Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, zkoušeli jste na TC 7200 rozchodit SIP? Ten můj má vzadu 2 konektory na pevný linky, v jedné UPC telefon, do druhé bych si chtěl hodit jinýho VoIPa. Nedaří se mi najít kde to nastavit - zadat SIP údaje, i návod mlčí. Díky.

Odesláno

srsen: nelze ;)

Odesláno
Prihlasovaci jmeno i heslo je: admin

 

Ale hodnoty uz nejsou potreba, vypada to na problem v rozvodech, takze by to mel vyresit technik.

 

podle ceho to soudite? dekuji

 

Podle rychlosti + signálu na modemu :D

Odesláno

Tak mi vcera volal technik UPC, udajne vse ok.. signal ze pry krasne silny a ze by nemel byt problem.

 

Kouknu na torrent, zrovna to frcelo 4mb/s, tak sem se uklidnil. Jen co sme domluvili, chvili to poyoruju a subektivne to celkem kolisalo..

rekl mi ze jedem na rychlosti 120/10 nebo kolik... docasna marketingova akce. To asi vysvetluje ten upload.

Nicmene porad mam dojem, ze je neco v neporadku.. nektere stranky (treba i seznam) se proste nacitaji hruza dlouho.. nebo se nanactou - dojde mi trpelivost:)

 

v nastaveni bezdratoveho pripojeni sviti: Pripojeni pomoci protokolu IPv6 neni k dispozici?? Nastaveni jsem provedl dle instrukci v letacku:)))

Co to znamena a muze to mit na neco vliv?

 

ten signal modemu vidite kde?:))

Odesláno
webovým průvodcem myslíš asi administráciu na tom kráme, ak to máš v bridge móde nezistíš ani hovn*, kto je k tomu pripojený, pretože sa to správa čisto ako modem, v router móde máš možnosti pri zapnutom DHCP použiť adresu nižšie //neviem ako s vypnutým DHCP

http://192.168.0.1/basic/dhcp.asp

 

Ak nie ste BFU a budete sa snažiť prihlásiť (admin/admin) do tejto magickej škatuľky a niečo zmeniť, môžete natrafiť na niekoľko problémov. Na väčšinu sme už mohli naraziť v diskusii skôr, ale pre istotu ich ešte raz zhrniem.

 

DHCP: FUNGUJE LEN pre sieť 192.168.0.1, takže nad zmenou ani nepremýšľajte, teda je tu ešte možnosť v podobe statický adries, čo je zaručená zábava na TV a mobiloch tabletoch ...

DUAL BAND: áno ALE NIE ŠÚČASNE, kto by to potreboval že ?

ONLY ONE SESSION: ak pravé čítate "Užívateľ je již přihlášen." tak jedine, čo vám zostava je VYPNÚŤ a znova ZÁPNUŤ ten zázrak. Ak ste boli prihlásený a zmenili ste napr. rozhranie (IP adresu) z ktorého ste nastavali router, tak sa už neprihlásite. Je to spôsobené tým, že si myslí, že ste stále prihlásený z relácie predtým, a nemá na danú reláciu žiadny TIMEOUT, a stále ju považuje za aktívnu a nikto iný sa nato nepripojí.

TLS: NEFUNGUJE, teda aby som bol presný nefunguje nadviazanie TLS spojení (tj. VPNka nefunguje, niektoré služby IM, ktoré využívajú k autentizácii TLS a ďalšie) v router móde na ethernerových portoch, na wifi to prekvapivo fungovalo. Riešenie bolo prepnutie škatule do BRIDGE módu (čo avšak vás rázom obmedzí na 4 zariadenia, pretože sú vám prideľované verejné IP adresy, riešenie je zapojenie vlastného smerovača za).

NAT (router mód): vám v podstate veľmi nevadí, je tu možnosť DMZ, ale narazil som na jednu situáciu, kde ma začal (pravdepodobne) NAT obmedzovať svojou rýchlosťou a to v prípade nadväzovania vyššie počtu (100+) TCP spojení, príkladom podobného správania môže byť torrent. Riešenie je opäť v bridge móde.

 

Nefunguje prípadne hodne obmedzene funguje rada vecí, až má človek pocit, že firmware zbúchali nejakí Indiáni za pár dní pre UPC. Moje odporúčanie je prepnúť Technicolor do BRIDGE MÓDU a do neho zapojiť nejaký rozumný domáci router.

 

Neni pravda DHCP FUNGUJE LEN pre sieť 192.168.0.1 , muzes zmenit na jakoukoli sit, jen je potreba tuto zmenu provadet ze zarizenim , ktere je pripojeno kabelem k modemu, tzn. nejde zmenit pri pripojeni pres WiFi. :wink:

Odesláno

Mám dlouhodobě problém s tímto routerem, často se stane, že vypadne internet cca na 1-2 min. Stává se to tak jednou, dvakrát za hodinu. Napadá někoho prosím něco? Díky.

Odesláno

Zdravim Vas, mame s timto modemem problem. Technik nam ho privezl, zapojili jsme ho ale nic nefunguje. Neustale problikavaji ruzne kontrolky a zda se mi, jakoby se dokola resetoval. Nejdriv blika online kontrolka, pak se pridaji US a DS, ty pak zhasnou, sviti obe linky phone a blika online. Pote vse dokola. Nesetkal se nekdo s podobnym problemem?

Odesláno

zavolej na UPC ,jsou tam 24 hodin denně a 7 dní v týdnu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community