Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Mám 2 set-top-boxy (oba v pronájmu) a platím si službu Supreme. STB KAON v obýváku - tam šlapou všechny, tedy i zakodované, programy. Tam je to OK. V dětským pokoji mám už od dob Karnevalu STB HANDAN5000, kde ještě minulý týden normálně chodily všechny programy (s výjimkou HD, což je u tohoto STB normální). Již týden, jak jsem se dozvěděl od syna, nejdou zakodované kanály na Handanu. Dnes jsem vše prověřil a skutečně, všechny kanály s "dolarem" nejdou a místo nich se objeví hláška "zakodovaný program". Provedl jsem nové automatické naladění - kanály s "dolarem" přesto nejdou.

Je možné, že nějaký aktivní technik zablokoval dálkově CI kartu v Handanu a zrušil příjem kodovaných kanálů? Jestli ano - proč to udělal ??

Dnes jsem poslal formulář po inetu se stížností a popsáním potíží na UPC.

Měl jste někdo obdobný problém?

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree

V tomto případě je rychlejší telefonát s žádostí o zaslání obnovovacího signálu. Předpokládám, že jsi zkontroloval stav předplatného na kartě (Handana už jsem zapomněl)... Už jsem se setkal i s tím, že "odešlo" CI rozhraní...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/#findComment-64418
Sdílet na ostatní stránky

V tomto případě je rychlejší telefonát s žádostí o zaslání obnovovacího signálu. Předpokládám, že jsi zkontroloval stav předplatného na kartě (Handana už jsem zapomněl)... Už jsem se setkal i s tím, že "odešlo" CI rozhraní...

Člověče, nikdy jsem nemusel žádat o nějaký obnovovací signál (a to jsem už skoro pamětník). Jinak si myslím, že platící zákazník, který platí tu nejvyšší možnou cenu (supreme), by se snad ani nemusel starat o takové věci (no ale budiž). je neděle - už v 17:30 hod tam nikdo nebyl (ač mají robit v neděli do 18:00 hod. - já dělám také na směny a odejít z práce o půl hodiny dříve a stát se nějaká porucha, tak mám kárné řízení a čtvrt roku bez prémií., po druhé už by to byl nekompromisní vyhazov s příslušným paragrafem)

Spíš bych to asi tipoval na to "odešlé" CI rozhraní. Což mě dost štve, protože co si vzít místo toho Handana? Co tu čtu o tom novém kaoňáckém zázraku, z čeho ta karta čouhá ven a tlačítka se chovají dle počasí ....

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/#findComment-64420
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je odešlé CI rozhraní, tak se nedá podívat na stav předplatného na kartě. Pokud se lze dostat do stavu předplatného tak se podívat jestli je předplatné pro duben i květen stejné. Pokud není stejné tak programy přestaly nejspíše fungovat 8. ve středu.

 

Pak nepomůže nic jiného než zavolat pro znovu zaslání předplatného.

Ale myslím, že v systému předplatné bude, protože se na začátku každého měsíce kontroluje správnost nabídky na všech kartách (stylem má býti / je)

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/#findComment-64422
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree

Vidí STB svou smart kartu? Netuším, kdy a jak často se obnovovací signál posílá, nejspíše častěji na začátku měsíce. Měl jsem asi dva měsíce mimo provoz dva CAM, po pokusu o zprovoznění jsem čekal celý den na obnovení předplatného (ale z Tvého popisu neplyne, že by's druhý STB delší dobu nepoužíval?).

Měl jsem (mám) TechniSat Combo, v noci ukončil bez problémů nahrávku, uspal PC, druhý den už nenalezl CAM...

Nedávno jsem volal v neděli na KC po 18. hodině, kupodivu jsem se dopracoval na živého technika (viz Spam)

 

Technik byl rychlejší...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/#findComment-64425
Sdílet na ostatní stránky

Projel jsem celé menu u Handanu5000., a žádné info o tom, že běží nějaké předplatné a do kdy má platit - tak toto info nikde není. Pouze na jednom odseku je, že něco se inicializuje. To bych tam ale mohl viset do nekonečna.

Dnes jsem volal krátce před půl šestou večer, a nic, Ona je celkem legrace se tam přes různé "stiskněte to a to" dostat. Celkem chápu, že pokud má někdo problém, že se to nerado poslouchá a je třeba to zákazníkovi co nejvíce zkomplikovat. Po půl šesté už jsem slyšel pouze info, že na telefonu nikdo není a že si mám vyplnit formulář.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/#findComment-64426
Sdílet na ostatní stránky

Takže pokud je v položce Podmíněný přístup místo "Conax" hláška "Inicializuji" tak je opravdu problém s kartou nebo Conax rozhraním v STB.

 

Zkusil bych vyndat kartu - zandat kartu a max vytáhnout z napájení. Pokud se neoběví položka "Conax" tak volat UPC pro výměnu STB. Už jsem to také měl a STB bez problémů vyměnili

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/#findComment-64427
Sdílet na ostatní stránky

No asi zase toho handana. Je to v děcáku, a i když ta TV tam umí HD, tak je ale zbytečné tam platit dražší STB. Pouze se obávám, že ten Handan bude repas.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/#findComment-64430
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...