Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

při zpětném přehrávání mi vyskakuje chyba 2031. Dělá to často ve stejných místech daného pořadu, ať už na tabletu nebo v mobilu. Někdy to neudělá celý den, jindy to vyhazuje několikrát za pořad. Někdy stačí o minutu přeskočit na další čas, jindy by se nedalo koukat na celý díl. 

Udržuji víceméně aktuální hned po vydání aktualizací. 

Setkal se s tím někdo? Díky.

Odesláno

Stava se mi to stale. Nemohu treba prrhrat vcerejsi dil Hospody s touto chybou. Ale asi jsem si na to zvykl

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Dělá mi to taky! Už asi měsíc.... Tablet i mobil.

  • po měsících...
Odesláno

Je to děs koukám na Simpsonovi a u těch to nejde nikdy, hbo go je k ničemu od dob co to má Vodafon se to sere!!!

Odesláno

Vůbec nefunguje aplikace zamrzne už při výběru státu mám poco X3 a ani na tabletu lenovo ani na motorole one action a známýmu to na iphone normálně jede 

Odesláno

@Brutus HBO nemá s Vodafone nic společného. 

@Moduspn Desetitisícům lidí to na Androidu normálně najede a do aplikace se přihlásí. Mají ta 3 zmiňovaná zařízen nějakého společného jmenovatele? Poco má odemčený bootloader?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Já si třeba všiml že u mě je problém od těch posledních updatu na androidu. Mám to na telefonech Samsung, Xiaomi, Android tv Philips, a jednom android boxu. Na všech zařízeních se to chová úplně stejně. Po aktualizaci to zůstane viset na logu Horizon go.

Tak jsem aplikaci odinstaloval a znova nainstaloval. To se sice spustí ale když vyberu zemi tak opět na všech zařízeních nejde zmáčknout tlačítko pokračovat.

Tak jsem stáhl starší verzi apk a postupně nainstaloval na všechny zařízení a Horizon na všech zařízeních funguje. Tak mám aktualizace zablokované a Horizon funguje

Odesláno

No podařilo se mi dostat už dovnitř aplikace ale stejně když chci něco pustit tak to trvá dlouho a jak se načte tak se zase sekne a načítá se po pár minutách znova a dokola ať už na WiFi tak na datech to stejný je to nesledovatelny

Odesláno

Bohužel já jsem to asi zakrikl najelo to asi na 3x pak se to odhlásilo a zůstalo to zasekle na stejném okně jako jiní. Dělá to na všech zařízeních co mám doma. A dokonce i na jiném zařízení které jsem zkoušel u kamaráda. Jedná se o Samsung a52

Odesláno

Bohužel s tímhle problém asi nikdo moc neudělá - já mám odpozorováno, že někdy pomůže odhlásit a přihlásit, někdy zase zkusit  skočit  za ten časový okamžik, který způsobuje problém, nebo zvolit jinou 'kopii' vysílaného pořadu, a jako 'final fix'  se zkrátka podívat druhý den, kdy už to pak zpravidla jede.

Vzhledem k tomu, ze HorizonTV je pro nás už jen 'dočasný milodar' tak nečekám nějaký bugfix - horši je, že nástupnická aplikace VodafonTV je dle všech komentářů, co lze najít, ještě mnohem horší - takže asi tak...

Můj soukromý  odhad je, že se jedna o výpadky na straně serveru - dost často je pozoruji kolem pozdějších nočních hodin, kdy je zřejmě přetížen...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community