Odesláno 24. srpna 2013 11 let jestli se něco nezměnilo, tak si to vysvětluješ špatně... upc by bylo celkem blbý, kdyby odmítlo znova připojit klienta, kterýho, byť před chvílí, odpojilo - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 24. srpna 2013 11 let Myslim ze jako novy zakaznik uz od zari nebudes mit nejake zasadni vyhody, kdyz je nabizena sleva i pro ty slavajici. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. srpna 2013 11 let To každej, kdo se nastěhuje po tobě, by už nemohl bejt nový klient. Přečti si pořádně, co jsem psal. Pokud bude v bytě nový nájemník, tak samozřejmě připojen bude. Pokud ovšem ten samý nájemník na té samé adrese vypoví a znovu uzavře smlouvu, tak nový klient nebude !!! Stále se tady dokola objevují odpovědi, že by UPC bylo blbý, kdyby nepřipojilo znovu apod. ale jsou to zřejmě jen domněnky, žádná fakta. Před chvílí jsem po nějaké době opět zavolal na klientskou linku a bylo mi opětovně znovu sděleno, že pokud vypovím smlouvu a následně znovu objednám, tak již nebudu pro UPC nový klient, na jiného v bytě to uzavřít nemohu, neb nemám na koho.
Odesláno 25. srpna 2013 11 let no já bych spíš řek, že teď už to ukončování a opětovný zavádění nebude žádná výhra, jak psal tomus, lepší ceny mají konečně stálí zákazníci... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 25. srpna 2013 11 let To každej, kdo se nastěhuje po tobě, by už nemohl bejt nový klient. Přečti si pořádně, co jsem psal. Pokud bude v bytě nový nájemník, tak samozřejmě připojen bude. Pokud ovšem ten samý nájemník na té samé adrese vypoví a znovu uzavře smlouvu, tak nový klient nebude !!! Stále se tady dokola objevují odpovědi, že by UPC bylo blbý, kdyby nepřipojilo znovu apod. ale jsou to zřejmě jen domněnky, žádná fakta. Před chvílí jsem po nějaké době opět zavolal na klientskou linku a bylo mi opětovně znovu sděleno, že pokud vypovím smlouvu a následně znovu objednám, tak již nebudu pro UPC nový klient, na jiného v bytě to uzavřít nemohu, neb nemám na koho. A co čekáš, že ti na zákaznické lince řeknou? Že jsou za každého klienta, který platí alespoň něco, rádi jako nikdy předtím (když už mají i pokles klientů u internetu, což až dosud nikdy nebylo)? To ti samozřejmě neřeknou, ale je to tak.
Odesláno 27. srpna 2013 11 let Před chvílí jsem po nějaké době opět zavolal na klientskou linku a bylo mi opětovně znovu sděleno, že pokud vypovím smlouvu a následně znovu objednám, tak již nebudu pro UPC nový klient, na jiného v bytě to uzavřít nemohu, neb nemám na koho. Vždycky se můžeš o něco pokusit. Můžeš třeba udělat objednávku na svoji adresu a cizí jméno - měl jsem takhle UPC dva roky. Anebo, minulý týden jsem zavolal na infolinku, že je to pro mě moc drahé (výpověď jsem vůbec nezmiňoval) a druhý den volali zpět, že mi snižují cenu na 312 kč.
Odesláno 27. srpna 2013 11 let Tento týden nám zapojují do paneláku televizi a internet firmy PODA. Za17 dnů mi končí "retenční" nabídka UPC a budu muset žádat o její prodloužení. Co mi radíte?
Odesláno 28. srpna 2013 11 let to je pořád dokola - jestli potřebuješ rychlý stahování, je jasná volba upc, jestli potřebuješ rychlý odesílání, je jasná volba poda - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 28. srpna 2013 11 let Zrovna u PODA to žádná sláva není, u samostatného netu mají 100/20, což od září UPC u tarifu 240/20 v down více než dvojnásobně překoná a v up vyrovná.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.