Návštěvník Pajapaja Odesláno 28. května 2020 Sdílet Odesláno 28. května 2020 Freekarol - mám to samé, také SČ, dle mého je zahlcen systém, zpracovávajíci předplatné. Hodiny ukazují správně datum, čas o dvě hodiny méně, než je skutečnost. Udělala jsem tovarko, před ním jsem měla datum těsně před půlnoci o Silvestra 2018:) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162790 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 28. května 2020 Sdílet Odesláno 28. května 2020 před 28 minutami, freekarol napsal: Funguje to někomu v severních Čechách? Vodafone sice hlásí, že je vše v pořádku, ale ani po restartu STB mi to nejde, naskočí TV průvodce/Všechny programy. A tím to končí... V Jirkově (ulice K. Marxe) je již "cihlička" funkční. Objevují se i programy, které ještě před nějakou chvílí nešly. Co se týče Kaonu, tak ten mám zatím odpojený (koax jsem přehodil rovnou do TV) . Teď se v tom už vrtat nebudu. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162792 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Man22555 Odesláno 28. května 2020 Sdílet Odesláno 28. května 2020 Líbí se mi jak tady lidi řeší ty jejich hovadske služby a snaží se pomoct jeden druhému a borci z hora to jen sleduji a mlčí!!!! Jen nějaké trapné prohlášení a mějte nás rádi. Prasata!! Štěstí ze sem aspoň ten tel nechal jinde!!!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162795 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník freekarol Odesláno 28. května 2020 Sdílet Odesláno 28. května 2020 (upraveno) @Pajapaja Koukal jsem sem: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/ Pro mou ulici bylo oznámeno, že by vše mělo fungovat v 22:00. No, zatím nic, Uvidíme, jestli smska o opravě, bude spolehlivější. 😀 Před hodinou, Ivo Mašek napsal: V Jirkově (ulice K. Marxe) je již "cihlička" funkční. Objevují se i programy, které ještě před nějakou chvílí nešly. Co se týče Kaonu, tak ten mám zatím odpojený (koax jsem přehodil rovnou do TV) . Teď se v tom už vrtat nebudu. Sm. sady a nefunguje mi to. O "cihličku" si ale kvůli tomu žádat nebudu. 😀 Ale analogově vše jde. Pro mě je hlavní, že jde aspoň internet. Bez TV to přežiju klidně i pár dní. 😄 Upraveno 28. května 2020 uživatelem freekarol Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162796 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník revengeboy Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 před 15 hodinami, Pavel - Vodafone napsal: Omlouváme se za výpadek způsobený výpadkem elektrického proudu na hlavním headendu zásobující celou ČR signálem DTV a datovým provozem pro celou Prahu a okolí. Bohužel záložní zdroj headendu nezafungoval dle očekávání. Za potíže se ještě jednou omlouváme. Technici intenzivně pracují na obnovení provozu. Tak hlavně, že po celou dobu výpadku Vaše stránky hlásí, že pro danou lokalitu není hlášen žádný výpadek. Mimochodem - zodpovědný technik vyletěl na hodinu nebo až od pondělka? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162827 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Rysavy Josef Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 (upraveno) Zaimave je jedna vec, ze internet byl funkcni bez problemu.(location_Praha 4, Kamyk), ale cabel TV nebyla funkcni od 14.28-17.17 . Velmi zajimave.Po koupi UPC Vodafonem, se asi mame na cokoliv tesit. Dekuji JRR Upraveno 29. května 2020 uživatelem Rysavy Josef Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162828 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpa Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 Včera jsem nějak nestíhal, o ničem nevím, ani nevím, jestli toto má nějakou souvislost s uvedeným problémem. ČT1 HD o půl deváté večer fungovala bez problémů. Asi o půl desáté jsem přepnul na ČT2 HD a po nějaké době začal signál blbnout. Kostičkování je slabé slovo. Úplné výpadky. Přepnuli jsme jinam a bez problémů. Netušil jsem, že ČT mívá problémy. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162831 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 před 50 minutami, revengeboy napsal: ... Mimochodem - zodpovědný technik vyletěl na hodinu nebo až od pondělka? Kterého máte na mysli? Toho co to opravoval nebo toho, který v minulosti zapojoval ty zařízení do provozu? 1 Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162835 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namec Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 Proboha,co tady furt řešíte.Vzdyt je to jenom technika.No tak nějakou dobu nešla tv,fon a internet.Stát se to může. Když vám odejde lednice,taky budete požadovat exemplarní potrestaní člověka výrobní linky,kde se ona lednice montovala Citovat - - - - Brno-Kohoutovice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162837 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman Brauner Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 před 12 minutami, technik napsal: Kterého máte na mysli? Toho co to opravoval nebo toho, který v minulosti zapojoval ty zařízení do provozu? Ten, který je zdopovědný za záložní zdroje a jejich pravidelné testování atd Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/10/#findComment-162838 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.