Odesláno 26. července 2016 8 let Dobrý den, v poslední době mám problém s odhlašováním z webové administrace modemu. Zkoušel jsem i tovární nastavení a nepomohlo.Při stisku tlačítka odhlášení mi chrome hlásí, že tento web není dostupný.Někdy hlásí samou hlášku i při přecházení v různých sekcích modemu.Zkoušeno na více zařízeních. Jsem jediný, nebo má tyto problémy ještě někdo z vás? Děkuji
Odesláno 5. srpna 2016 8 let Je běžné u tohoto modemu, že má tak časté údržbové restarty? Ve špičce (večer) a někdy i 3x (s odstupem 1-2 hodin) téměř každý den. Pokažde je v logu, ze obdržel odpověd na žádost o maintenance. Celkem mě to už začíná štvát, protože je to vždy v nejnevhodnější dobu. Je do normalní vlastnost tohoto modemu, nebo mám zmetek co odchází a potřebuje častý restarty a měl bych začit otravovat upc se žádostí o výměnu.
Odesláno 5. srpna 2016 8 let k žádnejm samovolnejm restartům docházet nemůže, takže reklamace - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 6. srpna 2016 8 let A skutecne se restartuje, nebo ma jen problem se signalem a znovu nabiha ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 6. srpna 2016 8 let Me se maintenance taky ukazovala. Vyměnili mi modem ( v záruce) a technik zkratil kabel a od te doby klid. Bude to nejspíš spatným modemem.
Odesláno 8. srpna 2016 8 let Je nějakou dobu nedostupný, takže předpokládám restart (je v jiné místnosti, fyzicky na něj nevidím). Ale už mám objednaného technika tak uvidíme jak to dopadne
Odesláno 18. srpna 2016 8 let Informace o softwaru CM Shoda se standardy DOCSIS 3.0 Verze softwaru STD6.02.41 Verze hardwaru 1.0 nová verze softwaru Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 20. srpna 2016 8 let Nekontroluji verzi softwaru, ale mám nyní stejnou (STD6.02.41). S největší pravděpodobností UPC posílá do modemu nové verze, nebo opravy. Právě to považuji (za pravděpodobné), že se mi v posledních třech měsících pravidelně stávalo, že "zmizela" síť WiFi. Z technické podpory jsem byl opakovaně informován o nutnosti návratu do továrního nastavení. Potom se vše rozběhlo. Samozřejmě pokaždé byla nutná obnova uživatelských nastavení... Vedl jsem s podporou UPC delší korespondenci. Padaly různé rady: 1. omylem zmáčknuté tlačítko WPS na boku modemu - nelze, tlačítko je utopené v bočnici, ani náhodu nejde stlačit omylem. 2. vypnutá síť WiFi v administraci modemu - nikdy ji nikdo omylem nevypnul, to bych musel mít doma špióna. 3. změna kanálu - okolí není zamořeno cizími sítěmi, ale i tak si dělám sken a ručně nastavím kanál v prázdném místě pásma 4. n-krát opakovaná výzva k tvrdému resetu (toto mají v odpovědi způsobem - copy+paste) Po instalaci modemu v prosinci 2015 jsem se registroval na "Moje UPC" a aktivoval síť Wi-Free. Tu mi zapli až po šesti měsících užívání. A tím okamžikem začaly výpadky vysílání mé domácí WiFi sítě. Je to jen shoda náhod? Stávalo se, že Wi-Free běžela (tj. vysílala), ale domácí ne. Ale ani na Wi-Free se nešlo přihlásit (z cizího zařízení). Deaktivoval jsem Wi-Free (u koupeného modemu to lze). Ale zatím Wi-Free běží. Nevím jaký interval UPC potřebuje k tomu, aby to deaktivovali. Nezbývá než čekat na další výpadek WiFi...
Odesláno 24. září 2016 8 let asi po 4 letech ,mě začalo zlobit resetovací tlačítko občas už nefunguje . Máte někdo zkušenosti s výměnou toho tlačítka ?Modem je koupený od UPC.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.