Návštěvník jezisek Odesláno 31. července 2013 Sdílet Odesláno 31. července 2013 Ahojte. Zkoušel jsem prohledávat forum, ale přiznám se že nepříliš náruživě (rychle mě odradila všeobecná nepříjemnost dotazujících, každý si spíše stěžuje než že by se ptal), takže píši nové téma. Dnes jsem si přes webové stránky upc ověřil dostupnost a objednal službu "Fiber power 30" v akci 60 za cenu 30, k tomu jsem objednal koupi kabelového modemu ED3 (po těch peripetiích co měli lidé s vracením půjčeného jsem radši investoval tu tisícovku, která by se v pronájmu za rok stejně utopila). Mám pár dotazů, na které jsem hledal odpovědi na stránkách UPC, bohužel buď neúspěšně, nebo jsem více zmaten než před hledáním odpovědi. 1) V bytě byl ještě před třemi měsíci funkční internet od UPC, na stěně je rozumně vypadající zásuvka (nejspíš s nějakým splitterem) s asi 20cm koax kabelem. Mám očekávat nějaké trable při samoinstalaci? (IT zručný, spíše mi jde o "pikantnosti" jako že v rozvodné skříni ve sklepě bude odpojená přípojka a budu muset platit technika za neúspěšnou instalaci). 2) Podle FAQ a "výukového videa" ohledně vyúčtování jsem si dovodil (z datumů na vyúčtování ve videu), že platba za dané období se platí na začátku daného období, tzn. noví uživatelé platí modem a zřizovací poplatek několik dní po zřízení při doručení vyúčtování na dané období. Je to tak, nebo se platí zpětně a tím pádem mám platbu za modem a zřízení očekávat až začátkem příštího měsíce? 3) Jak dlouho zhruba trvá od objednání, než technik doručí modem? Řekněme, že objednávka byla provedena ve středu večer. Lze očekávat doručení do konce pracovního týdne? (chápu, že závisí na konkrétním vytížení technika, jde mi o orientační harmonogram ) Děkuji předem všem odpovídajícím za cenné rady. Pokud jsem konkrétní topic (1 2 3) přehlédl na tomto fóru nebo na stránkách UPC, prosím bohatě stačí link. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 31. července 2013 Sdílet Odesláno 31. července 2013 ad 1 Pokud předchozí majitel službu zrušil, což se dá předpokládat, měla by být přípojka bytu odpojená v rozvodné skříni v domě. Takže samoinstalace asi není vhodná... ad 2 Asi závisí na způsobu platby. Např. prostřednictvím SIPO se účtuje asi od poloviny předešlého do poloviny následujícího měsíce, čili to bývá nepřehledné ad 3 Těžko říci. Jak kdy a jak kde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtonda Odesláno 1. srpna 2013 Sdílet Odesláno 1. srpna 2013 Souhlas, pokud máš pochybnosti o stavu zásuvky, tak samoinstalace asi není ideální, každopádně by technik měl prověřit zásuvku i tak. Co mám zkušenost, tak po objednávce na webu ti zavolají a domluví čas návštěvy podle tvých i jejich časových možností. Citovat Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. srpna 2013 Sdílet Odesláno 1. srpna 2013 1. Tohle vubec neres, to je veci technika UPC uvest zasuvku do provozu i v pripade samoinstalace. 2. Nevim, takze neporadim. 3. 1-2 tydny ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 1. srpna 2013 Sdílet Odesláno 1. srpna 2013 Platí se na daný měsíc, tj. obvykle do 15 dne v měsíci je potřeba uhradit ten daný měsíc. Po zřízení přípojky může první platba přijít až s měsíčním zpožděním (samozřejmě je ale účtováno vše). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.