mirij Odesláno 13. září 2014 Sdílet Odesláno 13. září 2014 Zcela prostě - jak píšu výše, při výpočtu "něco/čas" hodnoty "něco" a "čas" vstupují do výpočtu s určitou přesností, která je dána např. způsobem zaokrouhlování takže s určitým rozptylem hodnot je ve výsledku potřeba počítat a to zejména při tak velkých přenosových rychlostech. Dejme tomu, že výpočet je zatížen chybou +/-1%, potom tedy můžeme počítat s tím, že spodní mez skutečné rychlosti je např. 997 Mbps. Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 13. září 2014 Sdílet Odesláno 13. září 2014 stejně jako na 100Mb/s síti speedtest neukáže víc jak kolem 95/95 Mb/s, tak na 1Gb/s síti to je kolem 950/950 Mb/s tenhle server měl prostě jenom slabší chvilku ale vypadá to hezky Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 2. října 2014 Sdílet Odesláno 2. října 2014 steam / origin / battlenet / torrent http://screenshot.cz/T72VF/steam.png jinak trochu sem zkoušel i torrent, ale u celkem stabilní rychlosti lehce přes 200 Mb/s sem si všimnul, že má router CPU na 100%, stejně tak u tunelování IPv6 u torrentu by to chtělo asi líp nastavit (omezit) maximální počet spojení, jenomže míň lidí by zase posílalo menší rychlostí, tunelování je vždycky hodně náročný, s tim asi nic udělat nepude... holt je to jenom jednojádro na 0,5 GHz a obávám se, že v těhlech případech bych se gigabitu nedočkal ani s dvoujádrem na 1 GHz - to je to nejvýkonnější, co Asus dělá naštěstí z torrentu stahuju jenom v krajní nouzi jednou za 100 let a s IPv6 budu muset počkat až na nativní způsob ale kdyby měl někdo náhodou tip na router, co zvládne torrentovat a tunelovat gigabitovou rychlostí, sem s nim Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 3. října 2014 Sdílet Odesláno 3. října 2014 Postav si ho sám v PC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtonda Odesláno 3. října 2014 Sdílet Odesláno 3. října 2014 Tak to mám, jako router mám PC, ten zvládne hodně, navíc Torrent klient může běžet přímo na něm, takže se stahuje nonstop a nemusí to procházet NATem. A pokud tady házíš jádry a frekvencemi, tak to moc neříká, ono totiž není jádro jako jádro. A jsou i jiní výrobci než Asus. Citovat Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 3. října 2014 Sdílet Odesláno 3. října 2014 no jo, taky sem si řikal, že počítač jako router by to zvládnul, ale to nastavování, ani nevim čeho všeho Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. prosince 2014 Sdílet Odesláno 1. prosince 2014 Ahoj všichni stávající i potenciální klienti Centrio, momentálně neřeším ceny, ale funkčnost, takže připojím pár zkušeností s Centrio: - též mne přemluvili, vyřídili výpověď u O2 a UPC, jen jsem podepsal jimi připravené výpovědi a získal od nich Internet, televizi a pevnou telef. linku - od té doby když to funguje, tak super a když ne, což je velmi často - viz další odrážky - na jejich telefon se těžko dovolávám - obsazeno, prý toho mají moc. Když už se dovolám, tak jsem automatem upozorněn, že je po pracovních hodinách - nějaká tzv. hot-line neexistuje, takže v pátek odpoledne se Vám (přesněji jim) něco pokazí, vy necháte vzkaz nebo email a když máte štěstí (velké), tak se to řeší, spíš jen komunikuje v pondělí, když jim znovu zavoláte, do té doby si laskavě trhněte ... totiž, jste jen domácnosti, pro které u Centrio platí - nazval bych to diskriminační podmínky - diskriminační podmínky platí i vůči již existujícím uloveným zákazníkům, preferováni jsou potenciální noví zákazníci, kterým jsou slibovány "hory doly", samozřejmě, než vstoupí - má zkušenost je, že na mé maily Centrio nereaguje, takže to většinou nevydržím a volám sám a snažím se to nějak dohodnout, řešit, ústupky jsou na mé straně - termíny pro opravu, která v drtivé většině znamená výměnu některého z jimi dodávaných nekvalitních zařízení, tedy žádná hrůza či náročná práce, se řídí tím, kdy se to hodí Centrio. Že zákazníci chodí do práce, je jejich problém, ať si to nějak zařídí, termíny po 17. hod. nejsou poskytovány - faktury jsou vystavovány s 2 měsíčním předstihem, resp. v listopadu např. obdržíte fakturu již za leden násl. roku - když se zpozdíte s placením (stalo se mi to jednou a ne mou chybou, ale chybou banky),tak to je cvrkot - pustíte si televizi, když Vám jde a hned vidíte upozornění - ale když je závada na Internetu či telefonu, tak žádná zpráva na televizi - jasně, negativní informace se potlačují ... bože, co mi to jen připomíná ? - ale to je jedno, dnes se to nazývá firemní politikou - a ještě jedna věc - text na úvodní Internetové stránce Centria "Víte, že UPC zdražuje? Nelíbí se Vám to? Přejděte k nám do 31.12.2014 a nabídneme Vám garantovanou slevu 20% z Vašeho vyúčtování u konkurence a pevnou cenu v roce 2015."- považuji za projev nekalé soutěže a vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby UPC za to firmu Centrio zažalovalo. Jak by se asi Centriu líbil např. text "Víte, že Centrio též průběžně zdražuje, že liknavě řeší stále vzrůstající reklamace svých zákazníků, že nemá hot-line, že nereaguje na jejich emaily, že Vám fakturuje za 2 měsíce předem ..." ? Končím a jdu si číst, k tomu si pustím rádio. Na televizi se podívám jindy, nejde mi už 10 dnů a pomalu si zvykám - nebaví mne restartovat ji co 3-5minut. Přátelé se mi dovolají na pevnou linku, já z ní volat nemohu, tedy mohu to zkoušet, ale nefunguje to, ale mám přece mobil. JEDNOU to ale vyjde, jednou, jednou ... jednou, raději nepokračuji, to už jistě znáte z dřívějších dob, jak to chodí ... Mějte se a hodně štěstí a pevných nervů s Centrio. Nespokojený zákazník fy Centrio z Velké Ohrady, Praha 1.12.2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 2. prosince 2014 Sdílet Odesláno 2. prosince 2014 jo, technickou podporu by mohli mít dýl, anketa dopadla jednoznačně jo, s emailem je to někdy těžký, přes něj sem čekal na zrušení pevný ip adresy dva měsíce, nakonec sem to pořešil až přes telefon - faktury jsou vystavovány s 2 měsíčním předstihem, resp. v listopadu např. obdržíte fakturu již za leden násl. rokufaktury sice choděj skoro s dvouměsíčním předstihem, ale splatný sou až za ty necelý dva měsíce - když se zpozdíte s placením (stalo se mi to jednou a ne mou chybou, ale chybou banky),tak to je cvrkot - pustíte si televizi, když Vám jde a hned vidíte upozorněníto je snad dobře, ne? nebo bys radši, aby se ti bez předchozího oznámení na vyúčtování objevil postih za nezaplacení ale je mi jasný, že ať by to udělali tak nebo tak, bude to vždycky špatně jinak klientem centria seš ty, ne tvoje banka, takže ohlídání včasný platby je na tobě - termíny pro opravu, která v drtivé většině znamená výměnu některého z jimi dodávaných nekvalitních zařízení, tedy žádná hrůza či náročná práce, se řídí tím, kdy se to hodí Centrio. Že zákazníci chodí do práce, je jejich problém, ať si to nějak zařídí, termíny po 17. hod. nejsou poskytoványpokud je to tak nepřekonatelnej problém, můžeš si domluvit servis až do 10 večer nebo na víkendcentrio dodává nekvalitní zařízení? jaký přesně myslíš? já měl nekvalitní zařízení jenom jednou a to už je dávná minulost - nejpomalejší stb na světě sweeden telecom z číny, kdo reklamoval, tomu je určitě jako mně vyměnili za albis nebo hybroad - a ještě jedna věc - text na úvodní Internetové stránce Centria "Víte, že UPC zdražuje? Nelíbí se Vám to? Přejděte k nám do 31.12.2014 a nabídneme Vám garantovanou slevu 20% z Vašeho vyúčtování u konkurence a pevnou cenu v roce 2015."- považuji za projev nekalé soutěže a vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby UPC za to firmu Centrio zažalovalo.tak tohle mi vysvětli - co je na tom za nekalou soutěž? že upc zdražuje, to píše samo na svym webu a rozesílá dopisy http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stav ... zmeny2015/ Jak by se asi Centriu líbil např. text "Víte, že Centrio též průběžně zdražuje, že liknavě řeší stále vzrůstající reklamace svých zákazníků, že nemá hot-line, že nereaguje na jejich emaily, že Vám fakturuje za 2 měsíce předem ..." ?centrio zdražilo letos v létě všem o 38 korun, o čemž svý zákazníky informovalo dopisem (mě dokonce třema ) a kdo s tim nesouhlasil, moh služby k datu zdražení bez sankcí ukončit stejně, jako teď tak můžou učinit zákazníci upccentrio hotline sice nemá, ale ono někde tvrdí, že ji má? reklamace vzrůstají? to ses dočet kde? o dění kolem centria se celkem zajímám, ale něco mi asi uniklo ona byla někde nějaká demonstrace či co? že by reklamace řešili liknavě, to bych netvrdil, nedávno sem tam volal (právě kvůli neúspěšnýmu rušení pevný ip adresy přes email ) a zjistil sem, že mi nejde telefon, kterej používám cca jednou až dvakrát za rok... tak sem to rovnou nahlásil a do půl hodiny mi volal týpek zpátky a bylo po problémech na druhou stranu ale je taky pravda, že významná část starý sítě napříč celou prahou má už přes půl roku problémy s konektivitou na některý světový servery to asi vyřešit ze dne na den nejde, ale každej si snad může domluvit individuálně nějakou kompenzaci Na televizi se podívám jindy, nejde mi už 10 dnů a pomalu si zvykám - nebaví mne restartovat ji co 3-5minut. Přátelé se mi dovolají na pevnou linku, já z ní volat nemohu, tedy mohu to zkoušet, ale nefunguje to, ale mám přece mobil. JEDNOU to ale vyjde, jednou, jednou ...pokud restartuješ televizi, tak to si moc nepomůžeš, je třeba restartovat stb nebo switch... jestli sem to dobře pochopil, 10 dnů ti nejde proto, že nejsi schopen si udělat čas ve standardní servisní dobu nebo zaplatit za servis pár stovek ve večerních hodinách nebo o víkendu Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 2. prosince 2014 Sdílet Odesláno 2. prosince 2014 Je to prostě všude stejný, technický problémy se nevyhýbaj nikomu. A že je zákazník váženým občanem do doby, než se upíše a pak jenom dotěrnej hmyz, kterej otravuje, to taky není nic novýho. Takže Centrio jede na stejný vlně s ostatníma a onen (roky, někým nejmenovaným, tvrdě budovaný ) mýtus o ideálnosti se jaksi nekoná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 2. prosince 2014 Sdílet Odesláno 2. prosince 2014 onen (roky, někým nejmenovaným, tvrdě budovaný ) mýtus o ideálnosti se jaksi nekoná... myslíš mě? já nikdy netvrdil, že centrio je bezchybný, úžasný a dokonalý, ale když všechno funguje, jak má, tak je samozřejmě lepší než upc, protože k internetu dodává i upload že neexistujou technický potíže, to sem nikdy netvrdil, naopak sem jich zažil celou řadu stejně jako před lety u upc, ale to je úplně normální a je jedno, jestli sou to služby od upc, centria nebo od úplně někoho jinýho, podstatný je, že jak upc, tak centrio se to vždycky snaží řešit Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.