Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Roman Brauner

Máte pravdu, nevíme, my jsme vlastně ani dlouho nevěděli, že nějaký výpadek nastal, protože Vodafone dělal mrtvého brouka. Na webu jsem jen četl, že "žádný výpaden není evidován", na zákaznické linky se nedalo dovolat atd atd. My jen dodatečně víme, že záložní zdroj nezafungoval dle očekávání 🙂

 

Upraveno uživatelem Roman Brauner
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162841
Sdílet na ostatní stránky

Záložní zdroje se pravidelně testují, ale jak se říká "Murphyho zákony zapracovaly spolehlivě, když se má něco pokazit, tak se to pokazí v nejnevhodnějším pořadí" a můžete si testovat co chcete

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162842
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Roman Brauner

Úpřímně - mě asi nejvíc vytočilo to, že jsem se snažil výpadek ověřit na webu, kde lze vyhledat výpadky a tam nic nebylo. Takže jsem prověřoval doma veškerý HW atd. Ono prostě ve slavném Vodafonu nefunguje víc věcí. Měl jsem Vodafone dva roky jako služební mobil - a nikdy více. Pokrytí nejhorší ze všech tří operátorů. A to jsem měl opravdu možnost dlouhodobě používat postupně všechny tři operátory napříč celou republikou. Prostě Vodafone absolutně ne. Bohužel po likvidaci UPC a pohlcení Vodafonem mi nic jiného nezbývá, alespoň ještě pár týdnů ne.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162843
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jesti vás to uklidní, ale tohle by se mohlo stát i za UPC ... za toto opravdu Vodafone nemohl

 

A podle klasiky: "Takovýto případ se stává jednou, maximálně dvakrát za deset let"

Upraveno uživatelem technik
  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162844
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Roman Brauner

OK, Vodafone nemohl za výpadek, jak tvrdíte, ale o výpadku jsme snad mohli být informování na webu. K čemu tedy aplikace k vyhledávání výpadků je? Nicméně - jak říkám - s Vodafonem nemám dobré zkušenosti dlouhodobě.

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162847
Sdílet na ostatní stránky

A co tak případ, že stroje, které umí vložit výpadek na web stránky byly v postiženém prostoru. A předělat webové stránky aby se problém zobrazil není otázka pár minut

Upraveno uživatelem technik
  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162848
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mesteckajanca@seznam.cz
před 15 hodinami, mates5785 napsal:

Přesně tak jak píšete

 

Ano, to sedí... Slychavam to ze všech stran. Voda k vodě... Wi-free přeruší, výpadků více a člověka ani neinformují proč... 😣 Jde to s vámi z kopce... Jen tak dále a budete se divit o kolik klientů přijdete. 🤔

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/38745-v%C3%BDpadek-sign%C3%A1lu/page/11/#findComment-162851
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...