Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Pajapaja

Freekarol - mám to samé, také SČ, dle mého je zahlcen systém, zpracovávajíci předplatné. Hodiny ukazují správně datum, čas o dvě hodiny méně, než je skutečnost. Udělala jsem tovarko, před ním jsem měla datum těsně před půlnoci o Silvestra 2018:)

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162790
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, freekarol napsal:

Funguje to někomu v severních Čechách? Vodafone sice hlásí, že je vše v pořádku, ale ani po restartu STB mi to nejde, naskočí TV průvodce/Všechny programy. A tím to končí...

V Jirkově (ulice K. Marxe) je již "cihlička" funkční. Objevují se i programy, které ještě před nějakou chvílí nešly. Co se týče Kaonu, tak ten mám zatím odpojený (koax jsem přehodil rovnou do TV) . Teď se v tom už vrtat nebudu.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162792
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Man22555

Líbí se mi jak tady lidi řeší ty jejich hovadske služby a snaží se pomoct jeden druhému a borci z hora to jen sleduji a mlčí!!!! Jen nějaké trapné prohlášení a mějte nás rádi. Prasata!! Štěstí ze sem aspoň ten tel  nechal jinde!!!!

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162795
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník freekarol

@Pajapaja Koukal jsem sem: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/  Pro mou ulici bylo oznámeno, že by vše mělo fungovat v 22:00. No, zatím nic, Uvidíme, jestli smska o opravě, bude spolehlivější. 😀

Před hodinou, Ivo Mašek napsal:

V Jirkově (ulice K. Marxe) je již "cihlička" funkční. Objevují se i programy, které ještě před nějakou chvílí nešly. Co se týče Kaonu, tak ten mám zatím odpojený (koax jsem přehodil rovnou do TV) . Teď se v tom už vrtat nebudu.

Sm. sady a nefunguje mi to. O "cihličku" si ale kvůli tomu žádat nebudu. 😀 Ale analogově vše jde. Pro mě je hlavní, že jde aspoň internet. Bez TV to přežiju klidně i pár dní. 😄

Upraveno uživatelem freekarol
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162796
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník revengeboy
před 15 hodinami, Pavel - Vodafone napsal:

Omlouváme se za výpadek způsobený výpadkem elektrického proudu na hlavním headendu zásobující celou ČR signálem DTV a datovým provozem pro celou Prahu a okolí. Bohužel záložní zdroj headendu nezafungoval dle očekávání. Za potíže se ještě jednou omlouváme. Technici intenzivně pracují na obnovení provozu.

Tak hlavně, že po celou dobu výpadku Vaše stránky hlásí, že pro danou lokalitu není hlášen žádný výpadek. Mimochodem - zodpovědný technik vyletěl na hodinu nebo až od pondělka?

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162827
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Rysavy Josef

Zaimave je jedna vec, ze internet byl funkcni bez problemu.(location_Praha 4, Kamyk), ale cabel TV nebyla funkcni od 14.28-17.17 .

Velmi zajimave.Po koupi UPC Vodafonem, se asi mame na cokoliv tesit.

Dekuji

JRR

Upraveno uživatelem Rysavy Josef
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162828
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem nějak nestíhal, o ničem nevím, ani nevím, jestli toto má nějakou souvislost s uvedeným problémem. ČT1 HD o půl deváté večer fungovala bez problémů. Asi o půl desáté jsem přepnul na ČT2 HD a po nějaké době začal signál blbnout. Kostičkování je slabé slovo. Úplné výpadky. Přepnuli jsme jinam a bez problémů. Netušil jsem, že ČT mívá problémy.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162831
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, revengeboy napsal:

...  Mimochodem - zodpovědný technik vyletěl na hodinu nebo až od pondělka?

Kterého máte na mysli?

Toho co to opravoval nebo toho, který v minulosti zapojoval ty zařízení do provozu?

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162835
Sdílet na ostatní stránky

Proboha,co tady furt řešíte.Vzdyt je to jenom technika.No tak nějakou dobu nešla tv,fon a internet.Stát se to může.

Když vám odejde lednice,taky budete požadovat exemplarní potrestaní člověka výrobní linky,kde se ona lednice montovala

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162837
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Roman Brauner
před 12 minutami, technik napsal:

Kterého máte na mysli?

Toho co to opravoval nebo toho, který v minulosti zapojoval ty zařízení do provozu?

Ten, který je zdopovědný za záložní zdroje a jejich pravidelné testování atd

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162838
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...