Návštěvník bufalobil Odesláno 8. dubna 2013 Sdílet Odesláno 8. dubna 2013 Dobrý den. Zajímalo by mě jestli je možné,že v případě toho že si koupím modem či STB nebo CA modul tyto zařízení používat a třeba po roce užívání prodat jinému uživatelii služeb UPC tak aby on si je už nemusel kupovat nové. Nebude nějaký problém u UPC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 8. dubna 2013 Sdílet Odesláno 8. dubna 2013 Ano jde to, pokud bylo zarizeni prokazatelne koupeno od UPC, tak ho muzete prodat nekomu jinemu a UPC mu ho bezproblemu znovu pripoji do site, uz se to zde nekolikrat resilo, staci si prohledat forum. Druha vec jsou ale nevracena zarizeni, kterych lze treba na Aukru najit stale spoustu za podezrelenizke ceny, tyto zarizeni ma UPC stale evidovane jak nevracene a tak je pochopitelne znovu do sve site nepripoji. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bufalobil Odesláno 10. dubna 2013 Sdílet Odesláno 10. dubna 2013 tak jsem dostal oficiální odpověď takový je postup: Vážený pane , dovolte, abychom reagovali na Váš e-mail ze dne 8. 4. 2013. Velice nás těší Váš zájem o naše služby. Pro ověření dostupnosti služeb je nutné nám sdělit přesnou adresu na které máte o naše služby zájem. Provedeme kontrolu možnosti připojení a následně Vás budeme kontaktovat. Případně si můžete provést kontrolu dostupnosti prostřednictvím našich stránek www.upc.cz. Naše služby je možné objednat pomocí on line objednávky kterou naleznete na www.upc.cz. Na základě této objednávky budete v nejbližším možném termínu telefonicky kontaktován pro naplánování připojení. Ke kontaktu dochází obvykle do týdne, poté již záleží také na Vašich časových možnostech. Pokud si set-top-pox a modem zakoupíte od našeho bývalého zákazníka, aktuálně je možné ho přepsat na základě jeho písemné žádosti s vlastnoručním podpisem. Žádost musí obsahovat písemný souhlas původního klienta s převodem modemu, set-top-boxu, Conax karty a výrobními čísly všech zařízení. Následně bude požadavek předán na příslušné oddělení k dořešení a o přepsání zařízení Vás budeme informovat. Kopii žádosti je možné zaslat jako přílohu na info@upc.cz, faxem na číslo 241005105, popřípadě poštou na adresu Klientského centra UPC, P. O. Box 53, 130 11, Praha 3 - Žižkov. Děkujeme Vám za spolupráci a zájem o naše služby. S pozdravem a přáním příjemného dne operátor klientského centra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.