technik Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 (upraveno) Jen se mi líbí, jak tu vyhazujete lidi a nevíte jak se to stalo a "jak" se to stalo ... Upraveno 29. května 2020 uživatelem technik Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162839 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman Brauner Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 (upraveno) Máte pravdu, nevíme, my jsme vlastně ani dlouho nevěděli, že nějaký výpadek nastal, protože Vodafone dělal mrtvého brouka. Na webu jsem jen četl, že "žádný výpaden není evidován", na zákaznické linky se nedalo dovolat atd atd. My jen dodatečně víme, že záložní zdroj nezafungoval dle očekávání 🙂 Upraveno 29. května 2020 uživatelem Roman Brauner Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162841 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 Záložní zdroje se pravidelně testují, ale jak se říká "Murphyho zákony zapracovaly spolehlivě, když se má něco pokazit, tak se to pokazí v nejnevhodnějším pořadí" a můžete si testovat co chcete Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162842 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman Brauner Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 Úpřímně - mě asi nejvíc vytočilo to, že jsem se snažil výpadek ověřit na webu, kde lze vyhledat výpadky a tam nic nebylo. Takže jsem prověřoval doma veškerý HW atd. Ono prostě ve slavném Vodafonu nefunguje víc věcí. Měl jsem Vodafone dva roky jako služební mobil - a nikdy více. Pokrytí nejhorší ze všech tří operátorů. A to jsem měl opravdu možnost dlouhodobě používat postupně všechny tři operátory napříč celou republikou. Prostě Vodafone absolutně ne. Bohužel po likvidaci UPC a pohlcení Vodafonem mi nic jiného nezbývá, alespoň ještě pár týdnů ne. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162843 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 (upraveno) Nevím jesti vás to uklidní, ale tohle by se mohlo stát i za UPC ... za toto opravdu Vodafone nemohl A podle klasiky: "Takovýto případ se stává jednou, maximálně dvakrát za deset let" Upraveno 29. května 2020 uživatelem technik Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162844 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman Brauner Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 OK, Vodafone nemohl za výpadek, jak tvrdíte, ale o výpadku jsme snad mohli být informování na webu. K čemu tedy aplikace k vyhledávání výpadků je? Nicméně - jak říkám - s Vodafonem nemám dobré zkušenosti dlouhodobě. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162847 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 (upraveno) A co tak případ, že stroje, které umí vložit výpadek na web stránky byly v postiženém prostoru. A předělat webové stránky aby se problém zobrazil není otázka pár minut Upraveno 29. května 2020 uživatelem technik Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162848 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman Brauner Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 Škoda, že takto neinformujete všechny zákazníky, možná by vlna nevole byla podstatně menší :-) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162849 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MekliCZ Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 @technikAle tak to přesně fungovat nemá, většinou si firma zaplatí něco jako status.io, aby aspoň status stránka během výpadku běžela. Citovat 4G LTE - - Huawei B2368-66 JMK Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162850 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mesteckajanca@seznam.cz Odesláno 29. května 2020 Sdílet Odesláno 29. května 2020 před 15 hodinami, mates5785 napsal: Přesně tak jak píšete Ano, to sedí... Slychavam to ze všech stran. Voda k vodě... Wi-free přeruší, výpadků více a člověka ani neinformují proč... 😣 Jde to s vámi z kopce... Jen tak dále a budete se divit o kolik klientů přijdete. 🤔 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162851 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.