Návštěvník kofis Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 zdravim, rad bych se s vami podelil o svou zkusenost s UPC a pokud mi nekdo zaroven poradi co s tim, byl bych velmi vdecny. vsechno to zaclo tim, ze jsem se pristehoval do Brna, a objednal si do bytu UPC internet, samoinstalaci. v miste uz predchozi obyvatel UPC mel, takze slo jen o pripojeni modemu do uz hotove zasuvky. vse jsem zapojil, internet fungoval, ale ne jak mel. rychlost byla sotva polovicni a navic neustale vypadky na nekolik sekund. jen prehrani videa z youtube bylo na otevreni nekolika lahvacu... zavadu jsem nahlasil na UPC, operator to proveril a zjistil ze je opravdu zavada na netu, zkusil to "opravit", ale internet porad nefungoval. domluvil teda vyjezd technika. technik dorazil, ale kdyz prisel, pouze vymenil modem s kabelem a odchazel. pozadal jsem aby proveril jestli to aspon opravdu jede, ale to rekl ze delat nebude (!). zkusil jsem to teda sam a internet porad nefungoval, coz jsem mu oznamil. ocividne mu to ale bylo u pr**le, otocil se a odesel. cekal jsem, ze UPC znovu zavola co s tim, kdyz jsem technikovi rekl, ze internet porad nejede, ale ani 2. tyden jsem se nedockal zadne reakce. napsal jsem teda doporuceny dopis, ze internet stale nejede, ani 3. tyden od zapojeni a protoze nebyli schopni ho opravit od 1. dne, odstupuji od smlouvy. stejny dopis jsem poslal i pres formular online. opet se nic nedeje dalsi 2 tydny. volam teda na upc co a jak. operatorka mi oznamila, ze dopis o odstoupeni obdrzeli a budou podle neho jednat. cekam dalsi 2 tydny a jake prekvapeni, UPC mi oznami, ze protoze jsem nezaplatil 1. fakturu (coz jsem opravdu neudelal, protoze internet nejel od prvniho dne), tak mi vypovydaji oni smlouvu, uctuji mi smluvni pokutu za predcasne ukonceni a smluvni pokudu za nezaplaceni. podal jsem ihned reklamaci k vyuctovani, s tim ze internet stale nefunguje a nevim proc bych za nej mel platit, nech ho prvni opravi a pak se domluvime na placeni za nefunkcni mesice. stejne tak ze jsem poslal odstoupeni od smlouvy pro neplneni ze strany UPC. na to mi oznamili, ze zadny dopis o odstoupeni od smlouvy NEDOSTALI, ikdyz mi tyden pred tim potvrdili ze ho obdrzeli, a ze stejne na zadne odstoupeni nemam narok, protoze uplynuly 2 tydny. to je pochopitelne nesmysl, protoze neodstupuju bez duvodu v zakone lhute, ale pro neplneni ze strany UPC. tato reklamace mi byla zamitnuta, po mesici cekani, s tim ze internet funguje od 1. navstevy technika a zadne dalsi oznameni o zavade ode me nedostali. pri tom jsem to oznamil 1) jak technikovi, 2) tak doporucenym dopisem 3) i online formularem. jejich odpoved na kontrolu internetu technikem byla, ze jsem si objednal samoinstalaci, takze technik nemuze kontrolovat na PC jestli internet nejede... no comment na takovy o*eb! ihned 2. den po zamitnuti reklamace mi poslali dalsi upominku, ze jsem nic nezaplatil. ale jakakoliv dalsi komunikace uz je uplne zbytecna, volal jsem a psal jsem jim asi 10x, ale naprosto bez jakehokoliv vysledku. navic v jejich odpovedich porad jen uvadi lzi, kteryma se snazi argumentovat, kdyz jim to vyvratim tak zadna odpoved. jakoze technikovi jsem nic nerekl, po 2. jsem zavadu nenahlasil (pri tom mam kopii emailu), doporuceny dopis nedostali, atd. proste uplna ignorace. takze za to ze mi mesic a pul nejel internet, mi nauctovali 4 tisice! (mesice netu, modem, pokuty) pri tom se to celou tu dobu s nima snazim resit, dokonce jsem jim nabidnul ze jim zaplatim polovinu ceny, ale nebudu platit plnou castku za neco co nefungovalo, bez efektu. proste sr*at na lidi jak to jen jde a hotovo. po 3 mesicich me poslali uz vyhruzny dopis, takze jsem fakturu na 4 tisice radci zaplatil, nez to resit pres exekutora, ale penez se vzdat nehodlam. UPC porad pisu, volam, ale reakce vubec zadna. takove chovani bych necekal ani od ukrajinskych pasaku!!! ty jejich kecy o tom ze jsou "nejlepsi internet uz X let po sobe" me privadi k infarktu. ale co ted delat? stiznost na CTU? najmout si pravnika? nemate nekdo kontakt na nekoho v UPC kdo neni uplny dement? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 kdybych se já dostal do takový situace, asi bych zkusil čtú Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hujer Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 Hm, fakt pěkné. Docela by se mi zamlouvalo mít tvůj příběh na svém blogu, který zvěrstva UPC taky v nedávné minulosti řešil. Viz http://magazin.softimage.cz/klientske-c ... nevolejte/ Pokud máš zájem a chuť, tak mě kontaktuj. Článek se umisťuje hodně vysoko ve vyhledávačích, jak Google tak Seznam (zkus hledat "klientské centrum upc") tak by se ji taková "reklama" určitě nelíbila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 Jo UPC jsou podvodnící, kteří nemají problém lidem lhát do očí, jenom, aby si vydělali. Hujer: Možná bych pro tebe měl taky článek o úmyslném podvodu na business zákazníky, jen bych se musel zeptat jednatelky, jestli to můžeme zveřejnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 Když si dotyčný ani nepřečte Všeobecné obchodní podmínky a sám si určuje, za co bude nebo nebude platit, tak se ani nelze divit, jak dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 Bohuzel posledni dobou se stava praxi, ze servisak UPC prijede na opravu a nema sebou ani merak, tak vymeni jen koncove zarizeni a pripadne kabel a budto to pomuze nebo ne a klient pak otravuje se stejnou zavadou porad dokola. Pokud s jednanim UPC nejste spokojeni a odporuje to vseobecnym podminkam, tak je se klidne obrate na ČTÚ a oni uz si to s UPC poresi, doufejte ze ve vas prospech. Kazdopadne neplatit ucty UPC neni dobry napad, protote nakonec se to muze obratit proti vam, lepsi je zaplatit a pak castku vymahat zpet. Standartni vypovedni lhuta je jedem mesic, takze UPC po vas v tomto pripade muze chtit zaplatit cele 2 mesice, i kdyz treba nepravem, pokud vam operator potvrdil, ze vasi vypoved byla prijata, tak tento rozhovor bude urcite nekde zaznamenany, UPC si vsechny hovoru na infolince nahrava, takze pro ne neni problem to zpetne dohledat. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 10. května 2013 Sdílet Odesláno 10. května 2013 Navíc minimální doba užívání byla 3 měsíce, pokud rovnou nešlo o nějakou akci s roční vázaností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.