Návštěvník Odesláno 3. října 2016 Sdílet Odesláno 3. října 2016 [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un. Tohle me taky nejakou dobu trapilo, nez jsem vypozoroval ze se me to stavalo, kdyz byl nekdo pripojeny na wifree. Technik resetoval do tovarniho nastaveni a zrusil wifree a od te doby se to uz nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91969 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 3. října 2016 Sdílet Odesláno 3. října 2016 To by mě zajímalo jak technik zrušil Wi-Free? To si může zrušit user sám (ale pak se ani on nikde nepřipojí). Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91970 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 3. října 2016 Sdílet Odesláno 3. října 2016 Jak technik zrušil WI-FREE? Mám dojem a přesvědčil jsem se opakovaně, že UPC má nad modemy zákazníků plnou kontrolu. Např. mi dálkově zapínali WiFi, i když jsem ho měl v administraci modemu zakázáno. A také mi zablokovali funkci tlačítka WPS... Pokud jde o WI-FREE, to si může zrušit (deaktivovat) zákazník, pokud má modem koupený. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91971 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotasek Odesláno 3. října 2016 Sdílet Odesláno 3. října 2016 Muzete si ho nechat zrusit i když je pronajaty... mam to tak.. Citovat Super 500 Mb/s - Komfort Compal bilý brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91972 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 5. října 2016 Sdílet Odesláno 5. října 2016 teď jsem mluvil s UPC celý modem vypadnul. Volal jsem na UPC. Udělali u sebe tovární nastavení. Je zajímavý ,že modem od 30.9.2016 tvářil podle UPC že byl vypnutý ten modem nebyl vypnutý . Podle UPC co monitoruje modem od minulého týdne modem nepíše výpadky. To je zajímavý ,mě pořád vypadává. Co radíte ??? Mám zapnutý jenom modem, žádný samostatný router nepoužívám. Odpověď od UPC. Kontroloval jsem Váš kabelový modem, nyní se hlásí na síti bez problémů, bez jakékoli ztrátovosti a signál je také v pořádku. Bylo provedeno tovární nastavení modemu a přenastavení wifi části. Prosím, vyzkoušejte stabilitu připojení nyní. S přáním příjemného dne, +++++++++++ Specialista technické podpory UPC . opět jsem musel volat na UPC .Technik začal říkat něco o chybovosti signálu. To je zajímavý pokaždé říkají něco jiného. Už mě došla trpělivost nechám si vyměnit to zařízení Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91985 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dash Odesláno 6. října 2016 Sdílet Odesláno 6. října 2016 Ahoj, Řeším už pár měsíců podobný problém. Internet se mi několikrát do týdne nahodile odpojuje (někdy cely týden nic, někdy xkrat do týdne), přitom dle indikátorů lan ve win síť stále jede. V prohlížeči pak dostanu hlášku s nedostupností DNS. Přes byt jedu sice na power line od Tp-linku, nicméně si nemyslím, že ten by mi působil hlášení chyby s DNS a spis by indikátor sítě hlásil nedostupnou síť, nebo ze kabel byl odpojen. Na UPC mi už 3x řekli ze dělali měření a ze je vše v pořádku a jestli se mi to ted stalo, říkám ne ted zrovna 4 dny nic. Ale občas došlo treba ke 3 odpojením za den. Teď mi nakonec mají poslat technika, ale obavám se aby neřekl to samé, protože se chyba zrovna v jeho přítomnosti neukáže a budu muset platit výjezd. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91988 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 6. října 2016 Sdílet Odesláno 6. října 2016 Mě trápilo pravidelně se opakující "vypadávání" WiFi. Ethernetové připojení fungovalo. Pokaždé byl nutný tvrdý restart (tovární nastavení). Kuriozní bylo, když moje WiFi nešlo a WI-FREE běžela, ale nešlo se na ni připojit. Při posledním výpadku v září přestalo fungovat tlačítko WPS na modemu. A WiFi vypadlo definitivně. Začátek potíží se, snad shodou okolností, kryl se zprovozněním sítě WI-FREE na mém modemu. To jsem po nějaké době deaktivoval přes Moje UPC. Ale potíže pokračovaly - vždy kolem 20. dne v měsíci - nutné tovární nastavení. Jinou radu mi technická podpora nedala. Mailovou korespondenci s UPC jsem měl archivovánu a na základě opakujících se potíží jsem žádal výměnu modemu. Nakonec na UPC usoudili, že vyčerpali všechny možnosti a nyní mám nový modem Compal. Bez poplatku v záruční době. Poznámka: Technik si přivezl kufr s nářadím a prošel trasu od domovního rozvaděče až k zásuvce v bytě i signál na konci kabelu u modemu. I když údajně bylo vše v rámci tolerance, ale na dolní mezi, zvýšil intenzitu signálu pro můj byt v rozvaděči. Subjektivně se zdá, že to zvýšení se líbí modemu i televizoru... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91989 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 6. října 2016 Sdílet Odesláno 6. října 2016 teď jsem mluvil s UPC celý modem vypadnul. Volal jsem na UPC. Udělali u sebe tovární nastavení. Je zajímavý ,že modem od 30.9.2016 tvářil podle UPC že byl vypnutý ten modem nebyl vypnutý . Podle UPC co monitoruje modem od minulého týdne modem nepíše výpadky. To je zajímavý ,mě pořád vypadává. Co radíte ??? Mám zapnutý jenom modem, žádný samostatný router nepoužívám. Odpověď od UPC. Kontroloval jsem Váš kabelový modem, nyní se hlásí na síti bez problémů, bez jakékoli ztrátovosti a signál je také v pořádku. Bylo provedeno tovární nastavení modemu a přenastavení wifi části. Prosím, vyzkoušejte stabilitu připojení nyní. S přáním příjemného dne, +++++++++++ Specialista technické podpory UPC . opět jsem musel volat na UPC .Technik začal říkat něco o chybovosti signálu. To je zajímavý pokaždé říkají něco jiného. Už mě došla trpělivost nechám si vyměnit to zařízení .Tak nakonec jsem vzal ten nový Compal Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-91993 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. května 2017 Sdílet Odesláno 1. května 2017 Schanim adapter na technicolor TC 7200.U.diky levne Liberec. Moje cislo 773 679 907 diky Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-95336 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dimargo5 Odesláno 6. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2017 Dobrý den. Mám od známého z Německá router Technicolor. Připojil jsem ho ale nefunguje internet. Co můžu s tím udělat možná přehrát software? Nebo nastavit nějaké nastavení pro UPC? Restart jsem dělal ale stejně nic. Děkuji za jakoukoliv poradu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4017-technicolor-tc-7200-zku%C5%A1enosti/page/56/#findComment-98233 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.