Návštěvník Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 rovnaky problem mam aj ja. budem rad, ked sa podelis o informacie co ti odpisali na mail a tak. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67074 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník rekwy Odesláno 9. září 2013 Sdílet Odesláno 9. září 2013 Tak to vypadá že na UPC konečně někoho začal zajímat můj problém,po tom co jsem uvedl do emailu odkaz na tohle forum kde ten problém řeším. Ve středu má dojit zase nějaký technik tak jsem zvědav Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67095 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník rekwy Odesláno 11. září 2013 Sdílet Odesláno 11. září 2013 Dobrý den Tak po dnešní návštěvě asi čtvrtého technika to vypadá že problém se vyřeší, nejspíš to bude starým káblem co je natažen ze sklepa, technik i sám říkal že tu ztrátu i naměřil, jen mě udivuje že UPC mi celou dobu tvrdila že nic nevidí dokonce že tu ztrátu tady nenaměřil ani jeden technik co to byl až na toho dnešního. Podle mě to UPC vědělo moc dobře že tu ten problém je jen ho nechtěli řešit (super přístup k zákazníkovi). Takže pán předává celou zprávu nějaké paní co mě bude během dneška nebo zítřka kontaktovat a domluvíme schůzku dalších techniků co kábel přijdou vyměnit a pak by to mělo být v pohodě. Mimo jiné budu požadovat po UPC nějakou kompenzaci, jelikož ten internet využívám od únoru a problém byl už od začátku. Předem děkuji za rady a díky za tohle fórum, kvůli kterého UPC problém asi začalo řešit aby si náhodou neudělali špatné jméno. Po výměně těch kábelu dám ještě vědět jak to dopadlo a jestli je už vše v pořádku (snad bude protože už na to nemám nervy ) Tak ještě jednou a já se ještě ozvu Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67158 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. září 2013 Sdílet Odesláno 11. září 2013 Kdyby ty modemy Ubee nemely zablokovany pristup do webmanagera, tak by se dalo overit zda je neco se signalem, jenze takhle uzivatel nic nezjisti, chtel jsem si ten modem koupit, ale radeji pujdu do nejakeho starsiho Cisca. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67174 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník sirwimpyix Odesláno 11. září 2013 Sdílet Odesláno 11. září 2013 Btw. technik UPC mi dnes mezi řečí říkal, že do Ubee se dá nalogovat, pokud není online (tedy je fyzicky odpojen od koaxu). Ale Dostal jsem Cisco, tak nemám možnost to ověřit Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67198 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. září 2013 Sdílet Odesláno 11. září 2013 Mozne to je, ale nic to neresi pac ja se potrebuju videt kvalitu signalu v online stavu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67205 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 11. září 2013 Sdílet Odesláno 11. září 2013 Uvažovat o odkoupení modemu u kterého toto upc blokuje, tak se asi začnu velmi aktivně zajímat na základě čeho, mne znemožňují využívat všech vlastností mého zařízení. V takovém případě si myslím, že nemají žádné právo v administraci cokoli bolokovat, pokud bude zařízení tvé. U pronájmu se to pochopit dá. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67207 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. září 2013 Sdílet Odesláno 12. září 2013 Ahoj, musím se přidat, protože v posledních týdnech mám ten samý problém, nikdy jsem s odezvou problém neměla. Nevím,jestli je chyba u mě, nebo u UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67259 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 12. září 2013 Sdílet Odesláno 12. září 2013 Uvažovat o odkoupení modemu u kterého toto upc blokuje, tak se asi začnu velmi aktivně zajímat na základě čeho, mne znemožňují využívat všech vlastností mého zařízení. V takovém případě si myslím, že nemají žádné právo v administraci cokoli bolokovat, pokud bude zařízení tvé. U pronájmu se to pochopit dá. UPC nic neblokuje, pristup do webadministrace modemu Ubee je zablokovan primo ve firmwaru od vyrobce tohoho modemu, ted je otazka proc Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67265 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 13. září 2013 Sdílet Odesláno 13. září 2013 UPC nic neblokuje, pristup do webadministrace modemu Ubee je zablokovan primo ve firmwaru od vyrobce tohoho modemu, ted je otazka proc Tipnul bych si, že na žádost UPC, protože si jinak nedovedu vysvětlit, proč by proboha něco takového dělali. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4016-jak-dok%C3%A1zat-upc-%C5%BEe-m%C3%A1m-vysokou-odezvu/page/5/#findComment-67274 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.