Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

zdravím všechny,

22.4. byla v naší lokalitě v databázi UPC provedena údržba sítě, tím pádem došlo ke krátkodobému výpadku. mám UPC modem, tu motorolu, za ní zapojen router asus WL520gc. až do výpadku a údržby vše několik měsíců bezproblémově fungovalo, IP i DNS v routeru na automatiku. po výpadku funguje net pouze po propojení modemu s notebookem kabelem.

jakmile propojím modem do wan routeru a LAN routeru s ntb, už nejede připojení k netu (několikrát vše uvedeno do továrního nastavení, několikaminutové odpojení od sítě modemu i routeru, zapínám první router, pak až modem, zkoušel jsem i opačně). neproběhla nějaká změna, myslím nutnost nastavit v routeru IP, DNS, MAC nebo něco dalšího? router prostě nechce pustit signál k netu dál, at už wifi nebo kabelem.

Odesláno

Co mame predstavit pod pojemem "v naší lokalitě" ?

Pokud router nepusit internet dal, tak zrejme od modemu nedostal pridelenou IP adreu a DNS, takze je potreba to zkontrolovat a soravne nastavit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vypadá to na samovolný výmaz nastavení v routeru, takže skutečně najet do konfigurace a vše nastavit znovu.

Odesláno

lokalita Praha 3.

u toho nastavení jsem právě v pasti, protože původně bylo vše nastaveno na automatiku a běhalo to.

tzn teď zjistit IP a DNS modemu a tohle natvrdo nastavit do routeru?

Odesláno

Nebo ten router prostě resetovat tlačítkem a pak najdeš přístupovou IP buď v manuálu nebo bývá (spolu s přístupovým jménem a heslem) uvedená na spodní straně.

Odesláno

Natvrdo nic nenastavuj, vse nech na automatiku resp. DHCP, router musi od modemu dostat pridelenou verejnou IP adresu,

to same na PC, ty zase musi pres DHCP dostat IP od routeru.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

do nastavení routeru se dostanu, v tom problém není (i když teda pouze přes wifi, přes kabel a propojení LAN to nejde). na automat je nastaveno všechno, factory reset jsem dělal několikrát.

nastavení viz obr

dhcp.jpg

ip1nu.jpg

ip2u.jpg

Odesláno

Nejnovější firmware pro router máš?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

jj, včera instalovanej, poslední funkční, nejnovější je beta verze

Odesláno

mno, takže jsem v routeru vyhodil automatiku u DNS a naházel jsem server 1 a 2 podle toho, co mi ukáže modem při připojení kabelem. v tuhle chvíli wifi funguje. tušíte jestli bude i nadále nebo dochází po nějakých časech k refreshi DNS a opět to vypadne?

edit: funguje i přímé propojení kabelem routeru a ntb.

nechce se mi věřit, že by to bylo jen v tomhle

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community