Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, včera, to je 23.5. u mě byl technik a předal mi model, který jsem správně zapojil, ovšem ani po noci se jeho stav nezměnil a vypadá takto:

(může mi s tím někdo pomoct prosím ? )

Model: Cisco EPC3925

Vendor: Cisco

Hardware Revision: 1.0

MAC Address: 24:76:7d:56:fd:78

Bootloader Revision: 2.3.0_R1

Current Software Revision: EPC3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc

Firmware Name: epc3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc.bin

Firmware Build Time: May 17 16:18:25 2011

Cable Modem Status: Scanning

Wireless Network: Enable

 

 

Cable Modem State

DOCSIS Downstream Scanning: In Progress

DOCSIS Ranging: In Progress

DOCSIS DHCP: In Progress

DOCSIS TFTP: In Progress

DOCSIS Data Reg Complete: In Progress

DOCSIS Privacy: Disabled

 

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -44.5 dBmV 29.3 dB

Channel 2: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 3: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 4: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 0.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

Na modemu bliká pouze DS (downstream).

Upraveno uživatelem Llolek

Odesláno
může mi s tím někdo pomoct prosím ?

jasně, +420 241 005 100

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

mno tady jsem se pomoci nedočkal, řekli mi, že můžou poslat technika za týden... chtěl bych to vyřešit ještě nejlépe dnes, pokud by mi s tím někdo tady dokázal poradit

Odesláno

no ale jak to chceš řešit, když ten modem vůbec nevyhledá kanály? jestli nepomáhá vypnutí a zapnutí, což už si určitě zkoušel, tak ti nezbyde nic jinýho, než čekat...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

A čekat přesně na co ? až to povolí v UPC ? nemůže to být chyba někde v bytovce ? (špatně nastavený dole ve sklepě)

Odesláno

no až to upc vyřeší, nikdo jinej to za něj neudělá :) to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy :cool:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Aha a není cesta, jak obejít ten filtr ? Nějak to přesměrovat na jinou cestu ven ? Internet IP address je pro každého jiná ? protože DNS už jsem našel a chtěl bych vyzkoušet to tam nastavit na pevno, Internet IP address, Sub. Mask a DNS, tak maska asi může zůstat 255.255.255.0 (předtím jsem měl 255.255.255.252) a DNS vím, tak kdybych nastavil tu adresu nešlo by to ? omlouvám se jestli je to stupidní dotaz, ale do úterý čekat na technika....

Odesláno
omlouvám se jestli je to stupidní dotaz

to je dobrý :)

ale do úterý čekat na technika....

no já bych taky zešílel :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

tak jsem našel ten samý problém, a řešení je na 5 minut... do úterý ? ... achjo...

 

Takže technická odpověď na tento problém zní: problém byl ve filtru signálu vloženém v rozvodu na chodbě (malý váleček / spojka mezi kabely). Filtr omezoval pásmo jen na CATV a vyšší (datová komunikace) už nepropustil. Proto se "jakoby" připojil pouze první kanál, ale utlum byl tak silný, že ke spojení nedošlo. A závěr?

Odesláno
to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy :cool:

si měl říct rovnou, že to potřebuješ v jinym jazyce :twisted:

závěr je takovej, že dojede týpek, sundá nálepku z bedny na chodbě, odemkne, otevře, oddělá filtr, zavře, zamkne, přelepí a hned bude líp na světě :)

ale je na prd, že se čeká až do úterý :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community