Přejít na obsah

Nefunkční modem ?


Návštěvník Llolek

Doporučené příspěvky

Návštěvník Llolek

Zdravím, včera, to je 23.5. u mě byl technik a předal mi model, který jsem správně zapojil, ovšem ani po noci se jeho stav nezměnil a vypadá takto:

(může mi s tím někdo pomoct prosím ? )

Model: Cisco EPC3925

Vendor: Cisco

Hardware Revision: 1.0

MAC Address: 24:76:7d:56:fd:78

Bootloader Revision: 2.3.0_R1

Current Software Revision: EPC3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc

Firmware Name: epc3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc.bin

Firmware Build Time: May 17 16:18:25 2011

Cable Modem Status: Scanning

Wireless Network: Enable

 

 

Cable Modem State

DOCSIS Downstream Scanning: In Progress

DOCSIS Ranging: In Progress

DOCSIS DHCP: In Progress

DOCSIS TFTP: In Progress

DOCSIS Data Reg Complete: In Progress

DOCSIS Privacy: Disabled

 

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -44.5 dBmV 29.3 dB

Channel 2: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 3: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 4: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 0.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

Na modemu bliká pouze DS (downstream).

Upraveno uživatelem Llolek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Llolek

mno tady jsem se pomoci nedočkal, řekli mi, že můžou poslat technika za týden... chtěl bych to vyřešit ještě nejlépe dnes, pokud by mi s tím někdo tady dokázal poradit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Llolek

Aha a není cesta, jak obejít ten filtr ? Nějak to přesměrovat na jinou cestu ven ? Internet IP address je pro každého jiná ? protože DNS už jsem našel a chtěl bych vyzkoušet to tam nastavit na pevno, Internet IP address, Sub. Mask a DNS, tak maska asi může zůstat 255.255.255.0 (předtím jsem měl 255.255.255.252) a DNS vím, tak kdybych nastavil tu adresu nešlo by to ? omlouvám se jestli je to stupidní dotaz, ale do úterý čekat na technika....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Llolek

tak jsem našel ten samý problém, a řešení je na 5 minut... do úterý ? ... achjo...

 

Takže technická odpověď na tento problém zní: problém byl ve filtru signálu vloženém v rozvodu na chodbě (malý váleček / spojka mezi kabely). Filtr omezoval pásmo jen na CATV a vyšší (datová komunikace) už nepropustil. Proto se "jakoby" připojil pouze první kanál, ale utlum byl tak silný, že ke spojení nedošlo. A závěr?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy :cool:

si měl říct rovnou, že to potřebuješ v jinym jazyce :twisted:

závěr je takovej, že dojede týpek, sundá nálepku z bedny na chodbě, odemkne, otevře, oddělá filtr, zavře, zamkne, přelepí a hned bude líp na světě :)

ale je na prd, že se čeká až do úterý :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...