Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Není to ještě ani 14 dní co jsem si nechal nainstalovat Internet od UPC (dvojitá rychlost v akci) - Fiber Power 60/1. Jak jsem čekal, i samotné zprovoznění a synchronizace modemu s linkou trvala déle než oficiálně avizovali - 24 hodin, ale moc mě to nepřekvapovalo. Byl jsem spokojený po proměření rychlosti, že internet konečně funguje a snad nebudou problémy. Tato radost neměla moc dlouhou trvanlivost, když jsem zjistil, že internet má problémy a to se svojí stabilitou. Napíšu do prohlížeče http://www.google.cz, seznam.cz a další dost navštěvované weby, kolečko se točí a po několika sekundách se objeví offline error - Stránku nelze zobrazit. Co se děje? Modem běží, kabel je připojen pouze internet nemá spojení. Zmáčknu enter ještě jednou a ejhle o pár sekund později stránka naskočí. Jedná se tedy o stálou chybu neustálého kolísání spojení. Provedl jsem několik pingtestů a málem mě trefil šlak - Packetloss v rozmezí 58-98%!!! A to i v případě použití serveru ve stejném městě, poskytovaného samotným UPC. Chtěl bych vědět, zda-li je tohle normální u některých zákazníků nebo se jedná o závadu, která bude odstraněna, protože v opačném případě beru kramle, dokud to ještě jde. Ráno jsem poruchu nahlašoval, bylo mi řečeno že udělají nějaký monitoring a dají vědět večer až budu u linky osobně. Přikládám pár obrázků....

 

1pp0.pngmz13.png3jo.png

 

zzl.th.png2bcw.th.png

Odesláno

Chyba možná v UTP kabelu nebo v PC.

Odesláno

Eh, vždyť je jasně vidět, že signál se ztrácí mezi routerem a nejbližší bránou. Zkoušeno jiným PC přes wifi a problém úplně stejný...

 

192.168.1.1 je wifi modem btw...

Odesláno

Tím "jasně vidět" myslíš tu žlutou žábu? Tak to bohužel nevidím nic.

Odesláno

Ta žlutá žába je logo hostingovýho serveru, si klikni na ten obrázek ať ho zvětšíš...

Odesláno

Ještě mě napadlo změnit DNS, ale nevím jestli to u toho komba modemo-routeru jde... A pak se podívat v PC do firewallu, ale jestli jich tam máš víc a dělá to všude, tak opravdu počkat až se UPC vymáčkne.

Upraveno uživatelem lejno

Odesláno

Popravdě nic moc se tam nenastavuje co do připojovacích parametrů, synchronizuje se to automaticky.... I kdyby se to nastavit ručně dalo, co tam nastavit? To má UPC záložní servery pro ty co jim nestačí ty běžný?

Odesláno

DNS občas dělá problémy, takže tam hodit třeba Google 8.8.8.8 (ale teď v poslední době už to není tak markantní s těmi výpadky DNS od UPC).

Odesláno

Něco tam bude, zkusím a uvidím, Díky. Ale nevím nevím.... jak říkám je to dlouhodobějšího charakteru, takže si nemyslím, že by se jednalo o výpadek.

Odesláno

Něco podobného se řešilo a nevyřešilo tady. Já jsem problém začal ignorovat, víceméně přetrvává, bez dalších zjevných problémů.

cz-prg01a-dns01.chello_cz.png.6a4451741b30c0fbea54fc973ef15629.png

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community