Odesláno 8. září 2013 11 let rovnaky problem mam aj ja. budem rad, ked sa podelis o informacie co ti odpisali na mail a tak.
Odesláno 9. září 2013 11 let Tak to vypadá že na UPC konečně někoho začal zajímat můj problém,po tom co jsem uvedl do emailu odkaz na tohle forum kde ten problém řeším. Ve středu má dojit zase nějaký technik tak jsem zvědav
Odesláno 11. září 2013 11 let Dobrý den Tak po dnešní návštěvě asi čtvrtého technika to vypadá že problém se vyřeší, nejspíš to bude starým káblem co je natažen ze sklepa, technik i sám říkal že tu ztrátu i naměřil, jen mě udivuje že UPC mi celou dobu tvrdila že nic nevidí dokonce že tu ztrátu tady nenaměřil ani jeden technik co to byl až na toho dnešního. Podle mě to UPC vědělo moc dobře že tu ten problém je jen ho nechtěli řešit (super přístup k zákazníkovi). Takže pán předává celou zprávu nějaké paní co mě bude během dneška nebo zítřka kontaktovat a domluvíme schůzku dalších techniků co kábel přijdou vyměnit a pak by to mělo být v pohodě. Mimo jiné budu požadovat po UPC nějakou kompenzaci, jelikož ten internet využívám od únoru a problém byl už od začátku. Předem děkuji za rady a díky za tohle fórum, kvůli kterého UPC problém asi začalo řešit aby si náhodou neudělali špatné jméno. Po výměně těch kábelu dám ještě vědět jak to dopadlo a jestli je už vše v pořádku (snad bude protože už na to nemám nervy ) Tak ještě jednou a já se ještě ozvu
Odesláno 11. září 2013 11 let Kdyby ty modemy Ubee nemely zablokovany pristup do webmanagera, tak by se dalo overit zda je neco se signalem, jenze takhle uzivatel nic nezjisti, chtel jsem si ten modem koupit, ale radeji pujdu do nejakeho starsiho Cisca. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. září 2013 11 let Btw. technik UPC mi dnes mezi řečí říkal, že do Ubee se dá nalogovat, pokud není online (tedy je fyzicky odpojen od koaxu). Ale Dostal jsem Cisco, tak nemám možnost to ověřit
Odesláno 11. září 2013 11 let Mozne to je, ale nic to neresi pac ja se potrebuju videt kvalitu signalu v online stavu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. září 2013 11 let Uvažovat o odkoupení modemu u kterého toto upc blokuje, tak se asi začnu velmi aktivně zajímat na základě čeho, mne znemožňují využívat všech vlastností mého zařízení. V takovém případě si myslím, že nemají žádné právo v administraci cokoli bolokovat, pokud bude zařízení tvé. U pronájmu se to pochopit dá.
Odesláno 12. září 2013 11 let Ahoj, musím se přidat, protože v posledních týdnech mám ten samý problém, nikdy jsem s odezvou problém neměla. Nevím,jestli je chyba u mě, nebo u UPC.
Odesláno 12. září 2013 11 let Uvažovat o odkoupení modemu u kterého toto upc blokuje, tak se asi začnu velmi aktivně zajímat na základě čeho, mne znemožňují využívat všech vlastností mého zařízení. V takovém případě si myslím, že nemají žádné právo v administraci cokoli bolokovat, pokud bude zařízení tvé. U pronájmu se to pochopit dá. UPC nic neblokuje, pristup do webadministrace modemu Ubee je zablokovan primo ve firmwaru od vyrobce tohoho modemu, ted je otazka proc Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 13. září 2013 11 let UPC nic neblokuje, pristup do webadministrace modemu Ubee je zablokovan primo ve firmwaru od vyrobce tohoho modemu, ted je otazka proc Tipnul bych si, že na žádost UPC, protože si jinak nedovedu vysvětlit, proč by proboha něco takového dělali.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.