Slamb Odesláno 9. května 2013 Sdílet Odesláno 9. května 2013 pokud upc neposkytuje služby podle smlouvy, pak zcela nečekaně může klient od smlouvy odstoupit Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 Vse by melo byt ve vseobecnych podminkach UPC, takze at si je precte a podle toho kona. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník toominoo Odesláno 12. května 2013 Sdílet Odesláno 12. května 2013 Mám dotaz. Mám doma stolní pc i notebook. Připojení kabelem není problém, ale přes wifi mě vypadává stále signál, nebo je velká odezva. V přízemí to ještě jde, ale v 1.patře co metr tak je to jináč. Router je Cisco epc3925. A rychlost internetu je nejvyšší co UPC nabízí. Vůbec se v tom nevyznám, ale odpověď od UPC stylu dotáhněte kabel mě moc nebere. Nevěděl by někdo co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 12. května 2013 Sdílet Odesláno 12. května 2013 wifi analyzer / inssider Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 12. května 2013 Sdílet Odesláno 12. května 2013 Mám dotaz. Mám doma stolní pc i notebook. Připojení kabelem není problém, ale přes wifi mě vypadává stále signál, nebo je velká odezva. V přízemí to ještě jde, ale v 1.patře co metr tak je to jináč. Router je Cisco epc3925. A rychlost internetu je nejvyšší co UPC nabízí. Vůbec se v tom nevyznám, ale odpověď od UPC stylu dotáhněte kabel mě moc nebere.Nevěděl by někdo co s tím. Dotáhnout ten kabel. WiFi ti nikdo garantovat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník toominoo Odesláno 12. května 2013 Sdílet Odesláno 12. května 2013 Re: Neustálé výpadky / zpomalení internetu od Elnc » ned, 12.5.2013, 17:53 toominoo píše: Mám dotaz. Mám doma stolní pc i notebook. Připojení kabelem není problém, ale přes wifi mě vypadává stále signál, nebo je velká odezva. V přízemí to ještě jde, ale v 1.patře co metr tak je to jináč. Router je Cisco epc3925. A rychlost internetu je nejvyšší co UPC nabízí. Vůbec se v tom nevyznám, ale odpověď od UPC stylu dotáhněte kabel mě moc nebere. Nevěděl by někdo co s tím. Dotáhnout ten kabel. WiFi ti nikdo garantovat nebude. A nepomůže ani jiný router? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 12. května 2013 Sdílet Odesláno 12. května 2013 Na PC pomoci wifi analyzer / inssider zjisti ktere wifi kanaly jsou u vas obsazene a pak vysilaci kanal ve wifi routeru nastav na nejaky volny, v opacnem pripade muze dochazet ke vzjemnemu ruseni kanalu a tim i ke snizeni dosahu wifi, u jineho routeru bude vysledek pravdepodobne podobny. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 12. května 2013 Sdílet Odesláno 12. května 2013 To je řešení pouze částečné, protože kanály u okolních sítí mohou být dynamické a navíc se stejně překrývají, hlavně pokud jde o ty 40MHz šířky. Kabel je prostě kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. září 2013 Sdílet Odesláno 29. září 2013 Totéž! přesně, mám wifi, ta jede celkem ok, zato pevný počítač přesně, jak píšete, zpomalí,načte půl seznamu, nejede, zpomalí vypadne, pak zas načte kousek seznamu... do večera nejede a ráno třeba zas jede! mám antivir AVG, nic mi to nenašlo... taky mám 30mega internet, Windows xp na PC a Windows 7 na notbuku. Sem tam během dne se mi stává, že se internet z ničeho nic strašně zpomalí, že mi to sotva načte seznam a to ještě necelý… Zkrátka nic nejde vyhledávat a internet je buďto šíleně pomalý, nebo stránky vůbec nejdou načíst – žádná hláška o výpadku připojení apod. nevyskočí… Toto se mi stává tak 6-7x během dne (pokaždé tak na 10-20 minut) vůbec nevím čím to může být, ale je to velmi nepříjemné a doslova nervy drásající! Síťový kabel jsem vyměnil a stejně nic… Od UPC používám modem typu: Cisco EPC3925, v PC mám nainstalovaný Windows 7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. září 2013 Sdílet Odesláno 29. září 2013 A co vypnout avg ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.