Návštěvník Lukas82 Odesláno 20. května 2013 Sdílet Odesláno 20. května 2013 Na začátek uvedu, že mám modem Ubee EVM3200 připojený k wifi routeru, ale z routeru jsem připojen k počítači přes klasický kabel, takže wifi nepoužívám a funguji na WIN7. Brno, Královo Pole. Od 17.5.2013 mám problém s výpadky internetu. V pátek celé odpoledne, včera opět po osmé večer a dnes dopoledne a navečer. Internet vypadne, za 5 minut, 30 minut, hodinu a více na chvilku naskočí, je to zcela nahodilé. Když dám diagnostiku sítě, napíše to : Server DNS neodpovídá. Zkoušel jsem i notebook připojit přímo k modemu bez routeru, nepomohlo. Zkoušel jsem v době výpadku. Ping 77.75.76.3 seznam.cz. Poprvé mi to napsalo : Cílový hostitel není k dispozici. Při druhém pokusu mi Ping napsal : Vypršel časový limit žádosti. Zkoušel jsem v počítači i google DNS, bez výsledku. Většinou pomohlo na chvilku vytáhnout modem ze zásuvky. Co myslíte, je u mě, třeba vadný modem nebo má ted upc nějaké problémy ? na stránkách UPC, kde jde vyhledat info o výpadcích v dané lokalitě mi to žádné problémy nepíše, zkoušel jsem několikrát. Mám volat technické oddělení, kvůli reklamaci modemu, nebo jsem jen něco přehlédl ? Předem děkuji za odpovědi. Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 20. května 2013 Sdílet Odesláno 20. května 2013 1) 2) jak můžeš nastavovat dns v počítači, když za nim máš router? 3) bez routeru to funguje / nefunguje? Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Lukas82 Odesláno 20. května 2013 Sdílet Odesláno 20. května 2013 1) Opraveno 2) To jsem si neuvědomil, nejsem moc velký expert. 3) připojil jsem notebook přímo k modemu a nechal automatické přidělování DNS, tak jak to bývá normálně nastaveno a nepomohlo, při dalším pádu zkusím google dns bez routeru jen s modemem a napíšu, poslední výpadek jsem měl dnes 19:25, vypl jsem na chvilku modem a zapl a zatím to jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 21. května 2013 Sdílet Odesláno 21. května 2013 Asi nejaky problem se signalem, koukni se je stli u vas neni hlasen vypadek http://web.upc.cz/vypadky/ a kdyztak si zavolej na KC a pores to s nima. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. května 2013 Sdílet Odesláno 21. května 2013 Tak nevím jestli tahle informace pomůže, ale já taky pozoruju už pár dnů, že je ten internet nějaký extrémně pomalý - lokalita Medlánky - což je od Krpole co by kamenem dohodil. A samozřejmě, že UPC žádný problém na svých stránkách neregistruje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.