Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

U tohoto Muxu me kolisa Sila signalu od 80 - 88%. Vím o tom, jak se zde píše, že tento Mux je citlivější na rušení. Nechal jsem si udělat kvalitní kabel a nic se nezměnilo.

Na obraze nic není vidět, technik ze specální prodejny mě tvrdil, že toto kolísání je "normální". U ostatních kanálů tento "problém" není, resp. kolísá max. +-1%.

Asi to nicemu nevadi, jen me zajima, jestli je to normalni stav a nebo .... ??

Odesláno

Když to hraje, tak to neřeš :)

Odesláno

Normální stav to jistě není, ale jak píše Elnc...

Odesláno

To cvancara: nevim jestli to s tim souvisi. Ten muj "problem" je delsi dobu uz.

Dik za prispevky, asi to zkratka neresit, pokud to nema vliv na kvalitu obrazu.

Odesláno

Nejspis se jedna o nejake ruseni, muzes si udelat testik popsany zde:

kb.php?a=6

Ovsem jak uz bylo receno, pokud to nema vliv na funkci , tak se tim nema smysl zabyvat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Dobrý Den.

Mám problém s výpadky HD MUXU 21 (610MHz) na TV Samsung LE32C450. Síla signálu je stabilně 90% ale přesto se stává, že obraz kostičkuje, nebo zůstane černá obrazovka. Nevím, jestli je to chyba rozvodů UPC, nebo televize. Je tu někdo, kdo má stejný problém v naší lokalitě? (Otrokovice- Baťov)

Odesláno

Nevim, jestli to s tim souvisi, ale:

- obcas se nad ranem vzbudim a tak si pustim TV. Dneska (okolo 2 hodin rano mux 7 a 21 totalne same kostky, zvuk pouze jednotlive slabiky), nepouzitelne.

Koukam do nastaveni, kvalita 100%, sila 81%, chybovost 0%. Oblibene hlasky zkontroluj kabelaz neberu v potaz, protoze pres den i vecer neni problem. Nicmenne jako svihnutim kouzelneho proutky ve 02:55 jako kdyz utne a vse zase funguje. Ale co vim, neni to poprve, co nekdy nad ranem se z hlediska kvality na TV neda vubec divat. Nedelaji treba rano nejakou udrzbu, nebo (ja nevim), treba nejaky nocni rezim??? Schvalne jsem rano vytahnul fotak, abych si byl jisty, ze se mi to nezdalo. Lokalita Ostrava-Dubina.

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

MPX7 = 634MHz neboli K41, zde se terestricky šíří v DVB-T polský MPX3 z vysílačů v SFN Katowice + Skrzyczné, MPX21 = 618MHz neboli K38, zde je terestricky šířea naše RS7 ze stanoviště OSLAN. Stačí, aby UPC klesly úrovně těchto MPXů v rozvodu o 5dB a problém je na světě! Naposledy před cca. 14-ti dny OVA - Zábřeh Výškovická ul., pak tam bylo ještě rušení na 778MHz což je K59 a LTV multiplex. Podotýkám, že tv rozvod u daného zákazníka byl proveden po bytě koax. kabely klass A, takže jsem použil MP a zjistil, že rušení přichází už z ÚZ, čili problém v terciálu UPC. Po telefonátu na KC byl problém do 48h odstraněn.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community