Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, měl bych dotaz. možná se to tu už někde řešilo, ale nikde jsem nenašel jasnou odpověd. můj problém je následující. mám od UPC internet 60 a telku. dost často se mi stane, že se prohížeč zasekne pří načítání stránky. někdy se to treba po cca 15s. rozběhne a někdy třeba až po minutě. uz jednou mi router vyměňovaly s tím, že už to je ok. nevím jestli to může být způspbeno tím, že je přípojeno více NTB přes wifi nebo čím, ale začíná to být už nepříjenmé. díky za jakoukoliv radu.

 

Model: Cisco EPC3925

Vendor: Cisco

Hardware Revision: 1.0

MAC Address: 24:76:7d:9c:39:28

Bootloader Revision: 2.3.0_R1

Current Software Revision: epc3925-ESIP-12-v302r125572-130412c_upc

Firmware Name: epc3925-ESIP-12-v302r125572-130412c_upc.bin

Firmware Build Time: Apr 12 14:05:19 2013

Cable Modem Status: Operational

Wireless Network: Enable

 

 

Cable Modem State

 

 

DOCSIS Downstream Scanning: Completed

DOCSIS Ranging: Completed

DOCSIS DHCP: Completed

DOCSIS TFTP: Completed

DOCSIS Data Reg Complete: Completed

DOCSIS Privacy: Enabled

 

 

Downstream Channels

 

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 9.6 dBmV 43.2 dB

Channel 2: 10.1 dBmV 42.5 dB

Channel 3: 10.2 dBmV 43.2 dB

Channel 4: 10.0 dBmV 43.5 dB

Channel 5: 9.8 dBmV 42.4 dB

Channel 6: 9.5 dBmV 42.5 dB

Channel 7: 9.6 dBmV 43.2 dB

Channel 8: 9.5 dBmV 42.4 dB

 

 

Upstream Channels

 

 

Power Level:

Channel 1: 39.9 dBmV

Channel 2: 39.8 dBmV

Channel 3: 40.6 dBmV

Channel 4: 40.1 dBmV

Odesláno

A dělá to ve stejný okamžik na všech připojených PC/NB?

Dělá to i při připojení pomocí kabelu?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

pomoci kabelu nevim, nemam nikde nic pres kabel pripojeneho nemam, cili netusim. jinak to dela ruzně, na jednom to jde a na druhem seto kousne. ted jsem zkousel podle toho co jsem se tu nekde docetl hodit QoS na vypnuto, tak to treba pomuze, ale jinak netusim

Odesláno

tak něco přes kabel připoj a pak se uvidí 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

zkusim

Odesláno

tak to vypadava i pres kabel :(

Odesláno
jinak to dela ruzně, na jednom to jde a na druhem seto kousne

neni náhodou něco zavirovanýho? :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Zkus vypnout v modemu funkci IP flood detection, treba to pomuze.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

a co to je za funkci? nebo k cemu je ? pokud by bylo neco zavirovanyho, tak byto teoreticky melo vadit jen tomu pocitaci a ne vsem ne ?? jinak jeste mi clovek z UPC poradil to dat do normalni zasuvky, mel jsem to v zaruvce s ochranou.. tak uvidime, jestli se to zpravi nebo ne

Odesláno
pokud by bylo neco zavirovanyho, tak byto teoreticky melo vadit jen tomu pocitaci a ne vsem ne ??

takovou představu sem měl taky... do doby, než sem v jedný instituci odpojil zavirovanej komp a všechno začalo fungovat, jak má... škodlivej soft může dělat nepředvídatelný věci, od toho je to škodlivej soft :cool:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community