Přejít na obsah

Kam se dá srazit cena Internetu 5M?


Doporučené příspěvky

Návštěvník Bucky Kid

Bůhví jak to s tím je, když jsem tam volal operátorka sice přiznala že se bude zrychlovat ale sama pořádně nevěděla co.

Nejpravděpodobnější varianta je že nabídnou zrychlený tarif novým zákazníkům. Těm starým zůstane 5 s tím že pokud touží po rychlejším downloadu, budou si moct přejít na vyšší tarif za patřičně vyšší cenu :D Byl bych překvapen kdyby poskytli stávajícím zákazníkům nějakou přidanou hodnotu za stejnou cenu.

"Jak komu" je to proto, že oznámení s navýšením na 10M pravděpodobně nepřišlo všem uživatelům 5M. Zpráva na UPC v tom taky nedělá zrovna jasno - http://www.upc.cz/o-upc/novinky/nove_ceny_vyybrane_tarify/2104/21045028.html

Já jsem v Praze, můj brácha v Brně má taky 5M a žádné oznámení mu nedorazilo. Taky pochybuju, že by se 5M navyšovalo těm, co ho mají v rámci TV od UPC a ne placené samostatně. Celoplošné navýšení 5M bych teda z dostupných "informací" nečekal. Ale kdo ví jak to bude, u UPC je možné ledacos...

TVL to je hláška na tom odkazu :shock:

Dělají z nás jen a jen :jocolor:

Hnus velebnosti! Nejlepší recept: zavolat > mám jiného poskytovatele za 1/2 cenu > oni "no tak pošlete výpověď!" > já "ok, posílám /opruz s poštou/" ale ji, pošlu> oni vyčkávají do poslední chvíle, já už jsem nervózní, ale přesto volají týden před odpojením, zda si to nerozmyslím a nabídnou úplně jinou cenu, nakonec podlezou mnou narhovanou a to je má šance ;-)

Napodruhé říkám operátorce, zda to půjde bez vyhrožování a posílání výpovědi a ona, že asi ano, že se mi ozve... cena stále skvělá :-)

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech

Hmm, tak u mě taky žádná změna, modemík restartován, bez efektu. Mě se ta nabídka líbila, za takový peníz navíc celkem slušný. Zkusím v pondělí napsat na podporu, ale očekávám, že to nebude mít žádný efekt a nakašlou mi.

Slambe proč píšeš takový vaginoviny? Změny ohlášené 1,5 měsíce předem by snad u společnosti jako je UPC mělo být možné uvést do praxe v den, který si sama určila. Ať má zákazníků kolik má, určila si ho sama že ho stihne a takhle provede. Když se navyšovalo ze 2M na 5M, taky se to dělalo průběžně cca 7-14 dní PŘED plánovaným termínem, aby to na den změny bylo pro všechny OK. To ani nemluvě o tom, že zvýšená cena ti v takových případech běží taky hned první den, takže je běžné a očekávané tyhle změny služeb raději technicky provádět v předstihu.

Trochu mám obavu, že v tom bude nějaký zamotanější problém, třeba jako že to vlastně oznamovali lidem, pro které to nebylo určené :) To by pak bylo obzvlášť "veselé" pro ty, kteří kvůli oznámeným změnám a zdražení smlouvu s UPC vypověděli, a přitom by to byl jen omyl od UPC...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...