Odesláno 4. února 2014 11 let Taky tak, žádné změny. Ještě jsem poslal večer dotaz na podporu, tak jsem zvědavý, jestli přijdou s nějakým rozumným vysvětlením a něco z toho bude, nebo to byl celý jeden velký UPC omyl
Odesláno 5. února 2014 11 let Může někdo napsat přesnější info koho se bude týkat zrychlení u nejnižších tarifů? Stávající uživatelé 5M? 5M+? Nebo jenom noví zákazníci? zvýšení na 10M se týká všech, kteří mají 5M ... bez ohledu na slevu ...
Odesláno 5. února 2014 11 let K jakému datu/ZO? Přišlo mi vyúčtování a v něm žádná informace ohledně změny rychlosti či ceny. Platím 582,-Kč (pevná, TV, internet). Asi 2 roky, jinak služby používám na přípojce přes 15 let, ještě od doby Kabel Plus. (což bylo někdy v 90.letech)
Odesláno 5. února 2014 11 let Může někdo napsat přesnější info koho se bude týkat zrychlení u nejnižších tarifů? Stávající uživatelé 5M? 5M+? Nebo jenom noví zákazníci? zvýšení na 10M se týká všech, kteří mají 5M ... bez ohledu na slevu ... Já se ale obávám že se tady nerozlišuje 5M a 5M+. Zvýšení se asi na vybrané staré zákazníky vztahuje (těm co poslali mail) ale nikdo netuší podle jakýho klíče se vybírali. Těch kterým mail od UPC nedošel se navýšení netýká a ani nemá cenu zkoušet aktualizovat modem..
Odesláno 5. února 2014 11 let Taky tak, žádné změny. Ještě jsem poslal večer dotaz na podporu, tak jsem zvědavý, jestli přijdou s nějakým rozumným vysvětlením a něco z toho bude, nebo to byl celý jeden velký UPC omyl Rychlá a slušná mailová reakce operátorky klient. centra UPC dnes ráno byla, že se omlouvají za případné komplikace, prý k navýšení rychlosti dojde po restartování modemu (odpojení od elektriky na cca 30 vteřin). Bohužel zatím nemám možnost vyzkoušet, jestli je to skutečně pravda a cosi se přes noc hnulo na straně UPC, nebo to byla jen taková (vše)obecná automaticky generovaná a odesílaná rada. Nejsem v tom zrovna optimista, protože včera večer restart modemu žádnou změnu nepřinesl. Pokud se nic nezmění, budu dál kontaktovat UPC.
Odesláno 5. února 2014 11 let K jakému datu/ZO? Přišlo mi vyúčtování a v něm žádná informace ohledně změny rychlosti či ceny. Platím 582,-Kč (pevná, TV, internet). Asi 2 roky, jinak služby používám na přípojce přes 15 let, ještě od doby Kabel Plus. (což bylo někdy v 90.letech) jestli nemáš nějaký extra balíčky, tak máš asi internet 40/4 a ne 10/1... http://www.upc.cz/balicek-sluzeb/kombi-klasik-40/ - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 5. února 2014 11 let Dopis, že se bude zvyšovat mě přišel cca před měsícem. Dneska restartován modem a pořád nic
Odesláno 5. února 2014 11 let Kdepak. Jinak bych se do této diskuze vůbec nezapojoval, kdybych chtěl používat 10/1. Používám tyto služby: TV Starter + balíček Relax + Telefon 100 + Internet 5 M + pronájem setobox + pronájem wifi modem = 582,-Kč měsíčně. Předtím jsem používal jen TV Starter + Telefon 100 + pronájem setobox a předtím analogovou UPC z 90.let. (tehdy Kabel Plus) Žádný email mě nepřišel, zkusil jsem to vypnout, restartovat modem a nic.
Odesláno 5. února 2014 11 let Včera jsem napsal přez kontaktni formulař, nova faktura je již s novou cenou tak jsem chtěl vysvětleni. O hodinu později telefon od UPC, že mi museli 3x restartovat modem že se nechtěla načist nova data......a že by mělo všechno byt ok. Stalo se tak, už jedu 10M. UPC čeka kdo se neozve tomu necha 5M a zdraží o 25kaček
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.