Přejít na obsah

Pomalý internet konstatně o 300Mb/s


Doporučené příspěvky

Návštěvník Pavel23

Asi se také hlásím do klubu 😞 Platím si 300/20 tarif a od poloviny května jsem pomocí https://www.speedtest.net

naměřil maximálne 80/20. Vždy po restartu modemu se rychlost na pár testů během 5 minut zvedla na 300/20 ale poté se opět vrátila na 80/20

Psal jsem na technickou podporu a v momentě kdy mi odepsali, vše fungovalo krásně několik dní 🙂

Bohužel nyní již dva dny pozoruji původní příznaky rychlost max 80/20, po restartu modemu chvili 300/20 ale za pár minut zpět na 80...

 

Až mám pocit že to Vodafone škrtí a když se někdo ozve, omezení dočasně zruší s vědomím, že uklidněný klient to po čase přestane sledovat...

Budu znova psát/volat na podporu

@cvancara no to je sice pravda co tam píšou, jenže on právě potřebuje měřit rychlost na poslední míli, protože potřebuji zjistit jestli je problém u něj doma, nebo mezi modemem a UPC, co je dál už ho fakt nezajímá.

A jinak ty měřící servery se tam dají ručně změnit, takže si tam můžeš navolit jakékoliv jiné město nebo providera.

@Pavel23 neuvádíš sice jaký máš modem, ale zkus se podívat do nastavení modemu najít tam záložku downstream a tam by měly být informace o úrovni a kvalitě signálu, zkus udělat screen a hodit to sem, možná bude problém se signálem ale také možná ne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník jandik

Jenom takovej nápad, nemáte moznost pujcit si nekde trochu slusnejsi router? Ten Compal bych prepnul do bridge modu, za nej router a uvidite.
Když se to zlepsi, tak bude problem v modemu Compal resp. v jeho router hw (treba neupocita laicky recemo).
Myslím ze za pokus by to stalo.
Kabely vcetne koaxu od zasuvky jste kontroloval, konektory jsou oka? Nemate tam treba nejaky blby rozbocovac na koaxu k TV?


x iPad x Pro

Návštěvník Pavel23
před 4 hodinami, tomus napsal:

@cvancara no to je sice pravda co tam píšou, jenže on právě potřebuje měřit rychlost na poslední míli, protože potřebuji zjistit jestli je problém u něj doma, nebo mezi modemem a UPC, co je dál už ho fakt nezajímá.

A jinak ty měřící servery se tam dají ručně změnit, takže si tam můžeš navolit jakékoliv jiné město nebo providera.

@Pavel23 neuvádíš sice jaký máš modem, ale zkus se podívat do nastavení modemu najít tam záložku downstream a tam by měly být informace o úrovni a kvalitě signálu, zkus udělat screen a hodit to sem, možná bude problém se signálem ale také možná ne.

@tomusv podpisu uvadim ze mam Compal 🙂 . mam ho v rezimu bridge. dostanu se tak do jeho nastaveni? asi musim pripojit  laptop naprimo?
 

@jandikv bridge modu je. 3 roky poklesy rychlosti byly vyjimecne ted je to na muj vkus trochu moc casto

 

ale napadlo me. nepouzivam set top box a nedavno jsem si kabely vcetne koaxu dal pekne uhledne do svazku apod. co kdyz jsem koax k modemu spojil s konektorem kde byl driv pripojeny set top box. mohlo by to mit vliv?

V podpisu typ modemu uveden nemáš, jinak bych se neptal.

Do modemu který je v režimu bridge se přihlásíš přes adresu: 192.168.100.1

Tam se koukni na nastav toho signálu a bude víc jasno.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník Pavel23

@tomusOmlouvám se. Myslel jsem, že Compal je jen jede. Mám typ CH7465LG-LC. Přikládám obsah záložky downstream. Ale je to po restartu. Tedˇmám plnou rychloést, ale když jsem přišel domů tak rychlost byla na 50/20. Až to zase klesne pošlu další přílohu.

compal1.pdf

V profilu pod tvým příspěvkem máš uvedeno pouze Modem, z toho opravdu nelze usoudit o jaký konkrétní typ modemu se jedná.

A ty hodnoty signálu vypadaji v pořádku, zkus udělat foto až ti ta rychlost spadne, pak bude víc jasno.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Návštěvník Pavel23
V 24. 6. 2020 v 22:37, tomus napsal:

V profilu pod tvým příspěvkem máš uvedeno pouze Modem, z toho opravdu nelze usoudit o jaký konkrétní typ modemu se jedná.

A ty hodnoty signálu vypadaji v pořádku, zkus udělat foto až ti ta rychlost spadne, pak bude víc jasno.

@tomustak uz je to zase pomale...posilam data...po restartu modemu se to zase zlepsi

edit: tak pozor ... vsiml jsem si v rozhrani routeru, ktery je za Compalem, ze WAN pripojeni ma jen 100Mbps propustnost..tak jsem prepnul kabel do jineho LAN portu na modemu a okamzite je propustnost 1Gbps a internet je opet svizny i bez restartu...Je mozne ze by mel Compal vadny LAN port? Da se to nejak zjistit? Budu dal pozorovat

 

edit 2: hmmm tak po chvili i na 2. portu propustnost klesla na 100Mbps..a kdyz prepojim na dalsi, opet se to vylepsi..uvidime co dalsi porty

compal2.pdf

Upraveno uživatelem Pavel23

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...