Přejít na obsah

Neustálé výpadky / zpomalení internetu


Návštěvník Brain32aukro

Doporučené příspěvky

Návštěvník Brain32aukro

Dobrý večer,

 

Mám na Vás takový dotaz…

 

Mám problém s internetem od UPC…

 

Používám vysokorychlostní internet 20Mbs – tudíž jeden z nejrychlejších, ale poslední 2 měsíce mám velké problémy s rychlostí (typ WIFI ED3.0)

Mám jak notebook (používám wifi), tak stolní počítač (používám klasické kabelové spojení) – zatímco přes spojení wifi (notebook) není žádný problém, tak se spojením přes kabel mám problémy.

 

Popis problému:

 

Sem tam během dne se mi stává, že se internet z ničeho nic strašně zpomalí, že mi to sotva načte seznam a to ještě necelý… Zkrátka nic nejde vyhledávat a internet je buďto šíleně pomalý, nebo stránky vůbec nejdou načíst – žádná hláška o výpadku připojení apod. nevyskočí…

Toto se mi stává tak 6-7x během dne (pokaždé tak na 10-20 minut) vůbec nevím čím to může být, ale je to velmi nepříjemné a doslova nervy drásající! Síťový kabel jsem vyměnil a stejně nic…

 

Od UPC používám modem typu: Cisco EPC3925, v PC mám nainstalovaný Windows 7.

 

Nemáte někdo nějaké rady, tipy / triky? V čem to může být? Je to modemem, či počítačem?

 

Například napsat toto téma mi zabralo tak 40 minut protože mi to při vkládání neustále vypadávalo…

 

Mám už toho plné zuby – do UPC se chystám zavolat, ale mám strach, že až přijde ten jejich rádoby technik tak to zrovna těch 5 minut půjde normálně…

Díky za odpovědi a za rady, jsem již zoufalý platit si takovou dardu za internet, který funguje jako přes telefonní vytáčení…

 

Díky

 

Broněk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Napřed zkusit i NB připojit přes kabel a pokud pojede normálně, tak se zaměřit na ovladače síťové karty v PC, povypínat antiviry a firewally, příp. ten PC zkusit připojit k netu někde jinde, jestli je ta možnost a odzkoušet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník William_Wallace

přesně ... nejprve je třeba hledat chybu ve vlastních zařízeních /nastavení, správnost připojení atd/ ... pokud by nepomohlo, pak volat na podporu ;o)

 

já osobně bydlím na lokalitě, kde jsem měl výpadk za minulý rok snad 1x ... a to proto, že někde nějací pi*omci překopli kabel ;oD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Brain32aukro

Ano je to 30...

 

Co se týká prskání platím společně s TV a mobilem kolem 1200kč... Ono ani nejde o cenu, ale člověka nasere, když platí za něco co nefunguje - což nemusí být tento případ... Zrovna něco řeším s jedním chlápkem skrze HiJack This

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Návštěvník vladman

Moje švagrová žije v Žilině (SK), od UPC má vše, internet,TV,telefon již tak čtvrt roku mají problém s výpadky internetu a telefonu,hlavně v odp. hodinách a víkendech.Dovolat se je téměř nemožné, v telefonu to vyzvání,ale fyzicky ne. Když si stěžovala, řekli jí, že je síť přetížená a že se omlouvají.Když po další urgenci slyšela to samé chtěla snížení ceny za neodpovídající služby, tak prý, že na to nemá nárok. Když ona na to, že chce ukončit smlouvu, oni zas že je smluvně vázaná a musela by platit. Kdo je v právu? :puker:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...