Přejít na obsah

vlastní modem/router ne od UPC?


Návštěvník PavelT2009

Doporučené příspěvky

Modemy maji celkem solidni zivotnost, ja mam Motorolu jiz 9 let a porad slape vpohode, pri ukonceni smlouvy s UPC muzes modem prodat nekomu jinemu a cast investice se ti jeste vrati, takze odkup modemu je z dlouhodobeho hlediska urcite vyhodnejsi, nez platit pronajem, ale treba do PVR STB bych urcite nesel tam je pravdepodobnost poruchovosti diky pevnemu disku celkem velka.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modemy maji celkem solidni zivotnost, ja mam Motorolu jiz 9 let a porad slape vpohode, pri ukonceni smlouvy s UPC muzes modem prodat nekomu jinemu a cast investice se ti jeste vrati, takze odkup modemu je z dlouhodobeho hlediska urcite vyhodnejsi, nez platit pronajem, ale treba do PVR STB bych urcite nesel tam je pravdepodobnost poruchovosti diky pevnemu disku celkem velka.

 

Ano, starší modemy mají životnost opravdu solidní, ale. Ale ne nové, určené k prodeji. Já mám EPX2203 od začátku mého netu od UPC (před tím vytáčenej Telecom), asi 8 let. Chtěl jsem ten modem koupit, ptal se na systém prodeje. Objednávka, dodávka, přijede tech. pro starý. Skvělé, ale proč přijede, proč výměna. Dejte mi jiné možnosti, povídám, ne to není možné, říká operátorka. A já říkám, pošlu peníze a měnit nic nechci, zůstane mi původní. Ne to nejde. Proč, asi vím.

Výroba nových, (některá elektronika se tak vyrábí již déle), je načasována na dobu chodu, závada je jednoduchá, avšak neopravitelná. Polovodiče citlivé na teplo vydrží dva roky bez chladičů, elektrol. kondenzátory mají konst. kapacitu na dobu tak akorát, pak ztrácí C (vysychají), když jsou pozičně u hřejících transformátorů, nebo výkoných odporů. Dochází k závadám, jenž nikdo neopraví, protože se to nevyplácí finančně.

Ta Motorola vydrží ještě několik let, pak to nějaký šikula opravý a jede se dál. Nový ne, neboť je tak vyroben, aby nešel opravit.

Proto jsem chtěl koupit svůj starý, teď pronajatý. Ale to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne to nejde. Proč, asi vím.

podle toho následujícího textu bych řek, že víš s prominutím kulový :lol: problém je v tom, že tyhle starý modemy nezvládnou vyšší rychlosti než 30/1 a upc samozřejmě nechce, aby s tim měli zákazníci do budoucna problémy, takže se při každý příležitosti snaží cpát modemy nový, to je celý kouzlo...

a že mají nový výrobky dřív načasovaný kurvítka nebo sou stavěný tak, aby vydržely míň, s tim nikdo nic nenadělá a neovlivní to ani velký a zlý upc, který se ti za každou cenu snaží vnutit taky novej modem :twisted::lol:

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

U ADSL (T O2) je dneska již taky zcela běžné, že si účastník kupuje zařízení a taktéž se dá říct, že mu při ukončení smluvního vztahu zůstane nepoužitelná věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne to nejde. Proč, asi vím.

podle toho následujícího textu bych řek, že víš s prominutím kulový :lol: problém je v tom, že tyhle starý modemy nezvládnou vyšší rychlosti než 30/1 a upc samozřejmě nechce, aby s tim měli zákazníci do budoucna problémy, takže se při každý příležitosti snaží cpát modemy nový, to je celý kouzlo...

a že mají nový výrobky dřív načasovaný kurvítka nebo sou stavěný tak, aby vydržely míň, s tim nikdo nic nenadělá a neovlivní to ani velký a zlý upc, který se ti za každou cenu snaží vnutit taky novej modem :twisted::lol:

 

Díky za tohle "vysvětlení". :D

Smíchu u tohoto managerskýho blábolu bylo dost, ((oni-upc- nechtěj, aby zákazníci měli problémy, takže mění staré, které v mnoha případech fungují léta a zvládají to co mají zvládat - 30Mb, mně to měří v pohodě 32Mb, za nové modemy, které zvládají vyšší rychlosti, ale nevydrží déle než něco málo po záruce (jseš normální?) Pro většinu z nás těch 30 stačí a kdo chce víc ať si zažádá o nový modem, ale nemusí ho cpát všem s tou záminkou o rychlosti)) díky za pobavení. Je dobře, že mají takový zakazníky jako seš ty, co všechno tak dobře chápou a ostatním hloupým blbečkům, co vědí kulový, to umí vysvětlit tak, že to mu i někdo někde uvěří. :jocolor:

Jó, kdyby si řek - to víš, maj z nás málo a chtěj víc, chtěj aby zákazník furt dával, víc a víc, ne, že si někdo vezme službu a v pohodě ji bude "jen" využívat, platit si svejch pár stovek a dost. Už vás nepotřebuju. Kdepak zákazníku ty nás potřebuješ a pěkně nám to zaplatíš. Prostě tu jde jen a jen o prachy na víc a pořád a pravidelně !!! To je vysvětlení, to je důvod a né ta zdánlivá starostlivost o zákazníky, jak si nám tu jako vysvětlil.

Neděláš ty jim obchoďáka? :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to se dalo poznat dle podpisu, u nás je to taky v paneláku zavedený. Je to dobře, neboť tato alternativa sráží současnou zdejší cenu na polovinu. Stačí říct, že odcházím k centriu a sleva je na světě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...