Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pročetl jsem skoro celé diskuze a zjistil, že u samsungů žádný problém :!: .U mě ano. Koupil jsem si přímo od UPC conax zasunul do slotu vše zprovoznil. Jdou mi pouze programy normálně dostupné u ostatních zaplacených píše TV zakódovaný signál. U Tv se vše tváří ok rozpozná kartu i typ oprávnění-stav předplatného OK. Nebude tedy problém v CI, ale v TV jedná se o samsung UEC4000. Prosím o radu nějaký nový firmware, který bych neměl nahraný jsem nenašel. :!:

Odesláno

Zavolej na technickou podporu UPC aby ti pro jistotu poslali párování na modul s kartou. Pokud máš ve stavu předplatného nějaké hodnoty jako 01FFFFFF tak asi nedorazilo to párování ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Dle popisu problému se vše zdá být OK, poslední fw je dle webu 1024.1 z dubna 2011. Napadá mě jedině slabší signál, což televizor vyhodnocuje podobně, ale neporadím, jak jednoznačně ověřit. Snad zkusit nějaký (před)zesilovač, nebo případně požádat UPC o proměření na místě. Jakou sílu signálu tv indikuje u naladěných programů?

No a pak je tu ta horší možnost, závada v televizoru...

 

EDIT Standa byl rychlejší, to samozřejmě udělej jako první

Odesláno

To spárování jsme řešili jako první, ale po vyčkání nic. Také mi dali kontakt na linku samsung, ale zkoušel jsem nejdřív vyřešit zde.

Odesláno

Pokud je to starší TV, může být problém s CI+ kompatibilitou

Kdybys měl starší modul pouze CI, mohl bys vyzkoušet, ale to asi nemáš...?

Já musím mít například v Samsung BD-6900D starší modul CI, protože používám FW, který není s CI+ kompatibilní...

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno

Z podpory Sam Ti sice odpoví, ale většinou od věci... Zaměř se na sílu signálu, Sam zobrazuje Úroveň chybovosti a Sílu v procentech, u mě je >90%, předpokládám, že mezi Samy je to srovnatelná hodnota (i mezi C a D)...

Neo_Moucha Nevím, to by asi televizor modul vůbec nedetekoval? (soudím podle TechniSat karet)

Odesláno

Dej tam jinou zem než česko třeba německo

Odesláno

O změně země už jsem četl, ale ta TV při změně žádá pin a ten skutečně neznám.

Odesláno

ani osvědčené tipy 0000 nebo 1234 nefunguje? :)

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno

tak 0000 v pohodě, i když nabídka dost omezená-polsko, řecko, estonsko a slovensko. tak jsem zkusil naladit polsko a slovensko a nic :(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community