Návštěvník Evolution Ben Odesláno 3. srpna 2013 Sdílet Odesláno 3. srpna 2013 192.168.100.1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 3. srpna 2013 Sdílet Odesláno 3. srpna 2013 Power level values are OK Signal to noise ratio is excellent The problem is elsewhere, I'm not an expert... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evolution Ben Odesláno 3. srpna 2013 Sdílet Odesláno 3. srpna 2013 Hodinu poté, co řekl, to jsem zase ztratil internet úplně. Je to, jako bych byl "booted". My WiFi připojení SSID není ani v seznamu. One hour after you said this I again lost internet totally. It is like I am being 'booted'. My wifi connection SSID doesn't even appear in the list. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 3. srpna 2013 Sdílet Odesláno 3. srpna 2013 call +420 241 005 100 and tell them to enable some monitoring for few days if they dont see any problem right now Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 3. srpna 2013 Sdílet Odesláno 3. srpna 2013 Já si myslím, že problém je ve tvém routeru, připojení od UPC je OK. Co máš router ? ---------------------- I think that the problem is in your router, connection from UPC is OK. What router do you have? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evolution Ben Odesláno 4. srpna 2013 Sdílet Odesláno 4. srpna 2013 Router = ASUS RT-N12LX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 4. srpna 2013 Sdílet Odesláno 4. srpna 2013 Výsledky měření pře WinMTR vypadají vpořádku,je možné, že občas máte nějaký problém se signálem UPC seznam.cz |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | 192.168.1.1 - 73 | 16506 | 4556 | 1 | 2 | 544 | 1 | | No response from host - 100 | 16503 | 0 | 5000 | 0 | 0 | 0 | | static-84-242-127-1.net.upcbroadband.cz - 1 | 16498 | 16492 | 7 | 17 | 3118 | 11 | | 84.116.221.37 - 0 | 16498 | 16498 | 7 | 17 | 799 | 19 | | nix2.seznam.cz - 1 | 16498 | 16489 | 7 | 23 | 989 | 13 | | http://www.seznam.cz - 0 | 16498 | 16498 | 7 | 15 | 85 | 14 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.91 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider Really this result is ok? Because only from modem it have 73% which is bad, i think? Have your router the latest version of firmware? Can you call 241 005 100 and ask them, if they can reload/reset your firmware in your modem (Cisco EPC3028) Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evolution Ben Odesláno 4. srpna 2013 Sdílet Odesláno 4. srpna 2013 |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | 192.168.1.1 - 7 | 7179 | 6677 | 1 | 30 | 3840 | 1 | | X-files - 100 | 7179 | 2 | 498 | 498 | 499 | 499 | | static-84-242-127-1.net.upcbroadband.cz - 8 | 7175 | 6633 | 8 | 72 | 4650 | 150 | | 84.116.221.37 - 8 | 7175 | 6650 | 11 | 56 | 4650 | 14 | | nix2.seznam.cz - 8 | 7175 | 6665 | 11 | 57 | 4562 | 12 | | www.seznam.cz - 7 | 7175 | 6684 | 11 | 47 | 4650 | 13 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.91 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 4. srpna 2013 Sdílet Odesláno 4. srpna 2013 Já myslím že modem je OK, problém je v routeru, ty ztráty paketů mezi PC a routerem jsou opravdu velké. Odpoj router a testuj to na PC, které je kabelem připojené přímo k modemu. ----- I think that the modem is OK, the problem is in the router, the packet loss between your PC and the router are really great. Unplug the router and test it on a PC that is connected directly to the cable modem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evolution Ben Odesláno 4. srpna 2013 Sdílet Odesláno 4. srpna 2013 I got a TP-LINK WR941ND Will update later with more info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.