Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj všichni. Jsem úplný laik, tak se na vás obracím s prosbou.

Mám nedávno pořízeno připojení od UPC wifi s modemem Cisco EPC3925. Ale mám s ním neustále problém. Nejenom , že neuvěřitelně píská ale musím ho neustále restartovat. ikdyž mi ukazuje stav signálu plný, nelze se připojit k internetu? Když modem restartuju, tak se připojí, ale tak jednou za dvě hodiny mám stejný problém, zase musím restartovat. Neustále dokola. Nevíte v čem je problém.

Děkuji všem za odpovědi a rady. jirka

Odesláno

V čem je problém nevím, ale jak to řešit ano - reklamovat.

Odesláno

Teoreticky muze byt problem i jinde, ale zacni tou reklamaci, hlavne at vymeni i napajeci zdroj.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community