Návštěvník hudle Odesláno 12. července 2013 Sdílet Odesláno 12. července 2013 Ahoj všichni. Jsem úplný laik, tak se na vás obracím s prosbou. Mám nedávno pořízeno připojení od UPC wifi s modemem Cisco EPC3925. Ale mám s ním neustále problém. Nejenom , že neuvěřitelně píská ale musím ho neustále restartovat. ikdyž mi ukazuje stav signálu plný, nelze se připojit k internetu? Když modem restartuju, tak se připojí, ale tak jednou za dvě hodiny mám stejný problém, zase musím restartovat. Neustále dokola. Nevíte v čem je problém. Děkuji všem za odpovědi a rady. jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 12. července 2013 Sdílet Odesláno 12. července 2013 V čem je problém nevím, ale jak to řešit ano - reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 12. července 2013 Sdílet Odesláno 12. července 2013 Teoreticky muze byt problem i jinde, ale zacni tou reklamaci, hlavne at vymeni i napajeci zdroj. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.