Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Mám 2 set-top-boxy (oba v pronájmu) a platím si službu Supreme. STB KAON v obýváku - tam šlapou všechny, tedy i zakodované, programy. Tam je to OK. V dětským pokoji mám už od dob Karnevalu STB HANDAN5000, kde ještě minulý týden normálně chodily všechny programy (s výjimkou HD, což je u tohoto STB normální). Již týden, jak jsem se dozvěděl od syna, nejdou zakodované kanály na Handanu. Dnes jsem vše prověřil a skutečně, všechny kanály s "dolarem" nejdou a místo nich se objeví hláška "zakodovaný program". Provedl jsem nové automatické naladění - kanály s "dolarem" přesto nejdou.

Je možné, že nějaký aktivní technik zablokoval dálkově CI kartu v Handanu a zrušil příjem kodovaných kanálů? Jestli ano - proč to udělal ??

Dnes jsem poslal formulář po inetu se stížností a popsáním potíží na UPC.

Měl jste někdo obdobný problém?

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

V tomto případě je rychlejší telefonát s žádostí o zaslání obnovovacího signálu. Předpokládám, že jsi zkontroloval stav předplatného na kartě (Handana už jsem zapomněl)... Už jsem se setkal i s tím, že "odešlo" CI rozhraní...

Odesláno
  • Autor
  Retiree napsal:
V tomto případě je rychlejší telefonát s žádostí o zaslání obnovovacího signálu. Předpokládám, že jsi zkontroloval stav předplatného na kartě (Handana už jsem zapomněl)... Už jsem se setkal i s tím, že "odešlo" CI rozhraní...

Člověče, nikdy jsem nemusel žádat o nějaký obnovovací signál (a to jsem už skoro pamětník). Jinak si myslím, že platící zákazník, který platí tu nejvyšší možnou cenu (supreme), by se snad ani nemusel starat o takové věci (no ale budiž). je neděle - už v 17:30 hod tam nikdo nebyl (ač mají robit v neděli do 18:00 hod. - já dělám také na směny a odejít z práce o půl hodiny dříve a stát se nějaká porucha, tak mám kárné řízení a čtvrt roku bez prémií., po druhé už by to byl nekompromisní vyhazov s příslušným paragrafem)

Spíš bych to asi tipoval na to "odešlé" CI rozhraní. Což mě dost štve, protože co si vzít místo toho Handana? Co tu čtu o tom novém kaoňáckém zázraku, z čeho ta karta čouhá ven a tlačítka se chovají dle počasí ....

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Pokud je odešlé CI rozhraní, tak se nedá podívat na stav předplatného na kartě. Pokud se lze dostat do stavu předplatného tak se podívat jestli je předplatné pro duben i květen stejné. Pokud není stejné tak programy přestaly nejspíše fungovat 8. ve středu.

 

Pak nepomůže nic jiného než zavolat pro znovu zaslání předplatného.

Ale myslím, že v systému předplatné bude, protože se na začátku každého měsíce kontroluje správnost nabídky na všech kartách (stylem má býti / je)

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Vidí STB svou smart kartu? Netuším, kdy a jak často se obnovovací signál posílá, nejspíše častěji na začátku měsíce. Měl jsem asi dva měsíce mimo provoz dva CAM, po pokusu o zprovoznění jsem čekal celý den na obnovení předplatného (ale z Tvého popisu neplyne, že by's druhý STB delší dobu nepoužíval?).

Měl jsem (mám) TechniSat Combo, v noci ukončil bez problémů nahrávku, uspal PC, druhý den už nenalezl CAM...

Nedávno jsem volal v neděli na KC po 18. hodině, kupodivu jsem se dopracoval na živého technika (viz Spam)

 

Technik byl rychlejší...

Odesláno
  • Autor

Projel jsem celé menu u Handanu5000., a žádné info o tom, že běží nějaké předplatné a do kdy má platit - tak toto info nikde není. Pouze na jednom odseku je, že něco se inicializuje. To bych tam ale mohl viset do nekonečna.

Dnes jsem volal krátce před půl šestou večer, a nic, Ona je celkem legrace se tam přes různé "stiskněte to a to" dostat. Celkem chápu, že pokud má někdo problém, že se to nerado poslouchá a je třeba to zákazníkovi co nejvíce zkomplikovat. Po půl šesté už jsem slyšel pouze info, že na telefonu nikdo není a že si mám vyplnit formulář.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Takže pokud je v položce Podmíněný přístup místo "Conax" hláška "Inicializuji" tak je opravdu problém s kartou nebo Conax rozhraním v STB.

 

Zkusil bych vyndat kartu - zandat kartu a max vytáhnout z napájení. Pokud se neoběví položka "Conax" tak volat UPC pro výměnu STB. Už jsem to také měl a STB bez problémů vyměnili

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

No jo, to je sice hezké, jenže Ivo, od té doby, co sleduje tohle fórum, stojí před velkým problémem, jaký nový STB si pronajmout :x

Odesláno

A proč ne ten stejný? :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

No asi zase toho handana. Je to v děcáku, a i když ta TV tam umí HD, tak je ale zbytečné tam platit dražší STB. Pouze se obávám, že ten Handan bude repas.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community