Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník FreedomRat

@Marek-26 Těžko říct. Když kouknu do nastavení boxu tak je tam ID karty 0. Fungují jen nekódované kanály (pozice 201+). Na všech ostatních kanálech je napsáno chyba podmíněného přístupu... zkuste kartu vytáhnout atd. S tou kartou se v mediaboxu nehýbalo déle jak 5 let. Vytáhnout a zastrčit ji zpátky jsem zkoušel. I vytáhnout box ze sítě na několik mit. Situace je stále stejná. Před tím než se to stalo box ani nenaběhnul. Teď naběhne, ale zase karta nejde.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162762
Sdílet na ostatní stránky

před 56 minutami, tramin napsal:
Před hodinou, beepee napsal:
@tramin - A proč si kupuješ tak debilní TV? Já mám 2 s CAM a žádné programy se mi nerozházely.

A to jsem si jí měl vyzkoušet v obchodě, jestli se programy nerozhází? To byla fakt hodnotná reakce k tématu 🙂

A aplikaci Chanshort (pro PC) jste nekdy zkousel? Mi osobne to setri kupu prace pri serazovani

Upraveno uživatelem Tube
  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162777
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Verča

Dobrý večer ,v poslední době pořád výpadek a nebo nejde přehrávání ,..  Proč alespoň není nějaká kompenzace ? Platí se pořád stejně !  Třeba O2 pustí HBO zdarma ,ale tady prostě nic .  Bylo by dobré kdyby jste se nad tím zamysleli. Vy chcete plné platby a my zase dobré služby !!      S pozdravem Věra B.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162778
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník FreedomRat

@Marek-26OK. Vyřešeno. Nevím jestli jsem to tím vyřešil nebo to byla náhoda, ale postupoval jsem následovně:
1. Vytáhl box na 10min ze sítě
2. Přepl na kódovaný kanál
3. Vytáhl kartu
4. Přepl na nekódovaný kanál
5. Zastrčil kartu a najednou funguje...
Z té kraksny mě jednou odvezou. Vytahovat a zastrčit zpět kartu jsem zkoušel asi 5x. Nepomohlo. Nevím jestli to bylo tím, že se karta ověřuje na serverech upc a ty byly offline nebo byl jiný problém... Vážně mi ale nejde do hlavy to, že i to jestli se zobrazí id karty v nastavení boxu závisí na dostupnosti služeb.

Upraveno uživatelem FreedomRat
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162780
Sdílet na ostatní stránky

@Pavel m internet prý funguje. Kdy bude opraveno nevím, kdybyste chtěli vědět, jak je na Mácháči, tak to vím. @FreedomRat tak to vypadá, že box opravdu kartu nevidí. Na to by ten výpadek vliv mít neměl. Zkusil bych klasicky očistit čip na kartě, ověřit, že je tam dána správně. Kdyby karta byla vidět, stačilo by zaslat předplatné z moje UPC.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162782
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno
před 1 hodinou, Oval napsal:

Tak na analogu přestal jít zvuk u CTSport. Jen tak dál.

Vy máte ještě analog? 😲U nás v Hodoníně analog odpojili už někdy před pěti lety, jestli si dobře pamatuji. Pak tam ještě nějakou dobu jel nějaký monoskop, ale i ten už odpojili někdy předloni. Proto jsem na nové televizi už ani analog neladil, protože bych už stejně asi ani nic nenaladil.

 

Jinak v Hodoníně už jede v kabelovce jak T tak i C, ale předpokládám, že teď už to snad jede všude, pokud jde o televizi. Mobil neposoudím, protože mám T-Mobile.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162783
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník FreedomRat
před 18 minutami, Marek-26 napsal:

@Pavel m internet prý funguje. Kdy bude opraveno nevím, kdybyste chtěli vědět, jak je na Mácháči, tak to vím. @FreedomRat tak to vypadá, že box opravdu kartu nevidí. Na to by ten výpadek vliv mít neměl. Zkusil bych klasicky očistit čip na kartě, ověřit, že je tam dána správně. Kdyby karta byla vidět, stačilo by zaslat předplatné z moje UPC.

Už vyřešeno jak jsem psal na začátku příspěvku, ale i tak děkuji.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162787
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník freekarol

Funguje to někomu v severních Čechách? Vodafone sice hlásí, že je vše v pořádku, ale ani po restartu STB mi to nejde, naskočí TV průvodce/Všechny programy. A tím to končí...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/9/#findComment-162789
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...