Návštěvník mirage7 Odesláno 15. května 2013 Sdílet Odesláno 15. května 2013 Chci se zeptat, jake mate zkusenosti s podvodnym jednanim obchodnich zastupcu UPC, popr. jak se lze proti nemu branit? Pred mesicem mne telefonicky kontaktoval obchodni zastupce UPC (z databaze znal muj tarif i muj email, takze to nebyl zadny brigadnik z call centra) a nabidl mi zmenu sluzeb. Ja jsem pozadoval zaslani pisemne nabidky na muj email s tim, ze si tyto podminky prostuduji a druhy den mne obchodnik muze znovu telefonicky kontaktovat a ja mu reknu, zda se zmenou souhlasim, nebo ne. Zadny email s nabidkou jsem nedostal, ani mne druhy den nikdo z UPC nekontaktoval. Dnes mi prisla sms, ze mne zitra navstivi technik UPC v domluvenem case. To me prekvapilo a kdyz jsem volal na zakaznickou linku UPC, tak mi operatorka rekla, ze obchodni zastupce UPC zmenil muj stavajici tarif na jiny (samozrejme bez meho souhlasu). Poslal jsem pisemnou stiznost pres webovy formular UPC, ale spis mi jde o to, jak zabranit, aby mi zamestnanci UPC menili svevolne tarify bez meho souhlasu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 15. května 2013 Sdílet Odesláno 15. května 2013 Moc tomu story nevěřím, protože obchodní zástupce dělá vše písemně, nikoliv telefonicky a falšovat jednu smlouvu kvůli provizi, to je poněkud přitažené za vlasy. Spíš to byl klasický telefonát z KC a firma UPC pak postupovala podle toho, na čem se s tebou dotyčný pracovník dohodnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mirage7 Odesláno 16. května 2013 Sdílet Odesláno 16. května 2013 Hovory s UPC jsou monitorovane, takze je mozne si obsah naseho rozhovoru dohledat. Ona jedna vec je zamerne zakaznikum lhat (z minule vlastni zkusenosti to byla varovani obchodnika UPC, ze s koncem analogoveho pozemniho televizniho vysilani musim prejit na digitalni dvb-c, jinak se nebudu moct divat na televizi... ze zkusenosti v mem okoli to zase byla "akcni nabidka" telefonu UPC "navzdy", ktera vsak skoncila po sesti mesicich a pak uz byla za plnou cenu) a druha vec je upravovat tarify zakazniku z vlastni vule kvuli provizi. Proto chci po vsech telemarketingovych prodejcich nejdriv poslat pisemnou nabidku emailem, po telefonu nikdy zadnou smlouvu neuzaviram. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.