot-line neexistuje, takže v pátek odpoledne se Vám (přesněji jim) něco pokazí, vy necháte vzkaz nebo email a když máte štěstí (velké), tak se to řeší, spíš jen komunikuje v pondělí, když jim znovu zavoláte, do té doby si laskavě trhněte ... totiž, jste jen domácnosti, pro které u Centrio platí - nazval bych to diskriminační podmínky

- diskriminační podmínky platí i vůči již existujícím uloveným zákazníkům, preferováni jsou potenciální noví zákazníci, kterým jsou slibovány "hory doly", samozřejmě, než vstoupí

- má zkušenost je, že na mé maily Centrio nereaguje, takže to většinou nevydržím a volám sám a snažím se to nějak dohodnout, řešit, ústupky jsou na mé straně

- termíny pro opravu, která v drtivé většině znamená výměnu některého z jimi dodávaných nekvalitních zařízení, tedy žádná hrůza či náročná práce, se řídí tím, kdy se to hodí Centrio. Že zákazníci chodí do práce, je jejich problém, ať si to nějak zařídí, termíny po 17. hod. nejsou poskytovány

- faktury jsou vystavovány s 2 měsíčním předstihem, resp. v listopadu např. obdržíte fakturu již za leden násl. roku

- když se zpozdíte s placením (stalo se mi to jednou a ne mou chybou, ale chybou banky),tak to je cvrkot - pustíte si televizi, když Vám jde a hned vidíte upozornění

- ale když je závada na Internetu či telefonu, tak žádná zpráva na televizi - jasně, negativní informace se potlačují ... bože, co mi to jen připomíná ? - ale to je jedno, dnes se to nazývá firemní politikou

- a ještě jedna věc - text na úvodní Internetové stránce Centria "Víte, že UPC zdražuje? Nelíbí se Vám to? Přejděte k nám do 31.12.2014 a nabídneme Vám garantovanou slevu 20% z Vašeho vyúčtování u konkurence a pevnou cenu v roce 2015."- považuji za projev nekalé soutěže a vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby UPC za to firmu Centrio zažalovalo. Jak by se asi Centriu líbil např. text "Víte, že Centrio též průběžně zdražuje, že liknavě řeší stále vzrůstající reklamace svých zákazníků, že nemá hot-line, že nereaguje na jejich emaily, že Vám fakturuje za 2 měsíce předem ..." ?

Končím a jdu si číst, k tomu si pustím rádio. Na televizi se podívám jindy, nejde mi už 10 dnů a pomalu si zvykám - nebaví mne restartovat ji co 3-5minut. Přátelé se mi dovolají na pevnou linku, já z ní volat nemohu, tedy mohu to zkoušet, ale nefunguje to, ale mám přece mobil. JEDNOU to ale vyjde, jednou, jednou ... jednou, raději nepokračuji, to už jistě znáte z dřívějších dob, jak to chodí ...

Mějte se a hodně štěstí a pevných nervů s Centrio.

Nespokojený zákazník fy Centrio z Velké Ohrady, Praha 1.12.2014

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3809-centrio-vs-upc/page/12/#findComment-77025
Sdílet na ostatní stránky

jo, technickou podporu by mohli mít dýl, anketa dopadla jednoznačně :?

jo, s emailem je to někdy těžký, přes něj sem čekal na zrušení pevný ip adresy dva měsíce, nakonec sem to pořešil až přes telefon :(

 

- faktury jsou vystavovány s 2 měsíčním předstihem, resp. v listopadu např. obdržíte fakturu již za leden násl. roku
faktury sice choděj skoro s dvouměsíčním předstihem, ale splatný sou až za ty necelý dva měsíce

splatnost.png

 

- když se zpozdíte s placením (stalo se mi to jednou a ne mou chybou, ale chybou banky),tak to je cvrkot - pustíte si televizi, když Vám jde a hned vidíte upozornění
to je snad dobře, ne? nebo bys radši, aby se ti bez předchozího oznámení na vyúčtování objevil postih za nezaplacení :shock: ale je mi jasný, že ať by to udělali tak nebo tak, bude to vždycky špatně 8) jinak klientem centria seš ty, ne tvoje banka, takže ohlídání včasný platby je na tobě

 

- termíny pro opravu, která v drtivé většině znamená výměnu některého z jimi dodávaných nekvalitních zařízení, tedy žádná hrůza či náročná práce, se řídí tím, kdy se to hodí Centrio. Že zákazníci chodí do práce, je jejich problém, ať si to nějak zařídí, termíny po 17. hod. nejsou poskytovány
pokud je to tak nepřekonatelnej problém, můžeš si domluvit servis až do 10 večer nebo na víkend

centrio dodává nekvalitní zařízení? :shock: jaký přesně myslíš? já měl nekvalitní zařízení jenom jednou a to už je dávná minulost - nejpomalejší stb na světě sweeden telecom z číny, kdo reklamoval, tomu je určitě jako mně vyměnili za albis nebo hybroad :)

 

- a ještě jedna věc - text na úvodní Internetové stránce Centria "Víte, že UPC zdražuje? Nelíbí se Vám to? Přejděte k nám do 31.12.2014 a nabídneme Vám garantovanou slevu 20% z Vašeho vyúčtování u konkurence a pevnou cenu v roce 2015."- považuji za projev nekalé soutěže a vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby UPC za to firmu Centrio zažalovalo.
tak tohle mi vysvětli - co je na tom za nekalou soutěž? :lol: že upc zdražuje, to píše samo na svym webu a rozesílá dopisy :lol:http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stav ... zmeny2015/

 

Jak by se asi Centriu líbil např. text "Víte, že Centrio též průběžně zdražuje, že liknavě řeší stále vzrůstající reklamace svých zákazníků, že nemá hot-line, že nereaguje na jejich emaily, že Vám fakturuje za 2 měsíce předem ..." ?
centrio zdražilo letos v létě všem o 38 korun, o čemž svý zákazníky informovalo dopisem (mě dokonce třema :shock:) a kdo s tim nesouhlasil, moh služby k datu zdražení bez sankcí ukončit stejně, jako teď tak můžou učinit zákazníci upc

centrio hotline sice nemá, ale ono někde tvrdí, že ji má? :shock:

reklamace vzrůstají? to ses dočet kde? o dění kolem centria se celkem zajímám, ale něco mi asi uniklo :scratch: ona byla někde nějaká demonstrace či co? :shock:

že by reklamace řešili liknavě, to bych netvrdil, nedávno sem tam volal (právě kvůli neúspěšnýmu rušení pevný ip adresy přes email :roll:) a zjistil sem, že mi nejde telefon, kterej používám cca jednou až dvakrát za rok... tak sem to rovnou nahlásil a do půl hodiny mi volal týpek zpátky a bylo po problémech :) na druhou stranu ale je taky pravda, že významná část starý sítě napříč celou prahou má už přes půl roku problémy s konektivitou na některý světový servery :roll: to asi vyřešit ze dne na den nejde, ale každej si snad může domluvit individuálně nějakou kompenzaci

 

Na televizi se podívám jindy, nejde mi už 10 dnů a pomalu si zvykám - nebaví mne restartovat ji co 3-5minut. Přátelé se mi dovolají na pevnou linku, já z ní volat nemohu, tedy mohu to zkoušet, ale nefunguje to, ale mám přece mobil. JEDNOU to ale vyjde, jednou, jednou ...
pokud restartuješ televizi, tak to si moc nepomůžeš, je třeba restartovat stb nebo switch... jestli sem to dobře pochopil, 10 dnů ti nejde proto, že nejsi schopen si udělat čas ve standardní servisní dobu nebo zaplatit za servis pár stovek ve večerních hodinách nebo o víkendu
  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3809-centrio-vs-upc/page/12/#findComment-77028
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Je to prostě všude stejný, technický problémy se nevyhýbaj nikomu. A že je zákazník váženým občanem do doby, než se upíše a pak jenom dotěrnej hmyz, kterej otravuje, to taky není nic novýho. Takže Centrio jede na stejný vlně s ostatníma a onen (roky, někým nejmenovaným, tvrdě budovaný :D ) mýtus o ideálnosti se jaksi nekoná...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3809-centrio-vs-upc/page/12/#findComment-77034
Sdílet na ostatní stránky

onen (roky, někým nejmenovaným, tvrdě budovaný :D ) mýtus o ideálnosti se jaksi nekoná...

myslíš mě? :shock: já nikdy netvrdil, že centrio je bezchybný, úžasný a dokonalý, ale když všechno funguje, jak má, tak je samozřejmě lepší než upc, protože k internetu dodává i upload

že neexistujou technický potíže, to sem nikdy netvrdil, naopak sem jich zažil celou řadu stejně jako před lety u upc, ale to je úplně normální a je jedno, jestli sou to služby od upc, centria nebo od úplně někoho jinýho, podstatný je, že jak upc, tak centrio se to vždycky snaží řešit

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3809-centrio-vs-upc/page/12/#findComment-77037
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...