Odesláno 8. srpna 2013 11 let Prosím o radu s tímto problémem: mám modem od UPC cisco EPC 3925, který mi několik měsíců bez problému šlapal, ale posledních několik dní se po restartu nepřipojím na síť, objeví se toto: když připojení zruším a znovu vytvořím, vše je v pořádku: siťovku mám onboardovku (Gigabyte Z77-D3H) Wi-fi i připojení do TV je v pořádku.
Odesláno 8. srpna 2013 11 let Když myší klikneš na ten domeček "Síť / Domácí síť", tak je tam volba "Sloučit nebo odstranit síťová umístění". Tam bych vyházel všechna nepoužívaná připojení a nechal jenom to aktuální.
Odesláno 8. srpna 2013 11 let a hlavně v nastavení firewallu wifi modemu vypnout ip flood detection... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 8. srpna 2013 11 let tak nepomohlo ani jedno: ip flood detection mám vypnuto a Sloučení nebo odstranění mi žádné nenabídne, viz. obrázek
Odesláno 8. srpna 2013 11 let Začnu tím nejzákladnějším: Po restartu modemu ok? Když vypojíš dráty a zkusíš jenom wifi, jde to? Když vypneš dráty i wifi a vemeš jenom jeden ethernet z modemu a napojíš ho do Pc nebo notebooku nebo co to máš, tak to jde? Co třeba reset modemu do továrního (základního) nastavení ? Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha
Odesláno 11. srpna 2013 11 let Reset do továrního nastavení nepomoh. Mám k modemu připojenou i televizi a tam je vše OK, stejně tak, když se na něj připojím mobilem přes wi-fi. Nerozumím tomu vzít jeden ethernet a napojit do PC? Jako že mám jenom vyzkoušet, zda po restartu se připojím na modem?
Odesláno 11. srpna 2013 11 let LAN výstupy z routeru vyzkoušet na jiném zařízení, než je PC (připojit třeba notebook kabelem). Pokud bude vše OK, tak hledat chybu v PC, resp. v síťové kartě v PC.
Odesláno 12. srpna 2013 11 let Jak už jsem psal, přes LAN kabel mám připojenou i televizi, kde běží internet bez problémů. Chyba bude s největší pravděpodobností v síťové kartě, zkoušel jsem odebrat a znovu nainstalovat ovladač, ale bez výsledku.
Odesláno 12. srpna 2013 11 let Tato problematika je mi poněkud vzdálená, nicméně... Pár měsíců jsem se trápil s routerem (D-Link DIR-501). Při všech problémech se tv (Smasung) k netu připojil bez výjimky vždy. Všechna připojení pouze utp kabelem. D-link jsem posléze nahradil jiným, veškeré problémy rázem pominuly.
Odesláno 13. března 2014 11 let Pokud máte modem stále v záruce, tak nejjednodušším řešením je reklamace
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.