Slamb Odesláno 27. července 2013 Sdílet Odesláno 27. července 2013 kdyby měl tvůj server stoprocentní ztrátovost paketů, byl bys offline server je nastavenej tak, aby ping pakety zahazoval, a jestli žádný problémy nejsou, tak je všechno ok Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 27. července 2013 Sdílet Odesláno 27. července 2013 V tom s Tebou samozřejmě souhlasím. PingPloter sice zobrazuje 100% PL, ale počet chyb nartůstá postupně řádově v sekundách. Další servery na cestě už ztrátu většinou nevykazují. Mám samozřejmě taky pojem o čase, resp. poměru trvání paketu a jejich četnosti, periodě skenování k době trvání paketu atd.. takže jasně, funguje to... Naštěstí problém jako Masscream já nemám... Nicméně, trochu jsem si to ujasnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Masscream Odesláno 28. července 2013 Sdílet Odesláno 28. července 2013 Takže, díky za názory, možná už začíná svítat na lepší časy. 1)UPCčku sem poslal screenshoty zveřejněné níže, volali mi nazpět s tím, že chyba je v mém počítači, po argumentaci vyšlo najevo, že se na ně ani nepodívali. Po donuceném otevření, cituji: UPC: Monitoring z naší strany dopadl OK, takže musí být chyba v routerové časti modemu. Já: Nemůže být chyba v kombinaci nastavení routeru, např. firewallu? UPC: Nedokážu si představit nastavení, které by způsobovalo 100% packetloss, musíme vyměnit modem. Já: OK..... domluvme si termín 2)Když přelouskám toto vlákno celé, klidně je možný kompromis - nastavení routeru (ip flood detection) jistě nemůže způsobovat 100% packetloss, ten může být dáván najevo tím, že jejich server odmítá pingpackety, COŽ ale vůbec neznamená, že nemůže způsobovat, že se načítání stránek táhne jak sopel. Od včerejška sem to shodil natrvalo, a prozatím problémy nejsou. Takže dočasně zruším požadavek na výměnu a pokračuju v testování, pokud se problém znovu objeví, uvidíme co a jak dál. UPC vždy vidělo vše OK, a pokud jde o výsledky testu rychlostí, nemůžu říct nic proti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 28. července 2013 Sdílet Odesláno 28. července 2013 Jestli myslis ten 100% paket loss na druhem hopu na tomto obrazku, tak to je vporadku, to dela kazdy router Kde muze byt problem tezko rict, muze byt klidne vadny router, nebo spatne nastaveny, nebo take nejaky problem v PC, tam bych asi zacal nejdriv. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. července 2013 Sdílet Odesláno 29. července 2013 Taky mam ten problem a nijak to neresim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.