Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Lepší/horší. Stejně Vás výměna ED2 za ED3.0 nemine. Můžete zkusit si vyprosit od UPC kabelový modem bez WiFi, třeba ho budou mít.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

no v bridgi problem neni, jediny co tak dost topi tzn. ze asi i dost zere

wifi neumi dualband, proto nepouzitelna

leda ze by nabidli Cisco 3208, Ubee si nepomuzes (stejny FW), ale jinak bych vzal TC

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

dnes spuštěno TC7200 + přechod z FP30 na FiberPower40.

Praktický rozdíl: rychlost stahovaní v řádu maximálně kB/s + subjektivně celkem nestabilní, (před výměnou skoro 4mb/s)

 

V žádném nastavení jsem se nevrtal..došlo pouze k výměně zařízemní.

 

kde může být problém?:/

Odesláno

Vyřadit ostatní zařízení a zkusit kabelem z modemu na zařízení u kterého jsem si jistý, že je ok.

Poslat screen ze stránky modemu (downstream/upstream)

 

Případně mac adresu modemu

Odesláno

jen doplním, že se problém týká jak rychlost na kabelu tak přes wi-fi na NB

připojení pomocí protokolu IPv6 není na NB k dispozici... nastavení jsem zkontroloval dle návodu UPC.

z utorrentu nevymáčknu víc jak xx kb/s.

Odesláno
Vyřadit ostatní zařízení a zkusit kabelem z modemu na zařízení u kterého jsem si jistý, že je ok.

Poslat screen ze stránky modemu (downstream/upstream)

 

Případně mac adresu modemu

 

Ted pres speedtest.net opakovane pres 40Mbps

3700111385.png

ale dostal jsem se i na 1,1Mbps...:)

 

Poslat screen ze stránky modemu (downstream/upstream), myslite z http://192.168.0.1/ ?? Bohužel nemám přihlašovací udaje:(

Případně mac adresu modemu - kde ji najdu? ze štítku CM MAC: C427951DD075

 

Dekuji

Odesláno

Prihlasovaci jmeno i heslo je: admin

 

Ale hodnoty uz nejsou potreba, vypada to na problem v rozvodech, takze by to mel vyresit technik.

Odesláno

Taky jsem si s tímto modemem zažil, místo 120Mbit jsem měl jen 40, přitom s předešlým Cisco něco kolem 80Mbit. Donutil jsem UPC mi ho vyměnit za Technicolor, který pak jel ještě pomalej. Ale díky zdejšímu fóru a příspěvku Vency79 jsem poměnil kabely a najednou mám plný knedlík, takže pozor na kabeláž, raději jsem pořídil stíněný CAT6 (mám tu asi 26m), ten už mám snad nafurt :-)

Upraveno uživatelem Weiny

Odesláno
Prihlasovaci jmeno i heslo je: admin

 

Ale hodnoty uz nejsou potreba, vypada to na problem v rozvodech, takze by to mel vyresit technik.

 

podle ceho to soudite? dekuji

Odesláno

když ti to takhle brutálně kolísá na dvou počítačích, tak je to víc než pravděpodobný :D správně bys měl mít minimálně 120/12, když naměříš upload i 9 Mb/s...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community