Návštěvník Llolek Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 (upraveno) Zdravím, včera, to je 23.5. u mě byl technik a předal mi model, který jsem správně zapojil, ovšem ani po noci se jeho stav nezměnil a vypadá takto: (může mi s tím někdo pomoct prosím ? ) Model: Cisco EPC3925 Vendor: Cisco Hardware Revision: 1.0 MAC Address: 24:76:7d:56:fd:78 Bootloader Revision: 2.3.0_R1 Current Software Revision: EPC3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc Firmware Name: epc3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc.bin Firmware Build Time: May 17 16:18:25 2011 Cable Modem Status: Scanning Wireless Network: Enable Cable Modem State DOCSIS Downstream Scanning: In Progress DOCSIS Ranging: In Progress DOCSIS DHCP: In Progress DOCSIS TFTP: In Progress DOCSIS Data Reg Complete: In Progress DOCSIS Privacy: Disabled Downstream Channels Power Level: Signal to Noise Ratio: Channel 1: -44.5 dBmV 29.3 dB Channel 2: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 3: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 4: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB Upstream Channels Power Level: Channel 1: 0.0 dBmV Channel 2: 0.0 dBmV Channel 3: 0.0 dBmV Channel 4: 0.0 dBmV Na modemu bliká pouze DS (downstream). Upraveno 24. května 2013 uživatelem Llolek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 může mi s tím někdo pomoct prosím ? jasně, +420 241 005 100 Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Llolek Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 mno tady jsem se pomoci nedočkal, řekli mi, že můžou poslat technika za týden... chtěl bych to vyřešit ještě nejlépe dnes, pokud by mi s tím někdo tady dokázal poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 no ale jak to chceš řešit, když ten modem vůbec nevyhledá kanály? jestli nepomáhá vypnutí a zapnutí, což už si určitě zkoušel, tak ti nezbyde nic jinýho, než čekat... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Llolek Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 A čekat přesně na co ? až to povolí v UPC ? nemůže to být chyba někde v bytovce ? (špatně nastavený dole ve sklepě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 no až to upc vyřeší, nikdo jinej to za něj neudělá to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Llolek Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 Aha a není cesta, jak obejít ten filtr ? Nějak to přesměrovat na jinou cestu ven ? Internet IP address je pro každého jiná ? protože DNS už jsem našel a chtěl bych vyzkoušet to tam nastavit na pevno, Internet IP address, Sub. Mask a DNS, tak maska asi může zůstat 255.255.255.0 (předtím jsem měl 255.255.255.252) a DNS vím, tak kdybych nastavil tu adresu nešlo by to ? omlouvám se jestli je to stupidní dotaz, ale do úterý čekat na technika.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 omlouvám se jestli je to stupidní dotaz to je dobrý ale do úterý čekat na technika.... no já bych taky zešílel Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Llolek Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 tak jsem našel ten samý problém, a řešení je na 5 minut... do úterý ? ... achjo... Takže technická odpověď na tento problém zní: problém byl ve filtru signálu vloženém v rozvodu na chodbě (malý váleček / spojka mezi kabely). Filtr omezoval pásmo jen na CATV a vyšší (datová komunikace) už nepropustil. Proto se "jakoby" připojil pouze první kanál, ale utlum byl tak silný, že ke spojení nedošlo. A závěr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 24. května 2013 Sdílet Odesláno 24. května 2013 to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy si měl říct rovnou, že to potřebuješ v jinym jazyce závěr je takovej, že dojede týpek, sundá nálepku z bedny na chodbě, odemkne, otevře, oddělá filtr, zavře, zamkne, přelepí a hned bude líp na světě ale je na prd, že se čeká až do úterý Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.