tomus Odesláno 29. června 2013 Sdílet Odesláno 29. června 2013 Pokud ve stejnem okamziku na jednom PC internet funguje a na druhem ne, tak problem nebude ve spatnem signalu, max. nekde v nastaveni routeru, ale spis v PC. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník petak Odesláno 1. července 2013 Sdílet Odesláno 1. července 2013 kdyz clovek pri praci pracuje a pouziva pouze velka, tak mi to neprijde.. a pokud se to nekoho tak dotklo, tak se omlouvam-... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. července 2013 Sdílet Odesláno 1. července 2013 Bavme se k veci a nereste nesmysly, typu velka pismena, gramaiku a pod. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zdendys79 Odesláno 27. dubna 2014 Sdílet Odesláno 27. dubna 2014 Mám podobný problém, posílám poslední 3 výpisy chyb, dokážete mi někdo říct co se Ciscu nelíbí? Firmware Version: epc3925-ESIP-12-v302r125573-131230c_upc Nezávisle na sobě a na čase se objevují tyto potíže, na které pomáhá jen vypnutí Cisca: 1) výpadek Wi-Fi (k síti se náhle nelze připojit) 2) výpadek všech UTP připojení (PC hlásí odpojený kabel) 3) DOCSIS po zapnutí visí ve stavu "scanning" často více jak 5 minut 4) Vypadává DOCSIS spojení - přepíná se Cable Modem Status z Operational na Scanning a spadnou všechny Signály, zůstává jen Downstream Channel1, ostatní jsou "not used". Poslední dobou je to cca 5x denně po předvčerejším HW resetu do výrobního nastavení (doporučení z technické linky UPC) se to cca na 12 hodin uklidnilo, od té doby to ale dělá o mnoho častěji (poslední 2 hodiny už se nedokáže DOCSIS připojit vůbec). Napsal jsem ze stránek UPC na podporu, tak doufám že se brzy bude něco dít. TV ze stejné zásuvky funguje čistě, kabely vypadají též v pořádku, žádná zlomení či poškození nejsou viditelná. Zdendys Chyby Cisco 25.pdf Chyby Cisco 26.pdf Chyby Cisco 27.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 11. června 2014 Sdílet Odesláno 11. června 2014 mám podobný problém s výpadky signálu na stejném modemu, vyřešilo se to nějak? Mě pomáhá vypnutí, zapnutí, ale dělat to co 2 hodiny je nezábavné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.