Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Tak jsem zjistil, že když se nastaví čas pronájmu nějaká nesmyslná hodnota (třeba 5000000000000000000000000000000000000), tak se vypíše čas pronájmu -1 (asi stačí zadat i tuto hodnotu) a u všeho vidím *** STATIC IP ADDRESS ** třeba to někomu bude k něčemu :)

Odesláno

Tak jsem se snažil na TC7200 rozchodit telefonni adaptér Linksys SPA 1001 ale ani náhodou. .. Když už se mi podařilo, že adaptér dostal IP adresu a zaregistroval se

na SIP ústředně a dokonce fongovalo volání, tak po simulaci výpadku proudu (odpojil jsem adaptér z napájení) už nedostal IP adresu a když ji dostal nemohl jsem se

dostat na webové rozhraní adaptéru. Nepomohly restarty TC7200 ani adaptéru, zkoušel jsem jiné ether. kabely atd. Prostě TC7200 se chová tak nějak "gumově". Zajímavé je, že jakmile připojíte k TC7200 počítač kabelem, okamžitě dostane IP adresu a všechno funguje ale jakmile to není PC s windows, tak si užijete..

Ještě jsem zkoušel na adaptéru nastavit statickou adresu, masku atd. ale neuspěl jsem, TC7200 adaptér nadále ignoroval..

Nakonec jsem to po cca 2 hodinách vzdal. Nedalo mi to a tak jak jsem adaptér měl, připojil jsem ho k routeru TP-Link WDR4300 u jiného IP, adaptér se zaregistroval během 2 sekund, zvedl jsem sluchátko a slyším oznamovací tón, volání fungovalo normálně..

Takže asi opravdu zbývá nastavit ten krám jako most a připojit za něj něco použitelného.

Odesláno
Zkuste po restartu modemu ve WEB rozhrani nastavit rezim bridge mode (premostene pripojeni ), Modem nebude NATovat , pobezi v rezimu "obycejny modem" takze na zarizenich za modemem dostanete verejnou IP vc. zarizeni na wifi. Pozor vsak na limit povolenych IP at neprecerpate. Zpet na NAT rezim pres IP 192.168.100.1 a to pouze pres LAN ethernet (ne wifi) :cheers:

 

Chtěl bych TC7200 přepnout do režimu bridge, abych si za něj mohl připojit svůj vlastní router.

 

Jak se dá TC7200 nastavit zpátky do router módu? Ptám se, protože to budu nastavovat pro známého a pokud by něco nefungovalo, musel bych TC7200 nastavit zpět do původního stavu.

Pokud bude TC7200 v bridge módu, za ním bude vlastní router a k němu bude připojen PC.

Když na tomto PC zadám 192.168.100.1, dostanu se na web. rozhraní

TC7200?

Nebo musím PC připojit přímo k LAN TC7200 a zadat 192.168.100.1?

Odesláno

Pokud nebude domrvené nastavení routeru, tak se k němu dostaneš i přes něj. Samozřejmě musíš mít jiný rozsah adres, než má tc (tj použít třeba 192.168.10.0).

Odesláno

OK, díky za odpověď

Odesláno

Jak to přehodím na switch? Abych oba počítače neměli stejnou IP? ale každý vlastní od UPC. Dík.

Odesláno

Joecz:dáš ho do režimu bridge, ale musíš mít aspoň 120mbits internet, jinak máš jen 1 Ip adresu.

Odesláno

To mám ale kde to má nastavit? V menu není možnost přehodit to na Bridge.

Odesláno
Tak jsem se snažil na TC7200 rozchodit telefonni adaptér Linksys SPA 1001 ale ani náhodou. .. Když už se mi podařilo, že adaptér dostal IP adresu a zaregistroval se

na SIP ústředně a dokonce fongovalo volání, tak po simulaci výpadku proudu (odpojil jsem adaptér z napájení) už nedostal IP adresu a když ji dostal nemohl jsem se

dostat na webové rozhraní adaptéru. Nepomohly restarty TC7200 ani adaptéru, zkoušel jsem jiné ether. kabely atd. Prostě TC7200 se chová tak nějak "gumově". Zajímavé je, že jakmile připojíte k TC7200 počítač kabelem, okamžitě dostane IP adresu a všechno funguje ale jakmile to není PC s windows, tak si užijete..

Ještě jsem zkoušel na adaptéru nastavit statickou adresu, masku atd. ale neuspěl jsem, TC7200 adaptér nadále ignoroval..

Nakonec jsem to po cca 2 hodinách vzdal. Nedalo mi to a tak jak jsem adaptér měl, připojil jsem ho k routeru TP-Link WDR4300 u jiného IP, adaptér se zaregistroval během 2 sekund, zvedl jsem sluchátko a slyším oznamovací tón, volání fungovalo normálně..

Takže asi opravdu zbývá nastavit ten krám jako most a připojit za něj něco použitelného.

 

Tak musím korigovat svůj příspěvěk. Jak jsem zjistil, všechny trable byly způsobeny tím, že jsem používal síťové kabely, které byly zapojeny podle starší normy (T568A). Jakmile jsem použil kabely zapojené podle novější (T568B), tak router TC7200 se začal chovat způsobně a vše funguje jak má..

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community