Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Pánové, já se musím techniků zastat. Je to jediný světlý bod v rámci UPC. Ten technik přijede tak, jak mu to z UPC řeknou. On není tím organizátorem.

Technika-idiota jsem v rámci UPC nepoznal. Ba, právě naopak. Jeden technik je tu mezi námi, který se mi nabídl mi sám od sebe pomoci, neboť jsem s UPC "zápasil" tenkrát celý týden (ohledně pitomé a jednoduché výměny STB - minutová záležitost). Celou anabázi jsem podrobně popsal na "mém" fóru TVFreak. Ale jelikož se považuji za slušného člověka, tak jsem tu pomoc odmítl, neb mě přišlo pitomé, aby mě pomáhal nad rámec svých povinností technik z Mostu (bydlím v okrese Chomutov), který by takto suploval blbost a nemohoucnost administrace na UPC.

Na techniky nenadávejte - jsou v tom opravdu nevinně.

Já osobně jsem s nimi měl možnost se setkat všeho všudy 4x. 2x ještě v rámci Karnevalu, a už tehdy byli opravdu velmi ochotní a pracovali nad rámec svých poviností. V rámci UPC také 2x, a opravdu si nemohu stěžovat. (ti technici mají UPC rádi, asi jako my uživatelé)

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Já jsem "techniků" od UPC poznal všeho všudy za ta léta přibližně deset. Možná o pár více, pokud bych do toho počítal i Kabel Plus. V 75% případů přijel někdo, kdo buď neměl všechny informace nebo si s něčím nevěděl rady. Pouze vzácně jsem narazil na nějakého, který by byl informovaný, inteligentní, schopný a rychlý. Dokonce jednou po sobě něco technici předělávali a nadávali na toho předchozího.

 

Ten, který přijel posledně, byl ovšem to nejhorší, co k nám kdy UPC poslalo. Místo domluveného času zavolal o čtyři hodiny dříve, že má momentálně volno a že do deseti minut se staví. Za 10 minut skutečně přijel a když jsem ho uviděl, začal jsem se v duchu smát a ujišťovat se jestli dobře vidím. Dostavil se postarší člověk, který se sotva vešel do dveří, potil se, zapáchal a sotva si dokázal sednout - natož se ohnout. Přinesl nová zařízení, rozbalil je, ale nainstalovat jsem je musel sám, jakoby to považoval za samozřejmost. A jen, co jsem je zapojil do sítě, už odcházel, aniž by se pořádně ujistil, že vše funguje. Kromě toho, jak to bývá u UPC zvykem, mu chyběla nějaká informace a divil se, proč mu ji nesdělili. Tak jsem ho nechal ať si jde, protože kdybych se s ním začal dohadovat, že měl vyčkat a všechno zprovoznit sám, nejspíše bych ho musel následně oživovat. Kdybych si to neuměl zapojit sám anebo by něco nefungovalo, jak má, stěžoval bych si. Ale jelikož je všechno naštěstí OK, nechal jsem to být. Nicméně, neumím pochopit, jak může někdo, kdo je morbidně obézní, dělat technika. A už vůbec nechápu, že UPC se s takovým člověkem spokojí a pošle ho k zákazníkovi, který je u nich 15 let. Ještě jednou někoho takového k nám pošlou a volám vedení.

 

Takže to je zase můj příběh. Ne všichni jsou tací, ale píšu to zde proto, aby ostatní věděli, že taková individua existují. A jeden spolehlivý a kvalitní technik, který sem občas chodí, to nezachrání.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Tak je to o lidech. Já nevím, jestli nedělám medvědí službu teď, ale já toho technika, co mi nabízel pomoc nad rámec své práce a asi i regionu tu jmenuji: Marek-26 .

My tady v chomutovském a mosteckém okrese si nemůžeme tedy v tomto ohledu stěžovat

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
  Jack_6428 napsal:
Já jsem "techniků" od UPC poznal všeho všudy za ta léta přibližně deset. .

 

Tolikrát ?

U mě byl technik jen jednou. Když mi přinesl modem ( stará dobrá Motorola ) a zapojil internet. ( před více jak 8 lety a byl to ještě Karneval ). Jinak nebylo technika třeba. ťuk. ťuk. :thumleft:

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odesláno

No, mě odešel Karnevalovský STB Handan, a to potom se prostě komunikaci s UPC nevyhneš. A adrenalin vystoupá hodně a hodně vysoko :D

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
  • po 2 týdnech...
Odesláno

...tak po 14 dnech bych tu diskuzi tady chtěl nějak ukončit.Nakonec tedy dorazil technik UPC,vše proměřil,udělal novej kabel,ve sklepě trošku přidal na signálu(v budoucnu plánujem ještě 1 TV) a vše jede OK. ...takže maximální spokojenost

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community