Marek-26 Odesláno 13. května 2013 Sdílet Odesláno 13. května 2013 A co je špatného na tom, že to je repas? Nedá se moc očekávat, že by se k vám dostal úplně nový kus. To jen v případě koupě. Ten repas bude možná ještě novější kus, než máte aktuálně doma. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64442 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ritchi Odesláno 13. května 2013 Sdílet Odesláno 13. května 2013 Predpokladam,ze HD televizia v detskom pokoji neobsahuje CI slot,pokial tu riesis šmejdový stb.Ale zaroven predpokladam,ze si natolko rozumny,aby si ani neuvazoval o nejakom niekolkokrat repasovanom alebo "novom" stb šmejde a radsej si zaobstaral CA modul,pokial TV disponuje CI slotom. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64443 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 13. května 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. května 2013 Děkuji za radu s CI slotem - televize nemá CI slot pro DVB-C. ... k věci Včera jsem se nemohl dovolat, tudíž jsem poslal formulář. Do teď nikdo nereagoval. Odpověď žádná. (inkaso jim samozřejmě běží - o tom nepochybuji). Před chvílí jsem se snažil dovolat - automat mi říká už půl hodiny, že jsou přetížené linky a opět mě nutí napsat formulář. Tož jsem opět poslal formulář, kde jsem už byl důraznější. Na vlastní kůži teď pociťují šmejdskou firmu UPC, která je neschopná zařídit nápravu na přístroji, který je jejich (pronájem), není schopná ani odpovědět, umí pouze vybírat peníze za službu, která nefunguje. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64460 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 13. května 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. května 2013 A co je špatného na tom, že to je repas? Nedá se moc očekávat, že by se k vám dostal úplně nový kus. To jen v případě koupě. Ten repas bude možná ještě novější kus, než máte aktuálně doma. Asi bych bral i ten repas. Ovšem to by se mnou museli komunikovat. Já se snažím, seč můžu. UPC ale na své zákazníky sere !! Nemluví s nimi. Bere jenom prachy. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64464 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PESFILIPES Odesláno 13. května 2013 Sdílet Odesláno 13. května 2013 Ja to tvrdim porad - ze to neni solidni firma - ale to se tu moc nesmi psat - maji tady hodne fanousku. Asi pred 5. roky me vypadl komlet analog. signal - par dni pred vanoci . Po nahlaseni smejdi odpovedeli ze prijdou asi 6. ledna. Pak v rozvadeci nahodili jen nejaky filtr. Jeste ze mam sat tv - jinak bych byl tenkrat skoro 3 tydny bez tv a nevidel ani vecernicek. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64469 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 14. května 2013 Sdílet Odesláno 14. května 2013 A to by byla skutečně tragédie Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64473 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 14. května 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. května 2013 Takže se snažím dovolat do UPC. Nemožno, to prostě nejde, prý volá strašně moc lidí, takže mě stále nutěj psát formulář. Na ten první z neděle - odpověď zatím žádná! Na ten druhý ze včerejška - odpověď žádná! Psal jsem i na jejich facebook, odpověď žádná !! Já jsem doposud neměl tu možnost, od nich něco chtít (vše zatím fungovalo, nebo jsem si poradil sám). Toto je poprvé, kdy jsem odkázán z důvodu závady na mém STB komunikovat s UPC. Je to otřes a naprosto začínám chápat všechny ty nadávky na tu zku*venou UPC. Já vlastně ani nemůžu dát výpověď, protož se prostě se mnou od nich nebude nikdo bavit. (uvažuji, že tento zážitek s UPC popíšu redakci NOVA. Oni už dlouho nebyli v televizi - a to je, jak pozoruji, hodně velká chyba. Je potřeba je opět zmedializovat) Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64476 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 14. května 2013 Sdílet Odesláno 14. května 2013 Na sekundu přesně za 3 minuty jsem se dovolal na operátora. V hlasovém automatu jsem postupoval dle toho co zde popisujete. Dal jsem Volbu 2 pro poruchy, poslechl si, kde všude je výpadek, pak jsem uvedl, že mi nejde DTV, pak že mi nejdou kódované kanály, poslechl jsem si, že mám zkontrolovat kartu a očistit čip. Nakonec jsem se nechal přepojit na operátora. Od zadání volby ke spojení s operátorem - 20 vteřin, včetně vyslechnutí toho, že hovor může být monitorován. Při zadání jiných voleb 1 min a 20 -30 vteřin. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64477 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 14. května 2013 Sdílet Odesláno 14. května 2013 Mám pár zkušeností s písemnou komunikací na KC. Po odeslání vyplněného formuláře mi obratem přijde potvrzení o přijetí zprávy s textem mého požadavku (odesíláno z Moje UPC s předvyplněnými daty), pak obvykle nejdéle do dvou dnů mě UPC mailem nebo telefonem kontaktuje. Tím nechci tvrdit, že komunikace nikdy velmi velmi nevázla, taky vlastní zkušenost... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64478 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 14. května 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. května 2013 Teď jsem se tam dovolal. Opravdu se mi to předtím nedařilo. Věřte - nevěřte, je to tak. Technik přijde až v pondělí 20.5. Bomba !! Je to šmejdfirma - nemůžu si pomoct. Takže já to nahlásil v neděli a oni budou schopni mi to opravit až následný týden v pondělí. Neskutečný. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3877-handan5000-kodovan%C3%A9-kan%C3%A1ly/page/2/#findComment-64479 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.