Přejít na obsah

TechniSat TechniStar K2 ISIO - nástupce K1


Doporučené příspěvky

Návštěvník Kodl
Mám ešte jeden malý ale podstatný dotaz,možno stupídny ale opatrnosti nie je nikdy dosť.Nemôže sa mi niekto cudzí z vonku cez net "nabúrať" do K2 ISIO?,presnejšie do HDD(aby niekto kontroloval čo nahrávam a následne čo cez TechniPort Plus Beta Version kopírujem z HDD do PC).

Pokud nemáš na svém routeru nastavený port-forwarding nebo DMZ, tak ne.

Ani pokud máš Androidí zařízení a chceš využívat aplikaci MyTechniSat App, tak se nemusíš bát. Aplikace komunikuje se set-top boxem prostřednictvím serveru TechniSat. Přesměrovávání portů na routeru pro přístup z internetu tedy není nutný.

Návštěvník k2

Prosím Vás,dá sa nastaviť aby to nahrávalo HD 720p?,skúšal som nastaviť snáď všetko ale nahrávka je vždy 1080p.

Potrebujem nastavenie 720p kvôli seriálom,pre mňa je 1080p zbytočne velký súbor a obrazovo skoro nerozoznateľný od 720p.

THX

Návštěvník Kodl

Stejně jako všechny ostatní settopboxy i tento nahrává program v tom formátu, v jakém přichází z kabelu. V případě běžných HD programů je to 1080i komprimované kodekem h264 a v případě SD programů je to 576i komprimované kodekem MPEG. Nahrávka v 1080i má zhruba stejnou velikost souboru jako 720p, protože 1080i znamená v normě PAL 50 půlsnímků za sekundu a 720p znamená 50 celých snímků za sekundu.

Pokud chceš ušetřit diskový prostor, nahrávej ty seriály z SD kanálu. Druhá možnost je, že si nahrávku HD později na PC zkonvertuješ z 1080i na nižší rozlišení, ovšem samozřejmě se ztrátou kvality, která bude způsobená nejen samotným přepočtem do nížšího rozlišení, ale je z principu nevyhnutelná protože jak originální formát tak i cílový formát je ztrátová komprese. Navíc taková konverze jednoho dílu seriálu bude trvat klidně hodinu. To bych se na to vyprd a raději bych koupil větší disk ;-)

  • po 3 týdnech...
Návštěvník k2

Posledný cca týždeň mi začal vypadávať signál(zhruba každých 10 minút na 1-2 sekundy :? ),keď dám kartu priamo do TV tak je všetko OK,stretol sa niekto s týmto problémom?

Je to dosť otravné pri sledovaní TV a o nahrávaní ani nehovorím

 

edit:

Vrátil som settobox do továrneho nastavenia,všetko som nastavil,už som sa tešil že je všetko OK(obraz sa už nesekal/nevypadával signál) ale zas prestal ísť z ničohonič zvuk :x

Už som prestal mať trpezlivosť,vyhodil som ho aj so zárukou z balkóna :!::!:

 

Môžem je..ť celý nemecký šmejd K2 ISIO :puker::thumbdown:

Návštěvník Kodl

Až se uklidníš a problém vyřešíš rozumem, tak se tu s námi poděl o informaci čím to bylo.

Nevím jak tě mohlo napadnout, že občasné výpadky signálu/obrazu vyřešíš resetem do továrního nastavení? :-o;-)

Jako že by nějaká tebou provedená špatná konfigurace v nastaveních vedla k tomu, že software přístroje bude vynechávat každých deset minut ignorovat signál? A reset nastavení to spraví?

Spíš mohlo pomoci, že jsi s přístrojem pohnul. Někde budeš mít špatný kontakt.

Jestli jsi v poslední době nějak s kabely nebo přístrojem manipuloval, mohl jsi vykvedlat koax nebo i konektor ze základní desky. Může to být i kontaktem u modulu.

Reset do továrních nastavení ti pak zřejmě jen přenastavil nastavení zvuku. Používáš zvuk z TV ... tedy protažený skrz HDMI? Co máš v nastavení zvuku? Přes HDMI: bitstream nebo PCM? Máš zapnuté Dolby Digital?

Návštěvník k2

Problém som najskôr riešil rozumom a chladnou hlavou,avšak moja trpezlivosť mala včera užšie hranice.

So settoboxom som nikdy nehýbal ani inak nemanipuloval(len som z neho utieral prach,a to vždy opatrne aby sa niečo nepovolilo),s ničím som nehýbal takže sa nemal kedy a ako uvolniť nejaký kábel,karta,kontakt... .Napriek tomu som aj tak ako prvé urobil že som skontroloval všetky káble atď.,potom som zavolal do UPC na technickú podporu či oni nemajú nejaký problém s vypadávaním signálu,uistili ma že u nich je všetko OK.Technik UPC mi poradil aby som skúsil vložiť modul priamo do TV,či to bude pretrvávať,ak áno tak že potom mi pošlú nejakého technika aby skontroloval pripojenie.

Po vložení karty do TV išlo všetko na 100%,zavolal som po 2 hodinách(keď som sa uistil že výpadky sa nekonajú) znovu do UPC že všetko je cez TV OK,ale zdvihol mi to už iný technik ktorému som zopakoval môj problém.Náhodou on má doma tiež Technistar ISIO(ale dvojtunerový) a raz sa mu vraj tiež stalo to samé čo mne,poradil mi vložiť späť modul s kartu do stb a vrátiť settobox do továrneho nastavenia.

Čuduj sa svete ono to naozaj fungovalo ale po cca pol hodine prestal ísť zo stb cez HDMI do TV zvuk!,skontroloval som zvukové nastavenie,bolo defaultne nastavné:Dolby Digital>Vyp.(tak som to skúsil zapnúť,nič sa nedialo!),ostatné bolo:PCM(skúsil som Bitstream,nič!).

Zhruba mesiac mi všetko fungovalo na 100% a teraz toto,je pravda že som bol včera celý deň dosť podráždený a v konečnom dôsledku si to odniesol settobox.

Bolo to neprimerané,možno zbytočné ale hlavne drahé odventilovanie môjho rozčúlenia,to je už vlastne jedno,zo settoboxu zostala len kôpka plastového šrotu(od pádu zo 6 poschodia na betón sa nedalo nič iné čakať),aj zákl. doska sa zlomila :scratch:

Návštěvník Kodl

Teď už tedy jen akademicky - skutečně si myslím, že reset do továrního nastavení těžko může pomoci při občasných výpadcích signálu. Ostatně půl hodiny dobrých, jak píšeš, na otestování nestačí. Mohl pomoci úplný restart přístroje. Občas se skutečně naskytne situace, kdy je vhodné přístroj restartovat zcela (dlouhým podržením vypínacího tlačítka na dálkovém ovladači). Technistar je stejně jako ostatní settopboxy stejně jen počítač s linuxem. Zablbnout může. S tím resetem do továrního nastavení, který jsi provedl, je samozřejmě spojený automatický úplný restart. Proto technikovi UPC i tobě mohl pomoci přestože problém původně s nastaveními neměl co dělat. Stejnou práci by udělal i ten restart.

Důvodů občasných krátkodobých výpadků mohlo být samozřejmě spousta. Od strany UPC - např. slabší signál na který TV nemusela být tak háklivá jako Technistar, koax vedený v domácnosti kolem něčeho, co jiskřilo/rušilo ... No to už teď ale nezjistíme :-( . A je to škoda, protože Technistar K2 je za ty prachy vynikající přístroj. Samozřejmě vadný kus vyloučit nelze.

Návštěvník k2
Důvodů občasných krátkodobých výpadků mohlo být samozřejmě spousta. Od strany UPC - např. slabší signál na který TV nemusela být tak háklivá jako Technistar, koax vedený v domácnosti kolem něčeho, co jiskřilo/rušilo ... No to už teď ale nezjistíme :-( . Samozřejmě vadný kus vyloučit nelze.

 

Ten problém s výpadkami pretrvával cca týždeň,žena mi hovorila(ja som bol pracovne mimo domov),keď som sa včera vrátil tak som to videl osobne.Ako som už spomínal,technici mi hovorili že žiadne výpadky v tej dobe nemali a včera tiež nie.Ak je K2 ISIO prehnane háklivý na nejaké nepatrné zakolísanie signálu,tak to nie je moc cool :( .

Čo sa týka koax. káblu a nejakého náhodného skratovania,tam ten problém môžem na 1000% vylúčiť,nakoľko kábel je nový(UPC mi ho menil cca pred rokom,po rekonštrukcii bytu) a vedie krátkou trasou(2m) zo steny priamo k TV.

K2 ISIO mi už ani nechýba(už som sa s tým zmieril,kupoval som ho len k kvôli nahrávaniu),len ma serie tých vyhodených 200€.V TV aj tak všetko stále dookola opakujú,tak nahrávanie už riešiť nebudem

 

    Ostatně půl hodiny dobrých, jak píšeš, na otestování nestačí 

Od včera je modul v TV a do teraz to ide tip top,bez sebemenšieho náznaku zaškubnutia :salut:

Upraveno uživatelem k2

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...