Návštěvník Brain32aukro Odesláno 14. dubna 2013 Sdílet Odesláno 14. dubna 2013 Dobrý večer, Mám na Vás takový dotaz… Mám problém s internetem od UPC… Používám vysokorychlostní internet 20Mbs – tudíž jeden z nejrychlejších, ale poslední 2 měsíce mám velké problémy s rychlostí (typ WIFI ED3.0) Mám jak notebook (používám wifi), tak stolní počítač (používám klasické kabelové spojení) – zatímco přes spojení wifi (notebook) není žádný problém, tak se spojením přes kabel mám problémy. Popis problému: Sem tam během dne se mi stává, že se internet z ničeho nic strašně zpomalí, že mi to sotva načte seznam a to ještě necelý… Zkrátka nic nejde vyhledávat a internet je buďto šíleně pomalý, nebo stránky vůbec nejdou načíst – žádná hláška o výpadku připojení apod. nevyskočí… Toto se mi stává tak 6-7x během dne (pokaždé tak na 10-20 minut) vůbec nevím čím to může být, ale je to velmi nepříjemné a doslova nervy drásající! Síťový kabel jsem vyměnil a stejně nic… Od UPC používám modem typu: Cisco EPC3925, v PC mám nainstalovaný Windows 7. Nemáte někdo nějaké rady, tipy / triky? V čem to může být? Je to modemem, či počítačem? Například napsat toto téma mi zabralo tak 40 minut protože mi to při vkládání neustále vypadávalo… Mám už toho plné zuby – do UPC se chystám zavolat, ale mám strach, že až přijde ten jejich rádoby technik tak to zrovna těch 5 minut půjde normálně… Díky za odpovědi a za rady, jsem již zoufalý platit si takovou dardu za internet, který funguje jako přes telefonní vytáčení… Díky Broněk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 14. dubna 2013 Sdílet Odesláno 14. dubna 2013 zatímco přes spojení wifi (notebook) není žádný problém, tak se spojením přes kabel mám problémy.Je to modemem, či počítačem? když na notebooku je to celou dobu ok, tak to modemem asi nebude, ne? nejspíš nějakej vir... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 Napřed zkusit i NB připojit přes kabel a pokud pojede normálně, tak se zaměřit na ovladače síťové karty v PC, povypínat antiviry a firewally, příp. ten PC zkusit připojit k netu někde jinde, jestli je ta možnost a odzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník William_Wallace Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 přesně ... nejprve je třeba hledat chybu ve vlastních zařízeních /nastavení, správnost připojení atd/ ... pokud by nepomohlo, pak volat na podporu ;o) já osobně bydlím na lokalitě, kde jsem měl výpadk za minulý rok snad 1x ... a to proto, že někde nějací pi*omci překopli kabel ;oD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 Ja jenom dodam, ze UPC zadny tarif o rychlosti 20 Mbit momentalne nema, takze musite mit nejky jiny, tedy nejspis 30 nebo 60 Mbit. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 podle toho, jak prská kolem ceny, mu před tou dvacítkou chybí jednička Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Brain32aukro Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 Ano je to 30... Co se týká prskání platím společně s TV a mobilem kolem 1200kč... Ono ani nejde o cenu, ale člověka nasere, když platí za něco co nefunguje - což nemusí být tento případ... Zrovna něco řeším s jedním chlápkem skrze HiJack This Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 V HiJackThis toho moc neuvidí =) Chtělo by to nějaký pokročilejší nástroj jako je DSS nebo RSIT alespoň. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 a co teprve lidi s hypotékou Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vladman Odesláno 9. května 2013 Sdílet Odesláno 9. května 2013 Moje švagrová žije v Žilině (SK), od UPC má vše, internet,TV,telefon již tak čtvrt roku mají problém s výpadky internetu a telefonu,hlavně v odp. hodinách a víkendech.Dovolat se je téměř nemožné, v telefonu to vyzvání,ale fyzicky ne. Když si stěžovala, řekli jí, že je síť přetížená a že se omlouvají.Když po další urgenci slyšela to samé chtěla snížení ceny za neodpovídající služby, tak prý, že na to nemá nárok. Když ona na to, že chce ukončit smlouvu, oni zas že je smluvně vázaná a musela by platit. Kdo je v právu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.